että miten siellä Suonenjoella voi asua? Kylmää ja pimeää päivästä toiseen. S market ruokkii koko kylän. Äijät juoppoja ja naiset huo,,, no kyllä te tiedätte. Muutama kapakka jossa ainoana tarkoituksena on tulla känniin. Puolet väestöstä työttömänä.
Kertokaas minulle
16
1299
Vastaukset
- Anonyymi
On täällä useampi kauppa ja suurin osa työikäisistä käy töissä. Jos sinun elämässä ja tuttavapiirissä on tuota aloituksesi kaltaista elämää, niin älä yleistä sitä meihin normaaleihin ihmisiin.
- Anonyymi
Vaikeeta on. Mutta onneksi on metsää josta saa hyvin myyntuloja joilla voi ostaa sijoitus-asuntoja sekä asua pimeimmän kauden etelän auringossa. Terkkuja Torresta.
- Anonyymi
Kesä tulossa. Kauniit marjanpoimijat piristää Suonenjokea silloin.
Kesää odotellessa - Anonyymi
Onko riehakkaita kapakoita? Jos on niin muutan ens kesäksi sinne, jään eläkkeelle.
- Anonyymi
Oletko siis nuori eläkeläinen? Ei vanhuuseläkeläinen halua riekkua enää kapakoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis nuori eläkeläinen? Ei vanhuuseläkeläinen halua riekkua enää kapakoissa.
Kohtalaisen nuor. Olen mustalainen.
- Anonyymi
Hyvin menee huopatossut jalassa istuen ja Suonenjoen mansikkaa napostellen.
- Anonyymi
Tämähän on paras paikka asua.
- Anonyymi
Kun ei paremmasta tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei paremmasta tiedä.
Muuten hyvä paikka, mutta valittajat pilaa paikan maineen.
- Anonyymi
Valittajat kannattaa poistaa elämästä. Käpykylillä se on vaikeaa, koska kaikkien kanssa pitää tulla juttuun tai saat kusipään leiman.
- Anonyymi
Tyhmät tynnyrit kolisevat eniten.
- Anonyymi
Täällä voi asua vaan ne joilla ei ole mitään elämän haasteita. Ihan sama missä asuvat.
- Anonyymi
Samalla lailla täällä voi olla haasteita kuin muuallakin.
- Anonyymi
Ei mitenkään voi asua...BD.HA,HA,HA .
- Anonyymi
Joko on tullut kauniita ja antautuvaisia mansikanpoimijoita Sjoelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017833Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455591HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042990Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki462792- 1812543
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92160- 252005
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121852Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411752Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658