Itsekseni se oli juuri lukemani. Ihmisen päihteiden käyttömäärät voi päätellä siitä kuinka paljon hän ajaa autolla. 😂😂
Paras neuvo jonka olette täällä nähdeet
12
193
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Tavallaan ihan hyvä. Jos joka päivä ajaa autolla niin ei mitään hirveen pitkiä ryyppyputkia kerkee vetämään. Sen enempää se ei kerro. Jos ei aja kovinkaan usein niin se ei kerro mitään.
- Anonyymi
Juovat. Muttei välitä.
Nähty on. - Anonyymi
:D:D:D�
- Anonyymi
Jätät huomiotta sen, että ihminen voi olla absolutisti ja autoton. Tai taparattijuoppo. Tai asua paikassa, jossa autoa ei tarvita ollenkaan tai vaikka vain kerran viikossa. Näin nyt esimerkiksi.
- Anonyymi
Siis tämähän ei ollut oma päätelmäni vaan jonkun muun.
- Anonyymi
Pitäisköhän täs nyt sit kortittomana alkaa ajelee et loppuisi juopoksi jne syyttelyt?
- Anonyymi
Nähtävästi niin täytyy tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtävästi niin täytyy tehdä.
Voi pska sentään.
Kai mun kestettävä niit syytöksiä
kevääseen asti ainakin sitten.
- Anonyymi
Autoa ja ihmistä täytyy myös kytätä 24/7 /365 jotta saadaan riittävän suuri otanta. Vaikka auto ei liikkuisi koko aikana sekään ei merkitse luotettavasti mitään.
- Anonyymi
Niinpä ja lasketaanko siihen kilometrit myös. Eli rekkakuskit ei käytä alkoholia koskaan 🤔
- Anonyymi
Olen siis sekaisin 24/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337