Pilasit maineeni valeilla haukuilla
Syyttelyt ilman todisteita
Se palautuu normaaliksi Tissarin sukuseuran juhlissa Hotelli Puijon Sarvessa 16.8.25
Se sijaan kokoomus ja perussuomalaiset ja Kaupunginjohtaja maine loataan siellä niin
Että ette ilkee näyttää naamaa Kuopiossa
Voit pitää päättäjät ja tukijat ja haukkujat Kaupunginjohtaja Warkaus
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Pidän huolen juu hyvin pidit
Pidä kaupunkisi nyt ja painu helvettiin päättäjät ja tukijat ja haukkujat- Anonyymi
En halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne ikinä menikö jakeluun ei auta enää yhtään yhteistyö lätinät tässä kaupungissa en tee yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne ikinä menikö jakeluun ei auta enää yhtään yhteistyö lätinät tässä kaupungissa en tee yhtään mitään
Ja tässä mitään itketä
Olla kade katkera
Teidät suljetaan pois kaikesta mitä teen
Tajuatko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä mitään itketä
Olla kade katkera
Teidät suljetaan pois kaikesta mitä teen
TajuatkoEi kuunnella ei lueta
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
Ei kommentoi
Ei välitä ei noteeraa ei puhu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuunnella ei lueta
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
Ei kommentoi
Ei välitä ei noteeraa ei puhuKoet itse kun et ole mitään et ole olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koet itse kun et ole mitään et ole olemassa
Näin on uusi vuosi uudet kuviot uusi tyyli
- Anonyymi
onko long kovis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830