Onko pihapuleja näkynyt viimeaikoina? Kohta tuo paikallineki ilimasto käy olemaa jo sen verran viileen puoleine että pusikot ja pulipenkit ei oo kaikkein mukavimpia oleskelupaikkoja. Niipä se on pulienki hakkeuvuttava pikkusen suojasiimpii paikkoloihi talaven viiimalta ja pakkasiltsa. Rakennusten suojassa on sentää jonku verran siijettäväpi oleskella, vaikka mitenkää rattosalta se elämä ei näin talaviaikaa tunnu karaistuneeltakkaa alan ammattilaiselta.
Onko puleja näkynyt pihoissa?
22
256
Vastaukset
- Anonyymi
Puliparvi kiersi eilen pihapihlajoissa, söivät kaikki marjat ja paskovat auton päälle.
- Anonyymi
Lieksassa on ylisuuri pulikanta cittarin, Partalanmäen ja Reunatien alueella? Pulikeskus olisi paikallaan, vaikkapa joku isompi vankila, jossa olisi samassa pakkotyölaitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa on ylisuuri pulikanta cittarin, Partalanmäen ja Reunatien alueella? Pulikeskus olisi paikallaan, vaikkapa joku isompi vankila, jossa olisi samassa pakkotyölaitos.
Milloinka viimeksi on suoritettu Lieksan pulikannan laskenta ja onko joukossa pantapuleja joiden avulla lauman liikehdintää voidaan seurata?
- Anonyymi
Cittarin aulassa lämmin, sinne siis 🚶🧑🦯🧑🦽🧑🦼🧎
- Anonyymi
Mistä löytäisin mä pyllyn.. pyllyn kauniin valkean
- Anonyymi
Mä ruokin puleja, heittelen biojätettä partsilta niin pulit tulee siihen heti nokkimaan, tosikiva niiden touhuja siinä sitten seurata!
- Anonyymi
Olet humaani ja hieno ihminen, arvostamme sinua ☝👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet humaani ja hieno ihminen, arvostamme sinua ☝👍
Lämmin kiitos!
- Anonyymi
Kiinteistö säännöissä kielletään pulien ruokinta,mutta eihän niiden ruokintaa voi vastustaa.
- Anonyymi
Oli puli oli piha, oli pulipiha piha, oli puli oli piha, oli pihapuli varsin humalainen
- Anonyymi
Konkarivaeltajalta pikaohje erämaahan eksyneelle: Näin voit pelastaa henkesi yöpymällä lumessa https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/konkarivaeltajalta-pikaohje-eramaahan-eksyneelle-nain-voit-pelastaa-henkesi-yopymalla-lumessa/9076622?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Pulit on osanneet yöpyä lumessa aina ja kaikkialla, eikä ole tehnyt vaikeaakaan.
- Anonyymi
Meillä pyöri humalainen puliparvi,olisko nauttineen liikaa happamia pihlajanmarjoja? Haukka tuli haukkana paikalle ja hätisti ne pois.
- Anonyymi
Törmäilivätkö ikkunoihin pihlajanmarjahumalassa https://urly.fi/3Iim ? Aika usein vanhat haahkat ja koppelotkin tulee rähisemään sen verran kovaäänisesti ettei puliparvi jaksa sitä kuunnella vaan väistyvät omaan rauhaansa.
- Anonyymi
Tikkana paikalla. hik
- Anonyymi
Minä viikonloppuna on taas perinteinen pulipihabonkauskilpailu. Joko lähteä kiikari ostoksille?
- Anonyymi
Täytyisi ostaa lajitunnistusta varten uusi pulikirja...🤔
- Anonyymi
Eikö enää saa laittaa edes pulilautoja ikkunalle? Entä pulilyhteitä?
Olisi niin soma seurata ikkunasta pulien touhuja... - Anonyymi
Linnut on ystäviä!
- Anonyymi
Ei kannata ruokkia, kaivelevat ja levittelevät biojätteitä. Taajaman ulkopuolella eri asia. Siellä voi houkutella vaikka lumitöitä tekemään, piilottamalla lumeen 50m välein tölkkejä.
- Anonyymi
Tämä on häpeällistä
- Anonyymi
muihen jätteil on pakko koittaa pärjäillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866