Minä katsoin uutispätkän juuri alkaneesta Eagles S aluksen oikeuden käynnistä aluksen asianajajan haastattelusta.
Minusta se oli puhdasta kummelia.
Voisiko joku minulle kertoa mistä tässä oikeudenkäynnissä on kyse? Ketä tämä aluksen asianajajan toimiva Kummeli hahmo edustaa?
Suomalaisten veronmaksajien rahoille näyttää löytyneen taas käyttöä, sille he kait tulevan Show maksaa.
Kummeli elää!
3
257
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa katoin voi luoja mikä ukko🙈😆
- Anonyymi
Sisäsiittoisen rantaruotsalaissuvun tuote, ei päässyt edes pankkiin tai punaisen ristin suojatyö paikkaan niin suku osti lukutaidottomalle alemman oikeusopin tutkinnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäsiittoisen rantaruotsalaissuvun tuote, ei päässyt edes pankkiin tai punaisen ristin suojatyö paikkaan niin suku osti lukutaidottomalle alemman oikeusopin tutkinnon.
Lienee päivän selvää että mikään laatikon terävin veitsi kyseessä ei ole ja tuskinpa ne kaikki muumitkaan kotona kyseisellä henkilöllä on.
Enpä ihmettelisi vaikka tutkinto ostettu olisikin,ei sekään mahdotonta Suomessa liene.
Toki elämme maassa jossa tutkintojen suorittaminen on suhteellisen helppoa.
Juuri siitä syystä meillä kaikenlaista hippasijaa eri viroista löytyy.
Suomalaisen oikeusvaltion uskottavuutta tämä tosin syö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618076Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1582353Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 24785
- 64782
- 55773
- 46746
- 60723
- 10718
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68673