Ja jos pukeudutkin, sitä nopeammin riisun sinut, sillä en voi sietää skottihameita enkä varsinkaan, mikäli muistutat esimerkiksi Hyacinthia.
Vastaukset suoraan minulle, ei tähän siis vaan suoraan, tiedät kyllä, minne laittaa hakukirjeesi. Valitsen vain yhden hameettoman neidin.
Yhteydenotto vain ja ainoastaan tänään.
Nimim. Suomi24, se koko kansan olohuone
(paitsi mmiehen)
Tosiystäväksi ja vaikka muuhunkin sinä neiti, joka mielellään et pukeudu ruutuhameeseen
Anonyymi-ap
8
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Hyacinth?
- Anonyymi
Lady of the House speaking
- Anonyymi
Voi jösses ku taas oon myöhässä. Saako säkkipillin ottaa mukaan... Eihän tääl skutsissa muita hameettomia neitejä voi olla ku minä eikä muita miehiä ku sinä.
- Anonyymi
Skottiruutia ei ole, eikä Burberryä, mutta käykö rouva flanelliruutupaidassa?
- Anonyymi
Ai että, kyllä on tarkkaa!😀 No jos sovitaan että sä voit olla se neiti, niin sitten olis sellainenkin paikalla.
- Anonyymi
Bay City Rollers
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618