Hävittikö hoitokokoukset KOMMUNISMIN suomesta/koko maailmasta

Minua on syytetty siitä että näen ja kirjoitan vain kielteisiä asioita vanhoillislestadiolaisuudesta, -enkä haluakaan nähdä sitä hyvää ja siunauksellisuutta, mitä tuossa näennäiskristillisessä liikkeessä on.

Kuten tunnettua on, niin liikkeen keskusjärjestö sai miljoonia taaloja-ja markkoja CIA,lta ja SYT,ilta ( Suomen Yhteiskunnan Tuki), kommunismin kitkemiseksi pois vl-liikkeestä.

Tuo onneton tapahtumasarja sai nimekseen "hoitokokoukset", joissa oli yhtä paljon hoitoa, kuin sähkötuolissa sähköä. Vain todistetut murhat puuttuivat, kun mopo lähti kunnolla käsistä ja vl-rakkaus pursusi yli äyräidensä.

Mutta, katso ja hämmästy! Neuvostoliitto kaatui rytisten ja koko itä eurooppa vapautui kommunismin ikeestä.
Rahat eivät menneet hukkaan, hoitokokoukset olivat sittenkin siunauksellisia! ?

Myös saddam Hussein ja Libyan Muammar Gaddaf saivat CIA rahoitusta, mutta minulla ei ole näyttöä mihin siioniin kuuluivat. Epäilen että olivat kuitenkin oikeasti uskottomia pötköjä, ryökäleet.

Vl-liikkeessä olisi nytkin kurinpalautuksen paikka, mutta mistä miljoonat eurot/taalat asian toteuttamiseksi?
Varmaa on, että raha sokaisisi vl-kellokkaat hirmutekoihinsa uudestaan.

68

680

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ominut itsellesi totaalisen päätäntä vallan.
      Vai sinulla on oikeus arvostella sekä tuomita?
      "Kun sä tuomitset munt sä tuomitset itses"
      Ralf Örn

• Syytät minua siitä mitä vellut tekevät itse. Tuota häpeällistä vl-historiaa ei voida unohtaa ja lakaista maton alle.

Olkoot tuo vl-inkvisitio ikuisena muistutuksena siitä, mitä tapahtuu kun ihmiset myyvät Jeesuksen rahasta.
        Oliko Juudskin vellu? Tekojensa perusteella oli!

Luuk. 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
        Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
        2Kor. 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        Gal. 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Syytät minua siitä mitä vellut tekevät itse. Tuota häpeällistä vl-historiaa ei voida unohtaa ja lakaista maton alle.

Olkoot tuo vl-inkvisitio ikuisena muistutuksena siitä, mitä tapahtuu kun ihmiset myyvät Jeesuksen rahasta.

Luuk. 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."

1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
        Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
        2Kor. 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        Gal. 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen

juudas oli saatana ja kavaltaja kuului uskovaisten joukkoon ja hirtti itsensä jotta tapaisi jeesuksen tuonelassa et saisi syntinsä anteeksi jos ei olis hirttäny olisi varmaan sekin voinut tehdä parannuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juudas oli saatana ja kavaltaja kuului uskovaisten joukkoon ja hirtti itsensä jotta tapaisi jeesuksen tuonelassa et saisi syntinsä anteeksi jos ei olis hirttäny olisi varmaan sekin voinut tehdä parannuksen

Oikeestaan halusko mennä hirttäytymällä sen perästä ois nostanu vaan kättä pystyyn seurapenkissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaan halusko mennä hirttäytymällä sen perästä ois nostanu vaan kättä pystyyn seurapenkissä

jeesuksen se ainakin tapas siellä ja vetos lähimmäisen rakkauteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtämässä oikean vl-totuuden. Kättä pystyyn seurapenkissä ja tekoitkunpyrskähdyksiä päälle. Olisit saanut pitää ne 30 hopearahaa ja uhri olisi muuttunut syylliseksi, kun viekoitteli sinut syntiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin perustat tietosi?

• Anonyymi

Syytät minua siitä mitä vellut tekevät itse. Tuota häpeällistä vl-historiaa ei voida unohtaa ja lakaista maton alle.

Minkä sortin sosialisti se Saalemipastori oleepi?

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä sortin sosialisti se Saalemipastori oleepi?

En ole niin minkäänsortin sosialisti, enkä voisikaan olla ,koska aidon sosialismin perusteisiin kuuluu ateismi,-Jumalan kieltäminen.

Ei se tee minusta sosialistia kun kerron hoitokokousten todellisen alkusyyn:rahalahjukset joita vastaan piti aloittaa kommunistinoitavainot vl-liikkeessä. Mutta se jäi taka-alalle kun vainot kohdistuivat viattomiin ihmisiin.

• Anonyymi

En ole niin minkäänsortin sosialisti, enkä voisikaan olla ,koska aidon sosialismin perusteisiin kuuluu ateismi,-Jumalan kieltäminen.

Ei se tee minusta sosialistia kun kerron hoitokokousten todellisen alkusyyn:rahalahjukset joita vastaan piti aloittaa kommunistinoitavainot vl-liikkeessä. Mutta se jäi taka-alalle kun vainot kohdistuivat viattomiin ihmisiin.

tuli hoitomiehille virhe

• Anonyymi

Mitä muuta demonipesältä voi odottaa.

Kaikki muu olisi suuri pettymys.

• Anonyymi

Jaaha gadafi oli uskovainen samaten hussein

• Uskoivat samaan herraan vellujen kanssa ja saivat marttyyrin kohtalon 😢

• Anonyymi

Uskoivat samaan herraan vellujen kanssa ja saivat marttyyrin kohtalon 😢

Gaddafi sala murhattiin ja hussein hirtettiin

• Merkillepantavaa on, ettei hoitokokouskiusatuille koskaan kerrottu että heidän kiusaamisensa syy oli miljoonien taalojen ja markkojen rahalahjukset,-joita keskusyhdistys oli saanut. Eikä sitä että rahat oli saatu kommunismin vastustamista varten. Suomessa oli komukoita, mutta ei vl-liikkeessä. Yhtä paha asia oli kuuluminen SMP-puoleeseen, joka oli Vennamon eriseura keskustapuolueesta. Jenkit eivät maksaneet vennamojahdista, -eikä henkiopeista.

Nyt sitten johtava vl-kansanedustaja loikkasi persuihin, -joka on vennamolaisuuden reinkarnaatio. Oi aikoja oi tapoja

• Anonyymi

"SaaleminPastori-ko
        2025-01-05 17:20:53
        Nyt sitten johtava vl-kansanedustaja loikkasi persuihin..."
        ++++++++++
        Teki sen taitaen koska on parasiitti.

• Anonyymi

Saaleminpastori kerro meille itsestäsi ja mikä on aiheuttanut sen että olet hirttäytynyt tälle palstalle ??????

• Anonyymi kirjoitti:

Saaleminpastori kerro meille itsestäsi ja mikä on aiheuttanut sen että olet hirttäytynyt tälle palstalle ??????

Ja sitten pääsisit piikittelemään minua kuten teette nimimerkki pinnasängylle. Tarkoituksena teillä on kohdistaa huomio viestintuojaan, -eikä sanomaan, mitä hän tuo.

Näitä minäminäjuusolehtoloita on pilvin pimein, joiden todellinen focus on oman egon paisuttaminen. En halua sellaiseksi -vesittäisin sillä sanomani.

Tämä on minun tehtäväni,-hsaluinpa tai en. Muistan sen palavan halun jo liki 40 vuotta sitten, että pääsisin julistamaan Totuutta, Uskoa Herraan Jeesukseen, eksytetylle vl-kansalle. Mutta sensuurin muuri oli murtumaton silloin. Luoti siihen että Herralle on suunnitelma varalle, joten en vaipuu epätoivoon. Tiesin että aikani tulee vielä!

En ole käännyttämässä ketään helluntailaisuuteen, vaan Uskomaan Herraan Jeesukseen ja omakohtaisesti lukemaan Uudesta Testamentista asian ja sen kautta muodostamaan oman suoran uskon, joka kohdistuu Jeesukseen!

Minä en voi, enkä halua käännyttää ketään, mutta voin varoittaa väärästä vl-uskosta ja osoittaa oikean uskon kohteen:Herran Jeesuksen Kristuksen!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kerronpa senkin, että jo vuosia (kymmeniä) sitten minua yritettiin lahjoa rahalla hiljaiseksi,- oli ihminen joka tunsi minut-. Hän on aikaa sitten edesmennyt jo. Asia ei liittynyt tähän palstaan tietenkään.

Ja tietenkin lukuisia tappouhkauksia, niidenkin syttytehdas oli tuo lahjuksen tarjoaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerron sen verran itsestäni etten ole mikään "Lapinkorpi"!

• Anonyymi

Ja kerronpa senkin, että jo vuosia (kymmeniä) sitten minua yritettiin lahjoa rahalla hiljaiseksi,- oli ihminen joka tunsi minut-. Hän on aikaa sitten edesmennyt jo. Asia ei liittynyt tähän palstaan tietenkään.

Ja tietenkin lukuisia tappouhkauksia, niidenkin syttytehdas oli tuo lahjuksen tarjoaja.

Lesta mafia toimii niin ne suunnittelee ihmisten murhaamisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta

koko maa on korruptoitunut varmaan maailman pahiten

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin perustat väitteesi?

• Anonyymi kirjoitti:

koko maa on korruptoitunut varmaan maailman pahiten

Tilastojen mukaan Suomi on maailman vähiten korruptoituneita maita. Mutta mikä sitten on totuus?

• Anonyymi

Tilastojen mukaan Suomi on maailman vähiten korruptoituneita maita. Mutta mikä sitten on totuus?

kyllä se kärkipäässä on

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä se kärkipäässä on

Niin, täällä se osataan salata parhaiten maailmassa!

• Anonyymi

Niin, täällä se osataan salata parhaiten maailmassa!

Älä demonipesä viitsi. Sulta puuttuu järki päästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä demonipesä viitsi. Sulta puuttuu järki päästä.

Uskotko Jeesukseen ja voitko suullasi tunnustaa sen?

Kun tod näk olet Vellu, et sitä pysty tekemään - kuten eivät demonitkaan voi sitä tehdä.

Onko siis Charlotta kysymys perinteisestä psykologisesta projektiosta?
        Olet itse demonipesä ja haluat nähdä sen minussa!?

• Anonyymi

Uskotko Jeesukseen ja voitko suullasi tunnustaa sen?

Kun tod näk olet Vellu, et sitä pysty tekemään - kuten eivät demonitkaan voi sitä tehdä.

Onko siis Charlotta kysymys perinteisestä psykologisesta projektiosta?
        Olet itse demonipesä ja haluat nähdä sen minussa!?

Olisi kohtuullista, jos vaikenisit persläpi viesteinesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi kohtuullista, jos vaikenisit persläpi viesteinesi.

Uskontunnustus se on tuokin. Päässäsi on sarvet ja savu suihkii siersimistasi?

• Anonyymi

Osin on vl ohjlemoitu irti kommunismista ja on toiminut.
      Pari seikkaa on jääny,tuo pahamainen pedofilia ja että kaikilla on hiace tais transporte jotka on täysin romuja.

• Anonyymi

Hiake on hyvä auto.

• Anonyymi

Kempeleen mahtisuvuille kommunismi oli onnenpotku. Sen ansiosta he vaurautensa saivat!

• Anonyymi

Se näkyy yhä. Kempeleeer kunnalle hoitokokoukset olivat iso siunaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se näkyy yhä. Kempeleeer kunnalle hoitokokoukset olivat iso siunaus.

kempeleem kunnalla ei ole siunausta

• Anonyymi kirjoitti:

kempeleem kunnalla ei ole siunausta

Ainakin " ajallista siunausta", kuten vl-puhvelit nimittävät mammonaa- asiaa jota Jeesus sanoi epäjumalaksi

• Anonyymi

Olemme SRK ja tiedämme että teimme sen!

• Poistetuussa kirjoituksessa minua väitettiin säälittäväksi katkeraksi ex-lestaksi. Se ei pidä paikkaansa.

Ei Rakkaus Totuuteen ole todellakaan katkeruutta!

Miksi käytit sanaa "sääli", kun tarkoitit halveksuntaa?

• Anonyymi

Kuka tietää mihin ne lahjusmiljoonat päätyivät, mitä SRK sai?

• Anonyymi00030

Ei taida olla kirjanpitoa

• Anonyymi00031

Kyllä ne rahat veivät he jotka nyt ovat rikkaita.

• Anonyymi00032

Se julma ja armoton kuoleman enkeli lähetetään. Ja kun hän tulee johdattamaan pois sellaisen synnintekijän sielun, joka on koonnut itselleen rikkauksia ja monia syntejä, hän ahdistaa häntä ankarasti ja hänet valtaa kauhu ja järkytys. Ja hän alkaa pyytämään ja sanomaan, "herrani, anna minulle vähän aikaa, että teen parannuksen ja hyvitän ne synnit, jotka olen ruumiissa ollessani tehnyt!" Kuolema ei kuitenkaan taivu hänen mukaansa, koska hänen loppunsa on tullut, eikä kuolema päästä hänestä irti. Jos hän siis lähtee syntiensä kanssa ilman hyviä tekoja, Jumala lähettää hänet rangaistusten paikkaan. Mutta sellainen sielu, jolla on hyviä tekoja, ei pelkää kuolemaa, vaan ilolla seuraa häntä riemuiten ja sanoen, "tässä maailmassa minua ei pidättele mikään, koska omaisuuteni on mukanani – se hyvä ja suuri nimi, jonka olen saanut, joka on kuin neitsyys, ja ne oikeamieliset teot, joilla minut on vaatetettu." Ja hän pyytää noutajaansa, ettei jättäisi häntä tähän paikkaan, ja että tämän paikan asukkaat, jotka ovat demoneja, eivät nousisi ja veisi hänen kruunuaan, joka on ansaittu vaivalla ja suurella ahdistuksella. Ja kun sellainen sielu lähtee ruumiistaan, se johdatetaan ylistäen sulhasta, kunnes se saapuu tuomion alueille. Ja sulhanen näkee hänet ja iloitsee, ja hänet tehdään eläväksi yhdessä hänen ruumiinsa kanssa, sen ruumiin, jonka kanssa hän näki vaivaa, ja hänet asetetaan hallitsemaan monia alueita sellaisessa elämässä, jolla ei ole loppua."

• Anonyymi00033

Oulunseudun mahti-vl-suvut saivat alkunsa dollareista, jotka eivät koskaan päätyneet SRK,n kirjanpitoon.

Kaikki oli kuitata kädenheilautuksella seuroissa. Kukapa ei käyttäisi tilaisuutta hyväkseen, josta oikeasti ei ole mitään seuraamuksia?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oulunseudun mahti-vl-suvut saivat alkunsa dollareista, jotka eivät koskaan päätyneet SRK,n kirjanpitoon.

Kaikki oli kuitata kädenheilautuksella seuroissa. Kukapa ei käyttäisi tilaisuutta hyväkseen, josta oikeasti ei ole mitään seuraamuksia?

ei voi palvella kahta herraa mammonaa ja jumalaa kuinka voi saada käden heilautuksella synnit anteeksi jos ei luovu rahasta

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

ei voi palvella kahta herraa mammonaa ja jumalaa kuinka voi saada käden heilautuksella synnit anteeksi jos ei luovu rahasta

sanohan se jeesus näin ja rikas nuorukainen ei myynyt omaisuuttaan
        23Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: ”Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä Jumalan valtakuntaan. 24 Vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.”

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

sanohan se jeesus näin ja rikas nuorukainen ei myynyt omaisuuttaan
        23Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: ”Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä Jumalan valtakuntaan. 24 Vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.”

rahan ahneet lestadiolaiset selittää tänkin kohdan väärin jos ihmisellä on henkistä pää omaa ne yrittää heittää sen saatanalle ja selittää et se on oma vanhurskas että voisivat pitää omaisuudestaan kiinni

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

rahan ahneet lestadiolaiset selittää tänkin kohdan väärin jos ihmisellä on henkistä pää omaa ne yrittää heittää sen saatanalle ja selittää et se on oma vanhurskas että voisivat pitää omaisuudestaan kiinni

tähän kohtaan sopisi siionin laulu maallista mammonaa kokoa en kurkkuuni kumoan sen ja ja

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

jeesus nimen omaan sanoi mene ja myy omaisuutesi ja anna rahat köyhille nyt tarvitaan srkn kouluttama vellu sanomaan kuinka omanvanhurskauden voi myydä ja siitä saa rahaa

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

jeesus nimen omaan sanoi mene ja myy omaisuutesi ja anna rahat köyhille nyt tarvitaan srkn kouluttama vellu sanomaan kuinka omanvanhurskauden voi myydä ja siitä saa rahaa

kuinka köyhät rikastuu siitä

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

kuinka köyhät rikastuu siitä

kun ei haluta luopua omaisuudesta puhujat ovat vääntäneet tämänkin solmuun

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

kun ei haluta luopua omaisuudesta puhujat ovat vääntäneet tämänkin solmuun

raamatussa on vain kun on ruoka ja vaatteet tyytykää siohen tai älä pyydä köyhyyttä tai rikkautta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

raamatussa on vain kun on ruoka ja vaatteet tyytykää siohen tai älä pyydä köyhyyttä tai rikkautta

jeesushan kannatti epä tasa arvoa köyhiä kyykytetään ja rikkailla on kaikkea kommunismi tosin edustaa jalompaa kristillisyyttä kuin vl usko siinä kaikille saman verran ja synnitkin saa anteeksi

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

jeesushan kannatti epä tasa arvoa köyhiä kyykytetään ja rikkailla on kaikkea kommunismi tosin edustaa jalompaa kristillisyyttä kuin vl usko siinä kaikille saman verran ja synnitkin saa anteeksi

kommunismi on moraalisesti ja eettisesti korkemmalla tasolla kuin vl puhujan höpinät

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

ja vaikkei siinä syntejä annetakkaan anteeksi ne toteuttaa luonnostaan jeesuksen jaloja oppeja nuhtelevat ja komentelevat toisiaan kristuksen kirkko lain mukaan ja varmaan kommunistwja menee viimesellä tuomiolla tuhansittain taivaaseen kun taas vellut palaa helvetissä

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

ja vaikkei siinä syntejä annetakkaan anteeksi ne toteuttaa luonnostaan jeesuksen jaloja oppeja nuhtelevat ja komentelevat toisiaan kristuksen kirkko lain mukaan ja varmaan kommunistwja menee viimesellä tuomiolla tuhansittain taivaaseen kun taas vellut palaa helvetissä

vellun moraali ja oikeuden taju loistaa varmaankin poissa olollaan kun sitä ryvetetään ainaisessa mantrassa

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

vellun moraali ja oikeuden taju loistaa varmaankin poissa olollaan kun sitä ryvetetään ainaisessa mantrassa

onhan vellu teko pyhä varmaan se johtuu just siitä et pitää olla synnit anteeksi ilman parannusta

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

onhan vellu teko pyhä varmaan se johtuu just siitä et pitää olla synnit anteeksi ilman parannusta

miten se meni ryhmien ja viisaiden neitseitten vertauksessa tyhmät neitswet pukeutu vanhurskauden vaatteisiin mut teot jäivät uupumaan

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

miten se meni ryhmien ja viisaiden neitseitten vertauksessa tyhmät neitswet pukeutu vanhurskauden vaatteisiin mut teot jäivät uupumaan

" Ja minä katsoin taas; minä näin viisi neitsyttä liekehtivän tulen uunissa, päänsä hiuksiin saakka. Eikä Herra kuullut heidän ääntään. Minä näin veristen kyynelten virtaavan, ja heillä oli viisi tulista kruunua, ja heidän ruumiinsa olivat mustat kuin Tartare. He löivät kylkiään. Minä näin viisi käärmettä [serpentes] imemässä heidän rintojaan, ja minä näin viisi myrkkykäärmettä [uiperas] pureskelemassa heidän kieliään, ja tuliset linnut hyökkäämässä heidän silmilleen, eikä heidän sielunsa ole kuollut pahantekijöiden rangaistusten tähden. Ja minä kysyin enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä viisi neitsyttä ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat ne viisi neitsyttä, jotka vaatettivat itsensä Kristuksen vaatteilla. He olivat pyhiä, ja keskittyivät elämässään pyhiin asioihin. Mutta he eivät harjoittaneet armollisuutta tai hyvän tekemistä, tai rukousta tai paastoa. Ja kielellään he puhuivat valhetta, kuten kirjoitettu on, "älä sano sellaista, mitä silmäsi ei näe, ja mitä korvasi ei kuule".

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

" Ja minä katsoin taas; minä näin viisi neitsyttä liekehtivän tulen uunissa, päänsä hiuksiin saakka. Eikä Herra kuullut heidän ääntään. Minä näin veristen kyynelten virtaavan, ja heillä oli viisi tulista kruunua, ja heidän ruumiinsa olivat mustat kuin Tartare. He löivät kylkiään. Minä näin viisi käärmettä [serpentes] imemässä heidän rintojaan, ja minä näin viisi myrkkykäärmettä [uiperas] pureskelemassa heidän kieliään, ja tuliset linnut hyökkäämässä heidän silmilleen, eikä heidän sielunsa ole kuollut pahantekijöiden rangaistusten tähden. Ja minä kysyin enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä viisi neitsyttä ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat ne viisi neitsyttä, jotka vaatettivat itsensä Kristuksen vaatteilla. He olivat pyhiä, ja keskittyivät elämässään pyhiin asioihin. Mutta he eivät harjoittaneet armollisuutta tai hyvän tekemistä, tai rukousta tai paastoa. Ja kielellään he puhuivat valhetta, kuten kirjoitettu on, "älä sano sellaista, mitä silmäsi ei näe, ja mitä korvasi ei kuule".

Ja tulivirta keinui, mukanaan miesten ja naisten tuskat, ja todellakin, jotkut heistä olivat siinä polviin saakka, toiset napaansa saakka, toiset huuliin saakka, toiset päänsä hiuksiin saakka. Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa polviinsa saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisten herroja, jotka lähtivät seurakuntaan [eclesiam], mutta eivät menneet sinne sisälle. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa napaan saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat sellaisia ihmisiä, jotka olivat huorintekijöitä, eivätkä he tehneet siitä parannusta. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä ovat, jotka ovat tulivirrassa huuliin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisiä, jotka menivät seurakuntaan, ja he menivät sisälle, mutta he eivät välittäneet yhtään jumalallisista kirjoituksista [scripturas diuinas]. Ja he eivät katoa, ja saavat käydä läpi heille kuuluvat rangaistukset." Ja minä kysyin siltä enkeliltä, "herra, keitä nämä ihmiset ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Ja se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat niitä ihmisiä, jotka eivät olleet kylmiä tai kuumia, eikä heitä luettu pyhien joukkoon, vaan pahantekijöiden joukkoon."

• Anonyymi00035

kommunismi on aika lähellä kristin uskoa jos hoito kokousten tarkotus on hävittää maailmasta vastaavat kristin uskot onko se oikealla asialla esim helluntailaisten hävitykseen se ei osallistunu vaikka kommunismi on lähempänä kristin uskoa olivatko hoito miehet luopioita

• Anonyymi00036

komminismissa on esim lähimnäisestä välittäminen jota esim vellu liike ei toteuta

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

komminismissa on esim lähimnäisestä välittäminen jota esim vellu liike ei toteuta

näin olken hiito miehet tuhosivat maailmasta jeesuksen rakkauden kaksois käskyn

• Anonyymi00053

todistetusti hoito kokoukset tuhosivat monen elämän moni riisti itseltään hengen vl uskon takia jos vl usko tuhoaa ihmisen elämän on se kaikkea muuta kuin kristillinen uskonto

• Anonyymi00054

se lupaa paljon kauniita puheita seura puheissa mutta kun itsensä kiinnittää siihen se on raateleva susi joka ei jätä mitään jäljelle

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

se lupaa paljon kauniita puheita seura puheissa mutta kun itsensä kiinnittää siihen se on raateleva susi joka ei jätä mitään jäljelle

aina on joku teko syy jolla joku lahko yrittää osoittaa omaa erin omaisuuttaan vl lahkolla se on televisio monet epä uskoiset ovat todenneet että se on roska väline ja nyt moni vellu kyttää kieli suusta riikkuen telkkaria

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

aina on joku teko syy jolla joku lahko yrittää osoittaa omaa erin omaisuuttaan vl lahkolla se on televisio monet epä uskoiset ovat todenneet että se on roska väline ja nyt moni vellu kyttää kieli suusta riikkuen telkkaria

vl lahkossa on paljon parannettavaa jos ne meinaa joskus pelastua isien perinnäis säännöt tv himot juoruaminen raha mutta srk ei aio tehdä asiolle mitään joten se syöksee ne samaan helvettiin jossa itse on

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

vl lahkossa on paljon parannettavaa jos ne meinaa joskus pelastua isien perinnäis säännöt tv himot juoruaminen raha mutta srk ei aio tehdä asiolle mitään joten se syöksee ne samaan helvettiin jossa itse on

vikaa syntiä virheitä eri seuraa löytyy jos jonkin moista tätä tarjoaa srk joka yrittää päteä että he olisivat oikealla tiellä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1955
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      875
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      127
      673
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      616
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      575
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      299
      522
    10. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      64
      520
    11. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      517
    12. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      10
      502
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      482
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      33
      457
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      437
    17. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    19. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      86
      409
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      9
      407
    Aihe