Herrasmiehenä kutsuin ja vein naisen treffeille syömään hienoon ravintolaan.

Anonyymi-ap

Lupasin hänelle illallisen jälkeen myös yllätyksen. Hän nainen oli ihan pähkinöinä siinä, kun syötiin ja juotiin massut kipeiksi. Huomasin kuinka haltioissaan hän katsoi minua ylöspäin, kun lupasin maksaa treffit. Illan lähestyessä loppuaan sanoin naiselle, että käväisen nopsaa vessassa, nauti odotellessasi punaviiniä. Silitin lähtiessäni hellästi häntä kämmenenselkään, sekä katsoin ilahtuneisiin silmiin. Kävelin kuitenkin tarjoilijan luokse ja pyysin viemään laskun kuvunalla meidän pöytään. Poistuin sen jälkeen ravintolasta. Olisin halunnut nähdä naisen reaktion mitä tykkäsi yllätyksestä. 🤣

94

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaankin maksoi laskun ja totesi, ettei halua nähdä moista k.päätä toistamiseen.

• Anonyymi

Tai ehkä maksoi oman osuutensa ja kehotti tekemään lopusta rikosilmoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä maksoi oman osuutensa ja kehotti tekemään lopusta rikosilmoituksen.

Noin minä ainakin olisin tehnyt. Jokainen ravintola Suomessa kykenee helposti luomaan eri laskut ruokaseurueen jokaiselle jäsenelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin minä ainakin olisin tehnyt. Jokainen ravintola Suomessa kykenee helposti luomaan eri laskut ruokaseurueen jokaiselle jäsenelle.

Toi onkin hyvä vinkki tämmösten sekopäitten varalle👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tekee samaa, kun nainen niin on heti sekopää. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekopää on sekopää sukupuolesta riippumatta. Sinä toimit samoin kuin he, joita moitit. Olet siis täysin samaa sakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä et kykene edes itse henkilökohtaisesti kasvotusten toteamaan, että et maksa, vaan sun pitää luikkia karkuun kuin pelokas rakkikoira, niin sä olet vielä alempaa kastia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä et kykene edes itse henkilökohtaisesti kasvotusten toteamaan, että et maksa, vaan sun pitää luikkia karkuun kuin pelokas rakkikoira, niin sä olet vielä alempaa kastia.

Enhän minä nyt yllätystä halunnut pilata. Nainen silmin nähden odotti sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se tarinasi mukaan olisi sitå yllätystä lainkaan pilannut, vaikka olisit itse sen sanonut. Nyt sen sijaan osoitin millainen pelkuri olet ja pakotit jopa totaalisen viattoman tarjoilijan houtamaan asian puolestasi. Itse luikit karkuun häntä koipien välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se tarinasi mukaan olisi sitå yllätystä lainkaan pilannut, vaikka olisit itse sen sanonut. Nyt sen sijaan osoitin millainen pelkuri olet ja pakotit jopa totaalisen viattoman tarjoilijan houtamaan asian puolestasi. Itse luikit karkuun häntä koipien välissä.

Eihän se yllätys olisi sitten toiminut, jos olisin siihen jäänyt. Pointti oli tässä, että nainen saa maksaa omaa lääkettään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se yllätys olisi sitten toiminut, jos olisin siihen jäänyt. Pointti oli tässä, että nainen saa maksaa omaa lääkettään.

Tottakai olisi toiminut. Yllätyshän oli (kuten tuossa juuri itsekin totesit) se, että nainen joutuukin maksamaan. Tai tietenkin varmasti sekin oli yllättävää, että mies käyttäytyy kuin piesty koira ja juoksee karkuun. Onhan se nyt tietenkin huvittavaa, että miestä pelottaa niin paljon yhden naisen mahdollinen hirmustuminen, että tämän tarvitsee luikkia pakoon. Niillä naisilla sentään yleisesti on enemmän munaa kuin sinulla. He eivät luiki karkuun, vaan pokkana ovat itse paikalla, kun pistävät laskun miehen maksettavaksi. Så et uskaltanut edes itse seurata yllätystäsi loppuun saakka.

• Anonyymi

Tuo oli feikki todellista satuilua , ,, olihan no sitähän minä hyvä yritys mutta ei mennyt läpi .

• Anonyymi

Eli petit lupauksesi ja teit paskatempun, koska olet katkera ja universaalisti kostonhimoinen luuseri.

100 € vetoa, ettet edes tutustunut naiseen ennen tätä päätöstä.

• Anonyymi

Pelasin naisten säännöillä peliä. Vieläkin muistan hänen virneen naamalla, kun hän mielessään mietti miten taas yksi hyväuskoinen mies maksaa illallisen viinien kera.

• Anonyymi

Bisnesnaisena tulee kyllä tarjottua miehille ja ystäville. Ostelen aina kalleimmat lahjatkin. En ikinä kehtaisi ostaa esim kumppanille jotain v.tun rumia villasukkia jlululahjaksi kun omiin tavaroihin ja huvituksiin kuluu tuhansia euroja vuodessa.

Katkerat incelit? Ei mitään mahkuja mun kaltaiseen naiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bisnesnaisena tulee kyllä tarjottua miehille ja ystäville. Ostelen aina kalleimmat lahjatkin. En ikinä kehtaisi ostaa esim kumppanille jotain v.tun rumia villasukkia jlululahjaksi kun omiin tavaroihin ja huvituksiin kuluu tuhansia euroja vuodessa.

Katkerat incelit? Ei mitään mahkuja mun kaltaiseen naiseen.

Haha. Mitä lääkkeitä popsit? Haluan 100€ samoja tabuja. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelasin naisten säännöillä peliä. Vieläkin muistan hänen virneen naamalla, kun hän mielessään mietti miten taas yksi hyväuskoinen mies maksaa illallisen viinien kera.

Eli et osaa deittisovelluksessa valita laadukkaita kumppaneita treffeille.

Mut ehkä teet sen alitajuisesti koska joku kiero hyväksikäyttäjä on juuri sulle sopiva puoliso.

👍

• Anonyymi

En tietenkään tutustunut. Pelasin tätä peliä naisten laatimalla säännöillä. Täytyy ottaa tavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et osaa deittisovelluksessa valita laadukkaita kumppaneita treffeille.

Mut ehkä teet sen alitajuisesti koska joku kiero hyväksikäyttäjä on juuri sulle sopiva puoliso.

👍

Hän oli kyllä viimeisen päälle tällingeissä. Ei mikään ihme, ettei ole varaa maksaa omia kulujaan. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä naisten säännöillä? Ovatko nauset useinkin jättäneet sut tolleen ravintolaan yksiksesi ja miten se on juuri tuon kyseisen naisen vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha. Mitä lääkkeitä popsit? Haluan 100€ samoja tabuja. 🤣

Ei mun tarvi kuule käyttää mitään aineita.

Tavikset käyttää aineita, botoxia sun muuta feikkipaskaa tunteakseen ja näyttääkseen siltä mitä minä ihmisenä aidosti olen ja edustan.

Harmi, ettei ole semmoista lääkettä tai huumetta joka tekisi ihmisestä oikeasti jotain parempaa, sille olisi kyllä käyttöä.

😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä naisten säännöillä? Ovatko nauset useinkin jättäneet sut tolleen ravintolaan yksiksesi ja miten se on juuri tuon kyseisen naisen vika?

Naiset harrastaa sitä, että tapailee miehiä vain ilmaisten lounaiden takia. Leikkivät miesten tunteilla ja hyväksikäyttää heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli kyllä viimeisen päälle tällingeissä. Ei mikään ihme, ettei ole varaa maksaa omia kulujaan. 🤣

Ai oli laittautunut treffejä varten kalliisti? Tajuatko mitä maksaa näyttää hyvältä?

Tuskin. Haluat sen edun ilmaiseksi kuten jotkut naiset lounaan.

Mee mäkkäriin jonkun halvemman kans niin ei tarvi kärsiä näistä ajatuksista vai onko sun munasi muka niin kallis että siitä pitää naisen maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset harrastaa sitä, että tapailee miehiä vain ilmaisten lounaiden takia. Leikkivät miesten tunteilla ja hyväksikäyttää heitä.

Eli sinusta on ok "kostaa" henkilölle, joka ei ole tehnyt sinulle yhtään mitään pahaa. No se kertookin jo riittävästi siitä miten pa.ka yksilö sinä itse olet. Viattomalle "kostaminen" on aina idiottimaista ja väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit itse ihan samoin, kun mistä syytin henkilöä, joka ei edes ollut tehnyt sinulle mitään. Olet siis itse tasan samanmoinen sontaläjä. Onnea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oli laittautunut treffejä varten kalliisti? Tajuatko mitä maksaa näyttää hyvältä?

Tuskin. Haluat sen edun ilmaiseksi kuten jotkut naiset lounaan.

Mee mäkkäriin jonkun halvemman kans niin ei tarvi kärsiä näistä ajatuksista vai onko sun munasi muka niin kallis että siitä pitää naisen maksaa?

Molemmat maksaa omat kulunsa piste!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena en tätä hyväksy ja on selvät mielipiteet tuon tyyppisistä ihmisistä, oli sitten naisia tai miehiä. Olisi tosi kurjaa joutua tälläisen kusetuksen uhriksi.

Muutenkin useissa tapauksissa nykypäivänä koen surulliseksi sen, että miehen pitää maksaa naisen seurasta.

Kannattaa valikoida paremmin ja käsittää, että jotkut miehet ja naiset harrastaa tätä ihan yhteisymmärryksessä ja jossei halua kuulua siihen joukkoon, niin siitä on hyvä keskustella ennen tapaamista.

Kaikki naiset jotka esim panostaa ulkonäköön ei odota, että mies maksaa, mut jos nainen on upea ja omavarainen, niin hän kyllä jotain tasoa silloin mieheltäkin odottaa. Monet miehet kuittaa rahalla muita juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinusta on ok "kostaa" henkilölle, joka ei ole tehnyt sinulle yhtään mitään pahaa. No se kertookin jo riittävästi siitä miten pa.ka yksilö sinä itse olet. Viattomalle "kostaminen" on aina idiottimaista ja väärin.

Ehkä oli kuullut toisilta miehiltä totuuden, että nainen tekee samaa miehille ja siten koki tämän oikeudekseen? Oma veikkaus vaan, kun miehet kuitenkin ovat sisimmältään liian kilttejä tehdäkseen pahaa ainakaan syyttömille naisille? Jotkut naiset osaa olla ketkuja ja siksi uskon, että tällainen on voinut ollut hyvin taustalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä oli kuullut toisilta miehiltä totuuden, että nainen tekee samaa miehille ja siten koki tämän oikeudekseen? Oma veikkaus vaan, kun miehet kuitenkin ovat sisimmältään liian kilttejä tehdäkseen pahaa ainakaan syyttömille naisille? Jotkut naiset osaa olla ketkuja ja siksi uskon, että tällainen on voinut ollut hyvin taustalla?

Tuskinoa, kun tuolla kehui valinneensa uhrin, joka ei kehtaa kertoa kenellekään.

• Anonyymi

Kaksi ylempää vastaajaa ovat trolleja tai sitten vastaa itselleen. Kukaan ei ota tuotakaan tosissaan
      Aloittaja on muuten vaan spämmääjä idioo tti

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hieno mies! 👍🏻

• Anonyymi

Redditissä on kokonainen subreddit näitä varten ja sen nimi on: That happened

• Anonyymi

Muistan 80-90-luvuilla kun ihmisillä oli oikeita harrastuksia, kuten puutyöt, autojen kunnostus, posiinimaalaus, laulaminen jne.

Nykyihmiset on suurilta osin aika surkeaa ja tylsää sakkia jotka vaan somessa ja palstoilla kiusaa toisiaan kun ei parempaan pysty.

Nyt häivyn taas pariksi kuukaudeksi. Hyvää uutta vuotta kaikille, varsinkin mt-ihmisille ja päihdekuntoutujille jotka on aina lähellä mun sydäntäni. Älkää luovuttako, ootte ihan yhtä hyviä ja tärkeitä kun kaikki muutkin🤍💌!

• Anonyymi

Ajatus tässä oli kaikkein tärkein. Ei sillä ole väliä kuka laskun lopulta maksoi.

• Anonyymi

Se on just näin. Molemmilla oli kiva ilta ja massut täynnä.

• Anonyymi

Todennäköisesti ravintola tai valtio. Ravintolayrittäjät tuskin kiittelee tälläisiä arjen sankareita muista läsnäolevista asiakkaista puhumattakaan.

• Anonyymi

"Olisin halunnut nähdä naisen reaktion mitä tykkäsi yllätyksestä."

Olisit halunnut, mutta et uskaltanut jäädä katsomaan. Mahtoi olla pelottava nainen.

• Anonyymi

Jos olisin jäänyt seuraamaan reaktiota, niin yllätys ei olisi onnistunut. Mukava seuralainen oli, kun maksoi sapuskat viinien kera. 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin jäänyt seuraamaan reaktiota, niin yllätys ei olisi onnistunut. Mukava seuralainen oli, kun maksoi sapuskat viinien kera. 👌

Eli et uskaltanut. Pelkuri mikä pelkuri. Mahtoi olla karsea matami.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et uskaltanut. Pelkuri mikä pelkuri. Mahtoi olla karsea matami.

Hyvännäköinen naikkonen oli! Just sellainen, joka on tottunut saamaan aina kaiken valmiina pöytään ilmaiseksi. 🤣. Ei tullut edes huono omatunto antaa pientä opetusta sille. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvännäköinen naikkonen oli! Just sellainen, joka on tottunut saamaan aina kaiken valmiina pöytään ilmaiseksi. 🤣. Ei tullut edes huono omatunto antaa pientä opetusta sille. 🤣

Ja silti oli sinusta noin pelottava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että joku tiputtaa niitä takaisin maanpinnalle.

• Anonyymi

Olet täydellinen mulkvist.
      Maineesi kiirii jos et sitä ole ymmärtänyt.
      Kauaa et tuollaisia temppuja pysty tekemään.
      Hölmö.

• Anonyymi

Missä? Facebookin naisten ryhmässä vai? 🤣. Veikkaan, että nainen nolona maksoi laskun ja myönsi itselleen, että tällä kertaa oli ovelampi pelikaveri, eikä hiisku asiasta kenellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä? Facebookin naisten ryhmässä vai? 🤣. Veikkaan, että nainen nolona maksoi laskun ja myönsi itselleen, että tällä kertaa oli ovelampi pelikaveri, eikä hiisku asiasta kenellekkään.

Eli sinä siis tarkoituksella valitset uhriksesi hiljaisen hissukan, joka ei uskalla asiaa kenellekään sanoa ja joka ei taatusti ole itse koskaan noin törkeästi käyttäytynyt. Sähän olet vielä oletettuakin pahempi tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisella, jolla on itsellään pokkaa käyttäytyä noin, on taatusti myös pokkaa kertoa tuollaisesta eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä siis tarkoituksella valitset uhriksesi hiljaisen hissukan, joka ei uskalla asiaa kenellekään sanoa ja joka ei taatusti ole itse koskaan noin törkeästi käyttäytynyt. Sähän olet vielä oletettuakin pahempi tapaus.

Omia höpötyksiäsi. Ongelmana tässä taitaa olla se, että löytyi ovelampi ihminen höynäyttämään rakkaushuijaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia höpötyksiäsi. Ongelmana tässä taitaa olla se, että löytyi ovelampi ihminen höynäyttämään rakkaushuijaria.

Ei vaan käy selvästi ilmi jutustasi ja kyllä, noin rakkaushuijarit juuri toimivat. Te valitsette niitä hissukoita, jotka yleensä eivät kehtaa sanoa mitään. Mahdollisimman turvallisia uhreja.

• Anonyymi

Hyvin epäuskottavaa, että ravintola suostuisi tuollaiseen. Ravintolan kannaltahan tuo rikos, että siellä on syönyt ja poistuu ennennkun lasku on maksettu. Hehän eivät voi tietää onko sillä pöytään jääneellä maksukykyä.

• Anonyymi

Niinpä. Irätse käyn hyvin harvoin kotimaassa ravintoloissa ja meillä voisi ehkä olettaa asiakkaaseen pääosin luotettavan. Tuolla maailmalla sen sijaan kalliimmissa paikoissa halutaan usein ne maksukortin tiedon, ennen kun sulle tarjoillaan mitään. Usein niitä pyydetään jo pöytävarauksen yhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Irätse käyn hyvin harvoin kotimaassa ravintoloissa ja meillä voisi ehkä olettaa asiakkaaseen pääosin luotettavan. Tuolla maailmalla sen sijaan kalliimmissa paikoissa halutaan usein ne maksukortin tiedon, ennen kun sulle tarjoillaan mitään. Usein niitä pyydetään jo pöytävarauksen yhteydessä.

Järkevää touhua. Pois vaan kaikki mahdollisuudet huijareilta ja rikollisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevää touhua. Pois vaan kaikki mahdollisuudet huijareilta ja rikollisilta.

Niinpä. Harvaan kalliimpaan paikkaan maailmalla pääsee ilman, että jo se pöytävaraus maksaa. Joskus sen tosin saa sitten loppulaskussa hyvityksenä takaisin, mutta ei kaikkialla.

• Anonyymi

Luultavasti oli lohdullista, että mies oli tuollainen juoksukaljamies ja tajusi itse häipyä ääneti. Nainen näki heti, ettei menetä tuossa miehessä mitään. Rahaa nyt saa aina lisää. Hyvin mahdollista, että maksoi omat ruokansa ja juomansa ja loppu jäi ravintolan tappioksi. Hänhän ei ole maksuvastuussa sinun osuudestasi laskua.

• Anonyymi

Ihan samaa itse mietin, että onneksi mies kuitenkin häipyi. Se olis ollut karseaa, jos tuollainen olisi jäänyt pöytään länkyttämään noita "näinhän naisetkin tekevät" juttujaan, kun laskun maksun aika tulee.

• Anonyymi

Kuten ei mieskään ole vastuussa, kun kaksi toisilleen täysin tuntematonta käy treffeillä tutustumassa / etsimässä itselleen elämänkumppania.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten ei mieskään ole vastuussa, kun kaksi toisilleen täysin tuntematonta käy treffeillä tutustumassa / etsimässä itselleen elämänkumppania.

No mutku herrasmies maksaa laskun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutku herrasmies maksaa laskun.

🤣🤣👍🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samaa itse mietin, että onneksi mies kuitenkin häipyi. Se olis ollut karseaa, jos tuollainen olisi jäänyt pöytään länkyttämään noita "näinhän naisetkin tekevät" juttujaan, kun laskun maksun aika tulee.

Se olisi ollut ihan karseaa, jos mies olisi jäänyt siihen pöytään ja nainen olisi siinä tarjoilijan kuullen alkanut länkyttämään, että kyllä herrasmiesmaksaa täysin tuntemattoman aikuisen itsenäisen naisen laskun. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ei olekaan. Jollet halua maksaa toisen osuutta, niin älä maksa. Sinä et ole siitä maksuvastuussa. Moni ravintola muuten Suomessa ihan itse on automaattisesti tekemässä kahta eri laskua ja usein kysyvät sen jo etukäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi ollut ihan karseaa, jos mies olisi jäänyt siihen pöytään ja nainen olisi siinä tarjoilijan kuullen alkanut länkyttämään, että kyllä herrasmiesmaksaa täysin tuntemattoman aikuisen itsenäisen naisen laskun. 🤣

Se on just näin. Ne on ne sokeri isukit erikseen. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi juoksukaljatyyppisen miehen ei tarvitse tuollaisia pohtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ei olekaan. Jollet halua maksaa toisen osuutta, niin älä maksa. Sinä et ole siitä maksuvastuussa. Moni ravintola muuten Suomessa ihan itse on automaattisesti tekemässä kahta eri laskua ja usein kysyvät sen jo etukäteen.

"Moni ravintola muuten Suomessa ihan itse on automaattisesti tekemässä kahta eri laskua ja usein kysyvät sen jo etukäteen."

Tuo on totta. Melkein ravintola kuin ravintola, niin kysytään automaattisesti laskusta, että "yhdessä vai erikseen". Kahviloissakin kysytään tuo sama kysymys oikeastaan aina. Se pitää erikseen sanoa, jos haluaa maksaa kaiken samassa laskussa, eli yhdessä. Nämä maksamisesta valittavat miehet eivät joko käy koskaan missään ravintoloissa tai kahviloissa tai sitten he eivät tajua tuota kysymystä. Kai ne vastaavat kysymykseen, että "kyllä me ihan yhdessä täällä ollaan", eivätkä tajua kysymyksen tarkoittavan sitä laskua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Moni ravintola muuten Suomessa ihan itse on automaattisesti tekemässä kahta eri laskua ja usein kysyvät sen jo etukäteen."

Tuo on totta. Melkein ravintola kuin ravintola, niin kysytään automaattisesti laskusta, että "yhdessä vai erikseen". Kahviloissakin kysytään tuo sama kysymys oikeastaan aina. Se pitää erikseen sanoa, jos haluaa maksaa kaiken samassa laskussa, eli yhdessä. Nämä maksamisesta valittavat miehet eivät joko käy koskaan missään ravintoloissa tai kahviloissa tai sitten he eivät tajua tuota kysymystä. Kai ne vastaavat kysymykseen, että "kyllä me ihan yhdessä täällä ollaan", eivätkä tajua kysymyksen tarkoittavan sitä laskua.

Juu. Tåmä on just näitä Redditistä poimittuja "ongelmia", joita Suomessa ei juurikaan eteen tule. Se on yksi Suomen ja Pohjoismaiden erikoisuus, että meillä kysytään automaattisesti tuota. Erillisiä laskuja ei tarvitse itse pyytää, vaan sen mahdollisuuden tarjoaminen on automaatio. Ehkä jossain perähikiän kyläbaarissa ei sitten toimita noin ja sen takia nämä eivät tajua, että Suomi on vähän erilainen.

• Anonyymi

Tarinasta huomaa, että aloittaja ei käy ravintoloissa syömässä. 🙂

• Anonyymi

Ottiko noin paljon pattiin, kun joku onnistui näpäyttämään hyväksikäyttäjä naista takaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottiko noin paljon pattiin, kun joku onnistui näpäyttämään hyväksikäyttäjä naista takaisin?

Ei ottanut. Miksi fiktion pitäisi ottaa pattiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ottanut. Miksi fiktion pitäisi ottaa pattiin?

Feministien kerhossako päädyitte tähän päätelmään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministien kerhossako päädyitte tähän päätelmään?

Jos kävisit ravintoloissa, niin tietäisit. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kävisit ravintoloissa, niin tietäisit. 🙂

Tarpeeksi montakertaa, kun toistat tuota valhettasi niin se muuttuu todeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeksi montakertaa, kun toistat tuota valhettasi niin se muuttuu todeksi.

Ei sen tarvitse mihinkään muuttua, sillä aloitushan on alunperinkin selvästi fiktiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen tarvitse mihinkään muuttua, sillä aloitushan on alunperinkin selvästi fiktiota.

Jäikö levy pyörimään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö levy pyörimään?

Saattoi sinulla jäädäkin tuo oma satusi päähäsi pyörimään. Mitä ilmeisimmin totuus kolahti, kun jäit jankkaamaan. Käy joskus ravintolassa, niin osaat kertoa uskottavampia tarinoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoi sinulla jäädäkin tuo oma satusi päähäsi pyörimään. Mitä ilmeisimmin totuus kolahti, kun jäit jankkaamaan. Käy joskus ravintolassa, niin osaat kertoa uskottavampia tarinoita.

Hakeudu avun ja tuen piiriin. Käy psykiatrin juttusilla ja korjaa lääkitys kohdalleen. Sillä on merkittävä vaikutus kokonaisvaltaiseen hyvinvointiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeudu avun ja tuen piiriin. Käy psykiatrin juttusilla ja korjaa lääkitys kohdalleen. Sillä on merkittävä vaikutus kokonaisvaltaiseen hyvinvointiisi.

Minä en ole se, joka satuilee ja takertuu noin tarinoihinsa. Minulla ei ole avulle tarvetta. Sinä sen sijaan voisit kyllä hyötyä siitä. Hyvä, että olet jo saanut itsesi ajattelemaan asiasta positiivisesti ja ymmärrät sen hyödyt. Nyt sitten vain otat ja menet hakemaan apua ongelmiisi. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole se, joka satuilee ja takertuu noin tarinoihinsa. Minulla ei ole avulle tarvetta. Sinä sen sijaan voisit kyllä hyötyä siitä. Hyvä, että olet jo saanut itsesi ajattelemaan asiasta positiivisesti ja ymmärrät sen hyödyt. Nyt sitten vain otat ja menet hakemaan apua ongelmiisi. 👍

Monesti se menee näin , että sairastunut ei itse ymmärrä hoidon tarvetta ja suuttuu auttajalle, joka yrittää saada häntä avun piiriin. Olisi kiva tietää onko sinun mieli sairastunut siellä femakko lepakoiden kerholla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti se menee näin , että sairastunut ei itse ymmärrä hoidon tarvetta ja suuttuu auttajalle, joka yrittää saada häntä avun piiriin. Olisi kiva tietää onko sinun mieli sairastunut siellä femakko lepakoiden kerholla?

Se on hyvä, että tiedostat tuonkin. Nyt kun vielä hakeudut sinne hoitoon. Kyllä sinulla vielä toivoa on, usko pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä, että tiedostat tuonkin. Nyt kun vielä hakeudut sinne hoitoon. Kyllä sinulla vielä toivoa on, usko pois.

Jos voisit avata vähän harhaisia väitteitäsi ja sanoisit väitteidesi tueksi jotain perusteluita, onnistuuko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos voisit avata vähän harhaisia väitteitäsi ja sanoisit väitteidesi tueksi jotain perusteluita, onnistuuko?

Ikävä kyllä nuo ovat sinun omia harhaisia kuvitelmiasi, eikä harhaisen harhoja saa tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusteeksi ja tueksi voimme todeta uudelleen, että käy ravintoloissa, niin ymmärrät mitä tarkoitetaan. Ketjustakin tosin löytyy useammasta kohtaa tietoa, joka auttaa sinua luomaan ensi kerralla uskottavamman tarinan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusteeksi ja tueksi voimme todeta uudelleen, että käy ravintoloissa, niin ymmärrät mitä tarkoitetaan. Ketjustakin tosin löytyy useammasta kohtaa tietoa, joka auttaa sinua luomaan ensi kerralla uskottavamman tarinan.

Eli länkytät omiasi. Yhtään asiaa, et pystynyt sanomaan väitteidesi tueksi. Tarkista Lauantai päivän kohdalta dosetistasi oletko muistanut syödä kaikki lääkkeet. Vain syöty lääke auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä nuo ovat sinun omia harhaisia kuvitelmiasi, eikä harhaisen harhoja saa tukea.

Te femakko lepakot olette aika pimeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te femakko lepakot olette aika pimeitä.

Lisää harhoja pukkaa siellä päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli länkytät omiasi. Yhtään asiaa, et pystynyt sanomaan väitteidesi tueksi. Tarkista Lauantai päivän kohdalta dosetistasi oletko muistanut syödä kaikki lääkkeet. Vain syöty lääke auttaa.

Ketjussa on jo useampi juttu, joten lue ketjua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaakin olevan sulle tosi tuttu juttu, joten toimi antamiesi ohjeiden mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjussa on jo useampi juttu, joten lue ketjua.

Et pystynyt osoittamaan väitteidesi tueksi yhden yhtä todistetta. Todistustaakka on sinulla, jos esität perättömiä väitteitä. Olet typerä nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pystynyt osoittamaan väitteidesi tueksi yhden yhtä todistetta. Todistustaakka on sinulla, jos esität perättömiä väitteitä. Olet typerä nainen.

Ketjussa on jo monta kohtaa. Sen kun luet ketjua. Lisää löydät, kun oikeasti joskus käyt ravintolassa syömässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ikävä kyllä aloitus on jo itsessään väitteitä täysin vailla yhden yhtä todistetta. Ha virläpä ihan äärimmäisen epäuskottavaa hölunpölyä, jonka jokainen ravintolassa syömässä käynyt tunnistaa heti hölynpölyksi.

Mitään todustustaakkaa ei ole, sillä aloituksen satuilu ei alunparinkään ole ollut todistettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää harhoja pukkaa siellä päässä.

Ei sen vian tarvitse olla iso, kun se on päässä. Ex-Taitoluistelija Kiira Korpi oli kansakunnan urheilusankari, esikuva, niin täydellinen, kaunis ja ihailtava, sitten hän kävi teidän femakko lepakoiden kerhossa ja muuttui hetkessä teinipojaksi.

https://www.is.fi/taitoluistelu/art-2000010941903.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen vian tarvitse olla iso, kun se on päässä. Ex-Taitoluistelija Kiira Korpi oli kansakunnan urheilusankari, esikuva, niin täydellinen, kaunis ja ihailtava, sitten hän kävi teidän femakko lepakoiden kerhossa ja muuttui hetkessä teinipojaksi.

https://www.is.fi/taitoluistelu/art-2000010941903.html

Voi voi, kylläpä sulla nyt nyppii, kun ei satuilusi mennyt ihan kohdilleen. 😁

• Anonyymi

Aloitus on pelkkää mielikuvitusta, jota ei edes tapahtunut.

• Anonyymi

Lopeta jo niiden Turhapuro-filmien tiiraaminen. Ne on kehnoja komedioita eikä opetusfilmejä, et sä niistä mitään opi, et naisista etkä herrasmiehenä olemisesta. 😂

• Anonyymi

Seuraavan kerran kun kopsailet näitä reddit juttuja, niin yritä edes sovittaa ne Suomeen sopiviksi. Olisi edes vähän uskottavampaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe