Mitä ihmettä hyötyy moisesta? Paraneeko muka oma paha olosi aiheuttamalla muille pahaa?
Kerro miltä tuntuu olla nettikiusaaja
23
416
Vastaukset
- Anonyymi
Heidän lompakkonsa saa täytettä. Ovat valmiita myymään rahan takia tiedon ystävistään, perheenjäsenistään, tutuistaan ja oman sielunsa kunhan vaan kahisevaan saavat.
- Anonyymi
You tell me
- Anonyymi
En "harrasta" nettikiusaamista, mutta tiedän omalta kohdaltani sen, että sorrun vttuiluun netissä vain ja ainoastaan silloin kun itsellä on erityisen paha olo. On sitten vihainen jostain, pettynyt, turhautunut tai vain pahalla päällä, netissä se helposti purkautuu huonona käyttäytymisenä. Eihän siitä mitään hyödy. Sekunnin mittainen venttiilin aukaisu, joka ei kuitenkaan ratkaise mitään. Kyllä ne omat ongelmat ratkaistaan ihan jossain muualla kuin nettipalstoilla riehumalla.
- Anonyymi
Hyvä kommentti! Samaistun.
- Anonyymi
En ymmärrä tämmöistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tämmöistä
Älä luovuta noin helposti. Yritä edes ymmärtää. Siinä voi huomaamatta kasvaa ihmisenä samalla.
- Anonyymi
Epäilen kaikkien ihmisten järjenjuoksua ja älyllistä kykyä ajatella, joiden ajanvietettä on niputtaa kaikki netissä tapahtuva , sitä hyödyntävä "nettikiusaamiseksi" ja toistelevat sitä toistelemistaan. Käyttäytyvät lapsenomaisten tätien tavoin, missä välttelevät itse asioiden kohtaamisen, uskotellen hokemisiinsa, ei saa tehdä pahaa.
Aiheuttavat pahoinvointia ala-arvoisilla suhtautumisella. Välttelisin kaukaa tuollaiset ihmiset. - Anonyymi
Annan yleensä takas kiusaajille.
- Anonyymi
Koska gubbe laittaa pahan kiertämään jota on itse saanut kokea koko surullisen elämänsä. Tämä ei vaadi sinänsä edes kovinkaan korkeaa älykkyyttä tajuta, näin se on suuremmalla osalla ätmeistä jotka saavat kerta toisensa jälkeen vain pettyä naisiin koska kukaan ei heitä halua edes hetken huviksi.
- Anonyymi
Sinä kiusaat koko palstaa, koska sinulla on pahat antipatiat yhtä henkilöä kohtaan. Sinä olet kiusaaja ja sairas, kun et osaa lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kiusaat koko palstaa, koska sinulla on pahat antipatiat yhtä henkilöä kohtaan. Sinä olet kiusaaja ja sairas, kun et osaa lopettaa.
Juu eikä siitä ole pelkoa että lopettaisin guben piinaamisen. Se tosin ei tapahdu palstalla, ja noin muutenkin olen nyt ja aina naisten ja lasten asialla vaikka aitaa kaatuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eikä siitä ole pelkoa että lopettaisin guben piinaamisen. Se tosin ei tapahdu palstalla, ja noin muutenkin olen nyt ja aina naisten ja lasten asialla vaikka aitaa kaatuu.
Oikeuden puolesta vääryyden aseilla.
Onnea valitulla tiellä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö se on, niin se kenet on nostettu jalustalle ja ketä kaikki suosii saa vain puhua niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeuden puolesta vääryyden aseilla.
Onnea valitulla tiellä!Ei. Jos kuvittelet minun tekevän vääryyttä palstalla niin olet harhainen ja oma lehmä ojassa. Se taas ei ole minun ongelmani koska faktat on puolellani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö se on, niin se kenet on nostettu jalustalle ja ketä kaikki suosii saa vain puhua niinkö?
Onko tämä gubbe saanut palstan vakiokävijät mukailemaan hänen painotuksia? ilmeisesti, eivät huomaa, kun ovat omassa kuplassa, uskottelevat että voi ilmaista toisesta omivalla tyylillä, luoden vaikutelmaa todellisesta yhteyksissä olemisesta molempiin suuntiin.
Tunnistaako guben esittäjäksi? Palstan vakiokävijöille kaikki käy "viihteestä" mitään kovin syvällistä heiltä on turha odottaa.
Riittäisikö jos heittäisi gubelle, älä viitti esittää, ilman liian hlökohtaistamis nälvimisasennetta?
Onko mikä osa "nettikiusaamista" ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi ollu Gubbe itse haukuit väärää puuta toi vaan sano ettei tykkää gubbesta. Lopeta toi kiljuminen
- Anonyymi
Kysytään IRL ... 😂
PS. En katsonut ympärilleni keit muita siellä oli... 😂- Anonyymi
😂HA HA HA 😂HA HA AH KATSOTAAN VAAN HA HA HA HA 😂
- Anonyymi
Kasvotusten nämä tyypit eivät sano mitään ovat vellihousuja.
- Anonyymi
Joo ja kaasuvalottavat. Eivät myönnä mitään, niin turha käyttää energiaa heihin.
- Anonyymi
Juuri noin. Huomannut monista "kavereistakin" saman...
- Anonyymi
Ylläpito saa rahaa kun tulee liikennettä näille sivuille ja enemmän katsojia. Enemmän mainostajia. Siksi kiusaavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713