Kuntavaalit lähestyy ja kuten olette huomanneet Orimattila tarvitsee uudet päättäjät. Nykymenolla ei voi enää jatkaa.
Antakaa äänenne SDP:lle, Vasemmistoliitolle tai jos Kommunistinen puolue saa ehdokkaita niin niille.
Ääni vasemmalle on ääni paremman tulevaisuuden puolesta.
Kiitos jo etukäteen.
Äänestäkää kuntavaaleissa ohjeideni mukaan, Kiitos!
61
736
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestän henkilöä, en mitään puoluetta. Viimeksi valitsin puolueen mukaan ja olen todella pettynyt.
- Anonyymi
Eli äänestit Perussuomalaisia? Eihän siinä silloin voi muuta kun olla pettynyt.
Meillä Vasemmistoliitolla on tulossa hyvät ehdokkaat jotka ovat kuntalaisten parhaaksi tekemässä kaikkensa. Myös sen heikoimmassa asemassa olevan kuntalaisen parhaaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Vasemmistoliitolla on tulossa hyvät ehdokkaat jotka ovat kuntalaisten parhaaksi tekemässä kaikkensa. Myös sen heikoimmassa asemassa olevan kuntalaisen parhaaksi.Joo. Persua äänestin. Tein suuren virheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Persua äänestin. Tein suuren virheen.
Se on ollut iso virhe. Mutta virheitähän meistä jokainen tekee ja niistä voi oppia.
Ensi kerralla kun menet äänestämään puntaroit hyvin tarkkaan mitä oikeasti haluat ja mitä mikäkin puolue tai ehdokas lupaa. Otat lupauksista puolet pois ja teet sitten päätöksen.
Vasemmalle annettu ääni tekee kotipaikkakunnastasi paremman paikan elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Vasemmistoliitolla on tulossa hyvät ehdokkaat jotka ovat kuntalaisten parhaaksi tekemässä kaikkensa. Myös sen heikoimmassa asemassa olevan kuntalaisen parhaaksi.Minä äänestän ihan kaikkia puolueita ensin äänestän demareita sitten äänestän kokoomusta sitten äänestän keskustaa ja sitten äänestän perussuomalaisia jos joku käskee niin voin äänestää vielä vihreitä ja liike nyt puoluetta Olikos niitä jotka muita Jos oli niin en tiedä riittääkö minun äänimäärää montako kertaa saa äänestää tai saako äänestää 1 000 kertaa jos kertoo äänestyspaikalla että internetin viisain mies Suomi 24 Sanoi ketä pitää äänestää Valtavan viisaita olette täällä ei mistään muualta saa tällaista tietomäärää kuin täällä teillä on paras tieto ja olen kateellinen että tiedätte noin paljon tulee ihan tyhmä olo itselle Ehkä ostan tieto jätin kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut iso virhe. Mutta virheitähän meistä jokainen tekee ja niistä voi oppia.
Ensi kerralla kun menet äänestämään puntaroit hyvin tarkkaan mitä oikeasti haluat ja mitä mikäkin puolue tai ehdokas lupaa. Otat lupauksista puolet pois ja teet sitten päätöksen.
Vasemmalle annettu ääni tekee kotipaikkakunnastasi paremman paikan elää.Niin ja se mietityttää että onko se täällä mainittu erite mummo vasemmistosta koska kuulemma tonki roskakoreja Tuli vain mieleen niistä roskapussejasta se asia eihän siinä mitään Roska pusseista voi löytää vaikka mitä Minun poika löyty sieltä vanhan Jallun sekin olisi pitänyt kierrättää Paperi roska korissa ei kannata hyvää Jallua roskapussiin sen voi antaa vaikka vasemmiston kannattajalle Kovaan käyttöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestän ihan kaikkia puolueita ensin äänestän demareita sitten äänestän kokoomusta sitten äänestän keskustaa ja sitten äänestän perussuomalaisia jos joku käskee niin voin äänestää vielä vihreitä ja liike nyt puoluetta Olikos niitä jotka muita Jos oli niin en tiedä riittääkö minun äänimäärää montako kertaa saa äänestää tai saako äänestää 1 000 kertaa jos kertoo äänestyspaikalla että internetin viisain mies Suomi 24 Sanoi ketä pitää äänestää Valtavan viisaita olette täällä ei mistään muualta saa tällaista tietomäärää kuin täällä teillä on paras tieto ja olen kateellinen että tiedätte noin paljon tulee ihan tyhmä olo itselle Ehkä ostan tieto jätin kaupasta
Hurrut unohdit
- Anonyymi
Potta-Henriksson se tänne suoltaa roskaansa vuodesta toiseen! Älkää kuunnelko pottaa! Se on rikollinen ja hullu!
- Anonyymi
Ai kuka? Onko hän Laarssonnin kaveri?
Nyt pitää valita edustajia jotka ei nuoleskele virkamiehiä.
- Anonyymi
Ai vasemmistoa pitäisi äänestää olen jo vanha mutta en ole kuitenkaan järkeä niin menettänyt en äänestä vasemmistoa Luin sen roskapussi jutun on se hauska porukkaa oikein roskapusseja jakavat Onko heidän politiikka myös otettu roskapostista Jäin miettimään sitä kun luin niitä juttuja täällä taidan kuitenkin äänestää RKP:tä tai sitten vaikka kokoomusta minulle ei oikein oikein nämä likaiset työläiset maistu eikä heillä ole rahaakaan niin miten voisi maistua sitä ihmettelen
- Anonyymi
Hyvä aloitus. nyt tarvitaan neuvoja miten kevään vaaleissa pitää äänestää. Nykynen valtuusto on möhlinyt lähes kaikessa joten konsepti pitää laittaa uusiksi.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä aloituksesta. Ehdokkaan esittelytekstissä tulisi iän ja ammatin lisäksi näkyä myös koulutus. Liian monella nykyvaltuutetulla se on vain peruskoulu.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus kaikilla kiitos ihan kaikille äänestän teitä kaikkia koko rahasäästöillä ilman pidätystä
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Koskaan aiemmin en ole äänestäny demareita vaan olen ollut peruspersu. Nyt on mitta täynnä ja vaihdan leiriä.
- Anonyymi
Kuinka ihana aloitus. Koskaan aiemmin en ole äänestäny peruspersuja vaan olen ollut dumari. Nyt on mittanauha täynnä ja vaihdan korkean paikan leiriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ihana aloitus. Koskaan aiemmin en ole äänestäny peruspersuja vaan olen ollut dumari. Nyt on mittanauha täynnä ja vaihdan korkean paikan leiriä.
Ajattelin kyllä kokeilla persuja tällä kertaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin kyllä kokeilla persuja tällä kertaa!
kyllä minunkin valinta on persut. he voittivat voittivat viimeksi niin siihen täytyy olla hyvä syy. lätkässäkin oon aina paremman puolella. miyään putinin demareita EN ÄÄNESTÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minunkin valinta on persut. he voittivat voittivat viimeksi niin siihen täytyy olla hyvä syy. lätkässäkin oon aina paremman puolella. miyään putinin demareita EN ÄÄNESTÄ!
Nytten on persu papat heräneet puolustammaan omiaan. Myöhästä on kun on jo housuissa.
- Anonyymi
Voi persuparkaa kun noin ilakoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi persuparkaa kun noin ilakoi.
Enhän sitä siihen laittanut, mutta lähinnä ihmettelen sitä, kun minä laitan tietokoneeni nettiin, niin tulee viestejä (joita minä itse en siis ole kirjoittanut). Oli toinen vielä herännytkin juuri kuten minä. Avasin siinä koneeni ja laitoin nettiin ensimmäistä kertaa herättyäni.
Nämä sattumat - joita tulee paljon - on aina hämmentäneet minua ja saaneet jo kauan sitten minut epäilemään että joku osaisi käyttää nettiäni. Joita kellonaikojahan voi pelailla ja sen uskon olevan syynä niihin jossain kai vuosi sitten olleisiin outouksiin. Esim sähköpostiini aina ilmestyi roskaposteja viiveellä jopa (muka) kuukausien päähän, vaikka juurihan ne vasta siihen tuli.
Monissa paikoissa noi aikavyöhykkeet aiheuttaa sekaannusta. jne, Onhan kaikki mahdollista, mutta monissa eri medioissa tulee paranoidinen olo kuin minun viestini tai siihen jotenkin psykedelisen-erottamattomasti-liittyvä viesti/postaus on tullut ENNEN minun omaani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän sitä siihen laittanut, mutta lähinnä ihmettelen sitä, kun minä laitan tietokoneeni nettiin, niin tulee viestejä (joita minä itse en siis ole kirjoittanut). Oli toinen vielä herännytkin juuri kuten minä. Avasin siinä koneeni ja laitoin nettiin ensimmäistä kertaa herättyäni.
Nämä sattumat - joita tulee paljon - on aina hämmentäneet minua ja saaneet jo kauan sitten minut epäilemään että joku osaisi käyttää nettiäni. Joita kellonaikojahan voi pelailla ja sen uskon olevan syynä niihin jossain kai vuosi sitten olleisiin outouksiin. Esim sähköpostiini aina ilmestyi roskaposteja viiveellä jopa (muka) kuukausien päähän, vaikka juurihan ne vasta siihen tuli.
Monissa paikoissa noi aikavyöhykkeet aiheuttaa sekaannusta. jne, Onhan kaikki mahdollista, mutta monissa eri medioissa tulee paranoidinen olo kuin minun viestini tai siihen jotenkin psykedelisen-erottamattomasti-liittyvä viesti/postaus on tullut ENNEN minun omaani.Taasko sä copy-pastaat mun viestejä??? Miksi? Onko omat ideat loppu ja täytyy sitten vain täyttää viestitulvaa edes jollain?
- Anonyymi
Minä olen vammainen ja kirjoitan täällä usein politiikkaa minulla on sellainen vamma Minulle tuli sellainen ihan kiva vamma jo kauan sitten enkä ole pystynyt sen jälkeen puhumaan muusta kuin politiikasta tulen sitä tänne aina teille puhumaan vamm takia kirjoitan aina ketä minä äänestän ja vammanen takia kirjoitan myös aitat ketä minä en äänestä minä vaihdan sitä joka päivä ketä minä äänestän minulla on sellainen homma teilläkin taitaa olla samanlainen vamma aika monella kun olen lukenut tätä hienoa palstaa Meidän pitäisi keskustella tästä vakavasta vammasta ihan tosissaan sitten olisi helpompi taas äänestä vaikka Persuja tai kokoomusta tai demareita Tai keskusta kyllä tällaisen mamman kanssa pystyy elämään hyvin kuhan vaan tunnustaa että on politiikassa vähän vammainen oletko sinäkin vammainen kerro siitä vapaasti kaikille sinulla voi tulla hyvä olo ja voit tuntea itsesi melkein normaaliksi Sellaista on politiikkavamma-isen elämä
- Anonyymi
Toisella foorumilla on sellainen jenkki jonka nimi on politiikka vammaiset United se on hyvä jengi siinä voi kirjoitella toisten samanlaisten kanssa eikä Sirois syrjjit jos sinulla on politiikka vamman ota rohkeasti siru vammaesi ja keskustele politiikka vammasta United kavereiden kanssa silloin voi tulla oikein hyvä mieli tällaisista vaikeista asioista mistä ei kehtaa kahvilassa puhua pulputtaa ja siellä voi saada turpaan jos liikaa puhuu politiikkaa ihmiset eivät oikein pidä politiikasta tämän olen huomannut
- Anonyymi
"vaikeista asioista mistä ei kehtaa kahvilassa puhua pulputtaa ja siellä voi saada turpaan "
Sä yhdistelet asioita aika villisti. Koska nyt vetäisit noita irrallisia juttuja täällä yhteen, niin :D ihan selvennän etten ainakaan minä tarkoittanut että just Marengin tyypit ottaisi siellä kalsarikännejä, koska eivät uskaltaisi olla kaupungilla. Jotenkin sä nyt vetäsit jo että ne olisi saamassa turpiinkin :DDD
Ihan siis, koska huomasin että vain 1+1 yhdistit noi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vaikeista asioista mistä ei kehtaa kahvilassa puhua pulputtaa ja siellä voi saada turpaan "
Sä yhdistelet asioita aika villisti. Koska nyt vetäisit noita irrallisia juttuja täällä yhteen, niin :D ihan selvennän etten ainakaan minä tarkoittanut että just Marengin tyypit ottaisi siellä kalsarikännejä, koska eivät uskaltaisi olla kaupungilla. Jotenkin sä nyt vetäsit jo että ne olisi saamassa turpiinkin :DDD
Ihan siis, koska huomasin että vain 1 1 yhdistit noi....Ainakin nimä kommentoin vain (toisen ketjun) viestiä "Nykyään ei ole ennää tällaisia baariporukoita. Ei istuta päivisin kaljalla. Mieluuten tisdutellaan kotona." ja siinä puhuttiin baariporukoista kaljalla.
- Anonyymi
Persuja ei pidä päästää enää koskaan sotkemaan valtuustotyöskentelyä eikä kokoomusta.
- Anonyymi
Kyllä! Pittää äänestää punaisia kommunisti demareita! Lähennytään taas äiti venäjän kanssa! Isä putin on hieno mies!
- Anonyymi
minäkin pidän venäjästä taidan minäkin äänestää kommuNISTEJÄ!
- Anonyymi
Minä äänestän katutappelijaa
- Anonyymi
...Oho, tuli useampi kielirakennevirhe. No, kai se asia siitä silti selviää? Vai onko se "lauserakenne"? Oli mikä oli.
Pointtini on se että jokainen joka paikassa yrittäisi nyt saada ne paperiasiansa kuntoon. Varsinkin kun päätöksiä tulee isolta taholta, niin ne katsoo vain lukuja, joten ne luvut pitäisi olla oikein. Niitä ei saada oikein, kun kaikki joka paikassa lusmuilee.
Mielessäni pyörii toi poliisiparadoksi. Poliisilla ei ole resursseja ja siksi ne jättää pienet jutut selvittämättä. Kun pieniä juttuja ei kerran selvitetä, niin suurinosa kansalaisista ei niistä vaivaudu ilmoittamaan. Sitten poliisien luvuissa näyttää ettei tällaisia rikoksia olisi olemassakaan eikä poliisi saa lisää resursseja. Kun aina vaan maailmanloppua kohden rahoitus pienenee mutta menot kasvaa (kuten sanotaan), niin poliisi rikkoo enemmän lakia, stressaantuu ja taas rikkoo lisää lakia. Kansaa jo v*tutti ja v*tuttaa lisää. Sei vaivaudu senkään edestä rikosasioissa ottaa yhteyttä poliisiin ja turvautuu oman-käden-oikeuteen ja taas rikollisuus kasvaa, kun se siis jo aiemmin oli äärimmillään.
Sitten poliitikot väittää että meillä olisi joku katujengiongelma muka, kun oikeasti kansa on vain läpeensä k*rpääntynyt ja samaa p*skaa on joka kodissa. Sitten ne alkaa keskittyä vain näihin lieveilmiöihin ja TAAS jättää rahoittamatta sitä PIKKURIKOLLISUUDEN selvittelyä/torjuntaa, joka oli siis se ongelma.
Eihän tuolla mitään "oikeaa" rikollisuutta ole, vaan ne pällivartijat on kauppoihinkin (ainakin virallisesti) tuotu näpistysten takia. Ootteko koskaan kuulleet perusteluja. No, koska poliisilla ei ole aikaa näihin puuttua. Sitten nää natsivartijiat terrorisoi, kun nille on vahingossa (?) annettu valta, jota ne eivät ansaitse eivätkä hallitse. Rikollisuus on jo jokaisen näiden toimien takia lisääntynyt, mutta nyt se lisääntyy lisää.
Ja mistä ne poliitikot pauhaa? Jostain v*tun maahanmuutosta! Maahanmuuttajatko ne muka näpistelee?
No, tilanne on jo päässyt hirveäksi ja minä sinnikäästi ilmoitan rikoksista, joissa minä itse olen ollut uhrina. Ja mitä saan osakseni? Jonkun natsipoliisin, joka raivoaa mulle ja on selkeästi päättänyt ettei tätä läppärivarkautta tutkita ja yrittää lavastaa minut. Aika tiukka tapa sillä reagoida läppärivarkauteen, joka on siis selkeästi pahempi kuin joku pieni näpistys.
Olen siis pedofilian uhri eikä ketään ole koskaan kiinnostanut puuttua asiaan. Minua vainotaan ym. muttei ole olemassa sellaista rikosta, jota olisi koskaan tutkittu, kun minä olen asiakkaana? Tässä ihmettelen että MIKSI MEILLÄ ON POLIISI?- Anonyymi
Oikeasti! Kun sä copy-pastaat mun viestejä, niin laita edes lainausmerkit siihen lisäksi osoittamaan että sä siteeraat nyt jotain. Keskity nyt vähän!
- Anonyymi
Niin nämä punaiset demarit ja muut kommunistit he oikein pitävät Neuvostoliitosta ja Vladimir Putinin Venäjästä Tuomio ja Heinäluoma Halonen ja muut sankarit Kaasuputki Mestarit vailla vertaus Ihannoi isä vlatimir sen minkä kerkesivät ja uskoivat vasemmistodiktatuurin Punaisen sanomaan Siitä yritettiin varoitella viksummat tekivät niin mutta eihän nämä punikit mitään uskoneet Nyt sitten on taas ryssä paljastanut todelliset karvansa kun Isä putin kuvitteli että Eurooppa on hänen vallassa ja nyt maksetaan siitä että sosiaalit demokraatit Johdatti Suomenkin tähän tilanteeseen Kyllä siinä on kuriin puolue kautta aikojen nämä sosiaalidemokraatit Jauho jengiä sano minä Nyky hallitusta moitita mutta eihän se tee mitään muuta kun korjaa sosiaalidemokraattien tuhoja ja niitä korjataan vielä pitkään Tätä se venäjän ihan noin aiheuttaa Eurooppa sodassa ja meidän sukupolvet eivät näe rauhan aikaa
- Anonyymi
Olen Timon kanssa samaa mieltä. Hyvä kirjotus.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011113089.html
Että sellaisia ehdokkaita ....- Anonyymi
No just! Miksi aina Orimattila?! Miksi aina persut?!
- Anonyymi
eikös tää nukarinen ollut vihervassari alun perin eli turha persuja syyttää !! ’
- Anonyymi
mistä sellasta kuulit muka?
- Anonyymi
Just! Lienee ihan sama oliko joskus vihervassari vai ei. Ny on persu, koska persut ottaa joukkoihinsa lapsia ahdistelevatkin.
- Anonyymi
Purralta terkkuja Olaan ....
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5dbf15b8-633c-4750-af33-08d7717bedd1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purralta terkkuja Olaan ....
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5dbf15b8-633c-4750-af33-08d7717bedd1t.j vastuuseen???
- Anonyymi
Meidän perheeltä täältä Kuivanolta 4 ääntä joka vastustaa tuulimyllyjä kuiannolle puolueella ei väliä.
- Anonyymi
Kokoomuksen Tuomala on tuulimyllyjä vastaan ja Kuivannon puolesta.
- Anonyymi
ei pedo puolueelle ääntä!!!
- Anonyymi
Mites rattijuopot ja narkit?
- Anonyymi
Hei.
Ymmärrän kyllä, että olet pesunkestävä kommunistidemari, mutta emme toimi kommunismin tavoin. Tiedätkö sitä, että suomalainen on kovapäinen eikä kommaridemarien aivopesu niin vaan uppoakkaan kaikkien paksuun kalloon.
Mukavaa äänestämistä sinulle.- Anonyymi
onks persut kommareita???
- Anonyymi
Huonoa tuuria kun aina nämä mädät omenat valitsee saman puolueen. Onneksi löytyy meitä kunnollisia,,, voi äänestäjät olla huoletta!
- Anonyymi
[uudelleen1]
Aika painostava oli mainos ilmaisjakelulehdessä. Kaikki sen kohdat oli... jotain muuta kuin poliittisen kuuloisia. Oliko se jollekin rikollisjengille osoitettu?
...No, mutta minua ei kukaan ole tullut tapaamaan. On jätetty vain auton ovia auki... tai kuten reilu vuosi sitten TMT jätti pakunsa mun eteen S-marketin alapäässä että jouduin kiertää parkkipaikan kautta.
Mä yritin aina kysellä, muttei mulle koskaan mitään sanottu. Silleen kivoja noi että odottaa että itse tulee. Harmi silti ettei ne lopeta, vaikken ole koskaan tullut.- Anonyymi
[uudelleen4]
"Harmi silti ettei ne lopeta, vaikken ole koskaan tullut."
...En todellakaan ymmärrä miksi tän koko Orimattilassa asumiseni ajan ne hörhöt ovat minua lähetyneet. Vuokrataloillakin ne selitti ihan sekavia kai olettaen että mä oikeasti ymmärtäisin yhtään mistä ne puhuu. Virnuili ja puhui sekavia, mutta luuliko oikeasti puhuvansa jotain järkevää vai vain feikkasi? Virnuillen ne Supermarketin naikkosetkin minua aina lähestyi. Vai lääkityskö pitää naaman irvessä?
- Anonyymi
[uudelleen2]
...Jos kaikki on sattumaa, niin onpa todellakin tosi huonoa tuuria :( ...meille molemmille.
Silläkin reissulla olin vain viemässä joulukortit. Jätin ne S-marketin kyljessä olevaan postilaatikkoon ja olin tulossa kotiinpäin, kun paku oli sitten jätetty siihen suojatien keskelle ettei siitä päässyt ohi. Sattumaa ja huonoa tuuria tuossa juuri tarkoitan että sen kerran, kun ne kiireessä jättää sen siihen, niin harmillisesti mä just yritin siitä kulkea vain onko noilla aina ollut tapa jättää autot kiellettyyn paikkaan. Taxikaan ei saa jättää suojatien päälle.
...ja siis PARKKIPAIKKAA oli aivan joka puolella ympärillä, hallissa ja koko piha täynnä. On älytöntä sitten jättää se auto just siihen suojatielle! Invapaikkakin on varmaan ihan riittävän lähellä, jos on niin huonojalkainen ettei jaksa kävellä sinne S-marketin ovelle asti. - Anonyymi
[uudelleen3]
...Ettei tule väärinkäsityksiä, en siis ole äänestämässä ketään. Jos noin mitä vaan äänestäisi, niin varmaan keskustaa puolueena, mutta täällä touhu on sellaista ettei näitäkään uskaltaisi äänestää.
Nuorempana jopa ylpeilin sillä että olen äänestänyt vain BigBrotherissa ja Euroviisuissa. Sitten tässä oli kausi, kun v*tutti ja tuli 2-3 kertaa äänestettyä Keskustaa erilaisissa vaaleissa. Koskaan ei äänestämäni mennyt läpi, niin meni vähän hermo touhuun.
Ehkä vain tavan vuoksi olisi jatkanut samalla linjalla, mutta Orimattila sitten vainosi minua niin paljon ettei tuonne kylille uskalla mennä!! :DDD Ei sitten ole tullut niin paloa äänestää että olisin kutsunut ne kotiini, eli kotiäänestykseen. Olen tässä tilannetta ihmetellyt ja muistanut että enpä niin ennenkään äänestänyt ja näkyy sakki olevan sekoa joka tapauksessa, niin mitä väliä sillä edes on, jos kaikki kerran on rikollisia?
On muutoinkin tullut aina itse tehtyä ne teot eikä laittaa muita hommiin.
"ettei tuonne kylille uskalla mennä!! :DDD"
...Ootte te vaan niin painostavia.
Olen paljon miettinyt tuota tekniikkaa. Ei se kauhean ylevä siis ole. Te tiedätte että olette inhottavia ja sillä pelottelette. Just lukiossa kiusaaja tytöt tarkoituksella vaikenivat kun minä olin vessassa eli vaikka oli ollut normaalia elämän ääniä, niin sitten alkoi aavemainen hiljaisuus ja vaikuttihan se nyt mun p*ssaamiseen! Painostavaa.
Mutten todellakaan häpeä tässä mitään, vaan ihmettelen miten ne nyt edes viitsiin kuunnella toisen vessatoimitusta, haloo!! Sitten kerran ainakin ne omi sen kulmavessan ja piti epätyypillisen kovaa meteliä. En olisi edes muutoin asiaa ajatellut, mutta ihmettelin sitä s**tanan mökää ja tajusin että ne oli kasaantuneet "suojelemaan" sitä erillistä, kulmassa olevaa vessaa. Just noi tapaukset saa mut aina säälimään näitä kiusaajia. Ei se elämä teillä ole helppoa, ei!
Tuolla lähetentelyllä ym. mitä teette, niin rikotte kuitenkin lakia. Eri tapauksia olen miettinyt ja vaikken ole lakimies, niin aika järjestään ne kaikki (suojatielle parkkeeraus ym) on ihan selkeästi rikollisia eli eihän siinä ole edes mikään jekku. Ne on tuollaista kevyttä ja melkein-vahinkoja, mutta rikoksia silti eli kiellettyä. Minkäs minä sille teen, kun noi rikkoo jatkuvasti lakia. Ei se minusta huonompaa ihmistä tee. Johan se lakikin sanoo että moinen on väärin/vahingollista, SIKSI se on kielletty.
Ei näillä lanttu leikkaa.
Ja just kun rikkovat sitten lakia ja minkähän takia? En tosissaan ole vieläkään keksinyt tätä ideaa. Ainoa on että en sitten fyysisesti mene tuonne enää, kun ne jatkuvasti rikkoi mun koskemattomuutta ja muutoin oikeuksiani. Eihän niihin mikään valitus ja huomautus auttanut. - Anonyymi
Minä äänestä vihreitä tai vasemmistoliittoa! Kuka sielä on paras ehdokas?! Huonoimman haluan tietää kans ettei mee ääni hukkaan!
- Anonyymi
Vihreillä se rattijuoppo ja keskustalla koksu nakki
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir274951- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78777Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48646- 43620
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53612