Aina silloin tällöin muistutetaan tutkanpaljastimen olevan laiton.
Aina kuitenkin mainitaan että tutkanpaljastimen asentaminen autoon tai hallussapito on rangaistavaa.
Mutta kun laissa puhutaan moottorikäyttöisestä laitteesta yleisellä liikenteeseen käytettävalla tiellä tai alueella.
Entäpä veneessä, polkupyörssä jne. Vene liikkuu vesialueella, onko se yleisesti liikenteeseen käytetty alue.
Polkupörä myöskään sähköavusteinen ei ole moottorikäyttöinen.
Tutkanpaljastin laillisuus?
3
732
Vastaukset 3
- Anonyymi
Aivan ihana ja tärkeä kysymys. Toivottavasti saamme pian lain mukaisen vastauksen tähän aikamme tärkeimpään kysymykseen.
- Anonyymi
Kaikki mitä viranomainen ei näe eikä muutenkaan saa selville on aina määritelmällisesti laillista. Spectre ja muut paljastimenpaljastimet ovat täysin virattomia nykyisiä paremman pään paljastimia kohtaan.
- Anonyymi00003
niin, kyllä tämä vetää vertoja sille työnteolle että onko Tytti Tuppurainen asiaton vai ei. Minun puolestani voit kyllä asentaa sen tutkanpaljastimen polkupyörään, saivartelu, älyttömyys ja urpous ei ole kriminalisoitu Suomessa vaikka siitä olis kohta hyötyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491