Ostakaa kaikki tuolta Aliexpress tai Alibaba sivuilta..
Myös muuta Kiina sivua. Välttäkää Temua. Noin säästätte pitkällä juoksulla jos on hankittava jotain niin tuo on ollu ok.
Täällä vastaavat tavarat pakkaa olla hinnoissa.
Ihan saman asian ajaa.
Tulli?
Ikinä tarvinnut miettiä.
Ostakaa Kiinasta
13
306
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on kaikki kyllä niin ylihintaista kaupassa ja välistävetäjiä riittää , miksipä ei tilaisi itse suoraan edullisemmin muualta .
- Anonyymi
Haista pippeli, Ostan alkoholit ja tupakat EU-maasta jossa ne ovat huomattavasti halvempia, kaikki muut Suomesta.
- Anonyymi
Tyhjjän elämän täyttämistä.
Hyviä (huonoja) esimerkkejä youtubessa
rautarunnari ja
jonez63 - Anonyymi
Älkää ostako Made in Kiina tuotteita ja palveluita
- Anonyymi
Kiinalaiset on roskakansa, nyt katkovat kaapeleita myös Taiwanin lähellä.
- Anonyymi
Itse tilaan kaiken TEMUSTA. Hyviä tuotteita pilkkahintaan. Tyytyväinen olen.
- Anonyymi
Protestina Orpon hallitusta vastaan tilaan mahdollisimman paljon netistä ja en osta Suomalaisia tuotteita! Tukehtukoon kyseinen herra paskaan.
- Anonyymi
Näköjään on niin monta miestä kun on mieltäkin. Tilasin Aliexpressesilta ja sain pelkkää paskaa. Temun toimitukset ovat olleet aina sitä mitä tilasin.
- Anonyymi
Protestina Orpon hallitukselle tilaan kaiken mahdollisen ulkomailta!
- Anonyymi
Temulta vai ? Miilaista tavaraa on kiina krääsä?
- Anonyymi
En osta mitään Kiina paskaa marketista.
- Anonyymi
Ostan toimeentulolla xtrasuklaata
läskiuuno, kuopio. SAVO! - Anonyymi
Muistakaa Kiinan keskitysleirit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu852642Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4561903Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1641801Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1121445- 881421
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451378- 701297
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501286Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681059Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581050