Tänne en enää tule. Paskapalsta.
Hyvästi suomi24seksinovellit.
8
526
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä että lähdet pois palstoilta.
- Anonyymi
Spedeily on kivaa; kokeile, niin et voi olla ihastumatta!
Alkuun pääset hokemalla buahaa-sanaa aamusta iltaan.
Naapureitten tullessa ihmettelemään sitä tunteja kedtänyttä hokemaa kerrot olevasi osastolta karannut yksilö, jolla diagnosoitu määrittelemätön
persoonallisuushäiriö.
Buaaa-haaa-haaa!- Anonyymi
Skitsoaffektiivi ei ole määrittelemätön, vaan se on oikea sairaus joka buahahaapalstaspedellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsoaffektiivi ei ole määrittelemätön, vaan se on oikea sairaus joka buahahaapalstaspedellä on.
Silti suosittelen heittämään älyn ämpäriin ja alkamaan spedeilyn.
Periaatteessa kaikki on luvallista, mistä ei ole muille haittaa.
Niitä "normaaleja" ei ole tullut vastaan vielä yhtään.
Eivät nuo itsestään termiä 'ammattiauttajat" ole ihmisiä kummempia, mitä asioinut heidän kanssaan joskus
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Mä muistan kun tällä palstalla oli vielä vireätä seksinovellien julkaisua. Nyt julkaisi mitä tahansa, seuraa 10-15 viestiä joiden pääasiallinen sisältö on joko spedeen, niuvanniemeen tai buahaahan liittyvä sanailu.
Sitten harvat ja ainoat "uudet" keskustelut on nostoja jostain vuoden 2002 keskusteluista... Nyt ei kirjoita juuri kukaan mitään eli antaa olla minunkin puolesta. Itsepähän ylläpito antanut pilaantua- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Noiden sanailujen kirjoittaja on yksi ja sama häirikkö. Eli keskustelee itsensä kanssa.
Sama häirikkö spämmää myös muita tekstejä tänne, mm. Pyti pyti roskaa, nimimerkittömiä raneiluja, savottaperseilyjä jne. Tyyppi on mitä ilmeisemmin hyvin yksinäinen ja sairaudestaan huolimatta tiedostaa sen koska ei kyennyt olemaan edes ranesta erossa kun rane oli muutaman päivän lomilla kotonaan ja hiljaa, vaikka muuten ranea haukkuu koko ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727