Tämä on mahdoton ajatus, sinä olet varattu, minä olen varattu. Kun näen sinut, käyttäydyn korostetun hillitysti, että et huomaisi että sisälläni palaa. Että et joutuisi kokemaan epämukavia tunteita. En ole koskaan ennen tällaista kokenut. En ennen ole edes suudellut naista, mutta sinua voisin. Jos voisin. Haaveeni ovat turhia, tiedän sen. Minulle olet kuin kaksoisliekki. En tahdo kestää tätä kaikkea. Miksi minun pitikään ihastua juuri sinuun.
Kaipaan sinua n-n
28
294
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata kaivata mua kun rakastan miestä. Rakasta sinäkin omaasi. Elämä on lyhyt.
- Anonyymi
Tunteitaan ei voi valita.
- Anonyymi
Ja nimenomaan, elämä on lyhyt. Etsin itselleni jonkun toisen naisen.
- Anonyymi
En usko että ymmärrät. En pysty enää ajattelemaan muita.
- Anonyymi
En ole varma, valitsenko tätä viestiä.
Mutta hillitty käytös, niin olen ajatellut. Minun ei tarvitse enää näyttää mitä ajattelen paitsi kahdestaan. n-n- Anonyymi
Olet ajatellut että hillitty käytös on merkki ihastumisesta? Minun tapauksessani on. En ole häntä edes halannut, monia muita kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ajatellut että hillitty käytös on merkki ihastumisesta? Minun tapauksessani on. En ole häntä edes halannut, monia muita kyllä.
En ole ajatellut. Mutta haluaisin käytäytyä niin etten ole vaivaksi.
- Anonyymi
Koska näemme kahdestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ajatellut. Mutta haluaisin käytäytyä niin etten ole vaivaksi.
Minulla on tämä sama että en halua olla vaivaksi. Sisälläni tunnen tuskaa, kaipaus polttelee päivin ja öin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näemme kahdestaan?
Vaikea sanoa. Ei ehkä koskaan, jos tunteeni on yksipuolinen. Jos jaan hänen kanssaan saman tunteen niin minulle ihan sama, kunhan se koittaa. Koska silloin tulee olemaan oikea hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole halannut hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa. Ei ehkä koskaan, jos tunteeni on yksipuolinen. Jos jaan hänen kanssaan saman tunteen niin minulle ihan sama, kunhan se koittaa. Koska silloin tulee olemaan oikea hetki.
Ehkä sellainen hetki pitäisi sopia, mennä kahdestaan jonnekin. Voi sitä pyytää vaikka kävelylle tai kahville tai jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole halannut hän?
En ole uskaltanut. Ei ole tuntunut luontevalta. En ole samanlainen hänen kanssaan kuin muiden kanssa, tunteiden takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sellainen hetki pitäisi sopia, mennä kahdestaan jonnekin. Voi sitä pyytää vaikka kävelylle tai kahville tai jotain.
Ehkä joskus sovitaan jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ei ehkä, jotain tapahtuu kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus sovitaan jotain.
Uskallatko ehdottaa tapaamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole uskaltanut. Ei ole tuntunut luontevalta. En ole samanlainen hänen kanssaan kuin muiden kanssa, tunteiden takia.
tavallaan minäkään en ole uskaltanut häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavallaan minäkään en ole uskaltanut häntä.
Miksi sinä et ole uskaltanut? Kuinka läheisiä muuten olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et ole uskaltanut? Kuinka läheisiä muuten olette?
Olen hänen kanssaan läheinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hänen kanssaan läheinen.
Minäkin olen hänen kanssaan. Onko hän koskaan vihjannut sinulle että voisi olla sinusta tai naisista kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen hänen kanssaan. Onko hän koskaan vihjannut sinulle että voisi olla sinusta tai naisista kiinnostunut?
Minulle tuli nyt oikosulku, enkä muista kunnolla yksityiskohtia hänestä. Muistelen kuitenkin, että olemme jutelleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ei ehkä, jotain tapahtuu kyllä.
Jommankumman pitäisi jotain ehdottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli nyt oikosulku, enkä muista kunnolla yksityiskohtia hänestä. Muistelen kuitenkin, että olemme jutelleet.
Mistä sitten olette jutelleet?
- Anonyymi
On kuin kaikki olisi samenttia.
- Anonyymi
Samettia... Ja välillä jotain terävää. Minulle hän on kuin kaksoisliekki.
- Anonyymi
Minä en kyllä ole varattu,sinä ainoastaan ☹️😢
- Anonyymi
Olen pahoillani tilanteestasi.
- Anonyymi
Olen ihastunut sinuun ja olet viimeinen ajatukseni nukkumaan käydessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337