Mistäköhän se johtuu, itsekki ihmettelen - mutta luulen sen johtuvan koska siellä alumperin jo oli eritavalla tuotekehityksen tarkkailu autotehtaissa huippuluokkaa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Se on se huolellisuus, ja pikku tarkkuus kokoonpanossa, ja asiakkaista huolehtiminen kaupanteon jälkeenkin.
- Anonyymi
Japanissa johtajat 1960 luvulla ja työläisetkin mennesään kotiinsa, miettivät miten se homma autotehtaalla edistyisi, mutta.
Samaan aikaan Usassa vain samat tehtaat vanhalla teknoklialla työstvät sitä samaa askaa; iso ,oottori piti olla ja alla vähintään alla 4000 kiloa rautaa - Anonyymi
Niin se taisi mennä : Kun foordin tehtailta työläiset ulos lähtivät menivät ne ryyppäämään lähipupeihinsa.
Japanissa riensivät koteihinsa suoraan ja sielläkin miettivät miten sitä Tojotaa, Nissaanii ,,,voisi parantaa - Anonyymi
No voi vittu
- Anonyymi
Miksi Toyotat eivät käynnisty, miksi ruostuvat hetkessä, miksi lämmönvaihdin puhkeaa, miksi syö öljyä, miksi kansi irtoaa lohkosta, miksi Toyota ei korvaa?
Miksi Toyota ei pärjää testeissä tai vertailussa muiden kanssa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621578Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1411224Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582