Pilasit maineeni valeilla haukuilla
Syyttelyt ilman todisteita
Se palautuu normaaliksi Tissarin sukuseuran juhlissa Hotelli Puijon Sarvessa 16.8.25
Se sijaan kokoomus ja perussuomalaiset ja Kaupunginjohtaja maine loataan siellä niin
Että ette ilkee näyttää naamaa Kuopiossa
Voit pitää päättäjät ja tukijat ja haukkujat Kaupunginjohtaja Warkaus
10
97
Vastaukset
- Anonyymi
Pidän huolen juu hyvin pidit
Pidä kaupunkisi nyt ja painu helvettiin päättäjät ja tukijat ja haukkujat- Anonyymi
En halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne ikinä menikö jakeluun ei auta enää yhtään yhteistyö lätinät tässä kaupungissa en tee yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne ikinä menikö jakeluun ei auta enää yhtään yhteistyö lätinät tässä kaupungissa en tee yhtään mitään
Ja tässä mitään itketä
Olla kade katkera
Teidät suljetaan pois kaikesta mitä teen
Tajuatko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä mitään itketä
Olla kade katkera
Teidät suljetaan pois kaikesta mitä teen
TajuatkoEi kuunnella ei lueta
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
Ei kommentoi
Ei välitä ei noteeraa ei puhu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuunnella ei lueta
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
Ei kommentoi
Ei välitä ei noteeraa ei puhuKoet itse kun et ole mitään et ole olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koet itse kun et ole mitään et ole olemassa
Näin on uusi vuosi uudet kuviot uusi tyyli
- Anonyymi
onko long kovis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787