Hävittikö hoitokokoukset KOMMUNISMIN suomesta/koko maailmasta

Minua on syytetty siitä että näen ja kirjoitan vain kielteisiä asioita vanhoillislestadiolaisuudesta, -enkä haluakaan nähdä sitä hyvää ja siunauksellisuutta, mitä tuossa näennäiskristillisessä liikkeessä on.

Kuten tunnettua on, niin liikkeen keskusjärjestö sai miljoonia taaloja-ja markkoja CIA,lta ja SYT,ilta ( Suomen Yhteiskunnan Tuki), kommunismin kitkemiseksi pois vl-liikkeestä.

Tuo onneton tapahtumasarja sai nimekseen "hoitokokoukset", joissa oli yhtä paljon hoitoa, kuin sähkötuolissa sähköä. Vain todistetut murhat puuttuivat, kun mopo lähti kunnolla käsistä ja vl-rakkaus pursusi yli äyräidensä.

Mutta, katso ja hämmästy! Neuvostoliitto kaatui rytisten ja koko itä eurooppa vapautui kommunismin ikeestä.
Rahat eivät menneet hukkaan, hoitokokoukset olivat sittenkin siunauksellisia! ?

Myös saddam Hussein ja Libyan Muammar Gaddaf saivat CIA rahoitusta, mutta minulla ei ole näyttöä mihin siioniin kuuluivat. Epäilen että olivat kuitenkin oikeasti uskottomia pötköjä, ryökäleet.

Vl-liikkeessä olisi nytkin kurinpalautuksen paikka, mutta mistä miljoonat eurot/taalat asian toteuttamiseksi?
Varmaa on, että raha sokaisisi vl-kellokkaat hirmutekoihinsa uudestaan.

19

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ominut itsellesi totaalisen päätäntä vallan.
      Vai sinulla on oikeus arvostella sekä tuomita?
      "Kun sä tuomitset munt sä tuomitset itses"
      Ralf Örn

• Syytät minua siitä mitä vellut tekevät itse. Tuota häpeällistä vl-historiaa ei voida unohtaa ja lakaista maton alle.

Olkoot tuo vl-inkvisitio ikuisena muistutuksena siitä, mitä tapahtuu kun ihmiset myyvät Jeesuksen rahasta.
        Oliko Juudskin vellu? Tekojensa perusteella oli!

Luuk. 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
        Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
        2Kor. 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        Gal. 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Syytät minua siitä mitä vellut tekevät itse. Tuota häpeällistä vl-historiaa ei voida unohtaa ja lakaista maton alle.

Olkoot tuo vl-inkvisitio ikuisena muistutuksena siitä, mitä tapahtuu kun ihmiset myyvät Jeesuksen rahasta.
        Oliko Juudskin vellu? Tekojensa perusteella oli!

Luuk. 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
        Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
        2Kor. 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        Gal. 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen

juudas oli saatana ja kavaltaja kuului uskovaisten joukkoon ja hirtti itsensä jotta tapaisi jeesuksen tuonelassa et saisi syntinsä anteeksi jos ei olis hirttäny olisi varmaan sekin voinut tehdä parannuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juudas oli saatana ja kavaltaja kuului uskovaisten joukkoon ja hirtti itsensä jotta tapaisi jeesuksen tuonelassa et saisi syntinsä anteeksi jos ei olis hirttäny olisi varmaan sekin voinut tehdä parannuksen

Oikeestaan halusko mennä hirttäytymällä sen perästä ois nostanu vaan kättä pystyyn seurapenkissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaan halusko mennä hirttäytymällä sen perästä ois nostanu vaan kättä pystyyn seurapenkissä

jeesuksen se ainakin tapas siellä ja vetos lähimmäisen rakkauteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtämässä oikean vl-totuuden. Kättä pystyyn seurapenkissä ja tekoitkunpyrskähdyksiä päälle. Olisit saanut pitää ne 30 hopearahaa ja uhri olisi muuttunut syylliseksi, kun viekoitteli sinut syntiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin perustat tietosi?

• Anonyymi

Mitä muuta demonipesältä voi odottaa.

Kaikki muu olisi suuri pettymys.

• Anonyymi

Jaaha gadafi oli uskovainen samaten hussein

• Uskoivat samaan herraan vellujen kanssa ja saivat marttyyrin kohtalon 😢

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Uskoivat samaan herraan vellujen kanssa ja saivat marttyyrin kohtalon 😢

Gaddafi sala murhattiin ja hussein hirtettiin

• Merkillepantavaa on, ettei hoitokokouskiusatuille koskaan kerrottu että heidän kiusaamisensa syy oli miljoonien taalojen ja markkojen rahalahjukset,-joita keskusyhdistys oli saanut. Eikä sitä että rahat oli saatu kommunismin vastustamista varten. Suomessa oli komukoita, mutta ei vl-liikkeessä. Yhtä paha asia oli kuuluminen SMP-puoleeseen, joka oli Vennamon eriseura keskustapuolueesta. Jenkit eivät maksaneet vennamojahdista, -eikä henkiopeista.

Nyt sitten johtava vl-kansanedustaja loikkasi persuihin, -joka on vennamolaisuuden reinkarnaatio. Oi aikoja oi tapoja

• Anonyymi

"SaaleminPastori-ko
        2025-01-05 17:20:53
        Nyt sitten johtava vl-kansanedustaja loikkasi persuihin..."
        ++++++++++
        Teki sen taitaen koska on parasiitti.

• Anonyymi

Saaleminpastori kerro meille itsestäsi ja mikä on aiheuttanut sen että olet hirttäytynyt tälle palstalle ??????

• Anonyymi kirjoitti:

Saaleminpastori kerro meille itsestäsi ja mikä on aiheuttanut sen että olet hirttäytynyt tälle palstalle ??????

Ja sitten pääsisit piikittelemään minua kuten teette nimimerkki pinnasängylle. Tarkoituksena teillä on kohdistaa huomio viestintuojaan, -eikä sanomaan, mitä hän tuo.

Näitä minäminäjuusolehtoloita on pilvin pimein, joiden todellinen focus on oman egon paisuttaminen. En halua sellaiseksi -vesittäisin sillä sanomani.

Tämä on minun tehtäväni,-hsaluinpa tai en. Muistan sen palavan halun jo liki 40 vuotta sitten, että pääsisin julistamaan Totuutta, Uskoa Herraan Jeesukseen, eksytetylle vl-kansalle. Mutta sensuurin muuri oli murtumaton silloin. Luoti siihen että Herralle on suunnitelma varalle, joten en vaipuu epätoivoon. Tiesin että aikani tulee vielä!

En ole käännyttämässä ketään helluntailaisuuteen, vaan Uskomaan Herraan Jeesukseen ja omakohtaisesti lukemaan Uudesta Testamentista asian ja sen kautta muodostamaan oman suoran uskon, joka kohdistuu Jeesukseen!

Minä en voi, enkä halua käännyttää ketään, mutta voin varoittaa väärästä vl-uskosta ja osoittaa oikean uskon kohteen:Herran Jeesuksen Kristuksen!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kerronpa senkin, että jo vuosia (kymmeniä) sitten minua yritettiin lahjoa rahalla hiljaiseksi,- oli ihminen joka tunsi minut-. Hän on aikaa sitten edesmennyt jo. Asia ei liittynyt tähän palstaan tietenkään.

Ja tietenkin lukuisia tappouhkauksia, niidenkin syttytehdas oli tuo lahjuksen tarjoaja.

• Anonyymi

Osin on vl ohjlemoitu irti kommunismista ja on toiminut.
      Pari seikkaa on jääny,tuo pahamainen pedofilia ja että kaikilla on hiace tais transporte jotka on täysin romuja.

• Anonyymi

Hiake on hyvä auto.

• Anonyymi
      UUSI

Kempeleen mahtisuvuille kommunismi oli onnenpotku. Sen ansiosta he vaurautensa saivat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      17
      3979
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      231
      2012
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      59
      1558
    4. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1508
    5. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      174
      1340
    6. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1337
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      52
      1048
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      199
      1018
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      30
      951
    10. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      283
      934
    Aihe