Olen mielenkiinnolla seurannut milloin ylempijohto kyllästyy tämän yrittäjän sooloiluun kaikilla mahdollisilla, no, ja mahdottomillakin osa-alueilla. Joka ihmeen asiaan tartutaan ja ei tuu mistään ku negetiivista palautetta. Asioita kun tulisi hoitaa asiallisesti keskustellen yhteisen kannan löytymiseksi, ei MINÄ MINÄ, PISTE.
Yritysketjun kiviriippa
19
619
Vastaukset
- Anonyymi
On jo aikakin.
- Anonyymi
Huomenna siivotaan viestialue kaikesta törydtä.
- Anonyymi
Pidetään asiat mielessä ja ajankohtaisina, aikaa on, terrrvettulloooo kuulolle...
- Anonyymi
S-ryhmä on hyvä kun siellä ei tällainen tyrannimaisuus ole mahdollista.
- Anonyymi
Niin ei ole siellä tyrankeja, on vain muualla niitä semmoisia.
- Anonyymi
Kuka on uskottavin?
- Anonyymi
Ollaan kuulolla, terrrvvveeettuuullooooo.
- Anonyymi
Ei mittään lakia... lisää vaan hämmentää ja alat laajenee... Mutta, oikeilla laseilla kun katsoo, näyttää pahalta, todella toivottomalta...
- Anonyymi
Ihan totta, kun lasit ovat tehoiltaan vähintään +6, niin tosi pahalta se silloin alkaa jo näyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, kun lasit ovat tehoiltaan vähintään 6, niin tosi pahalta se silloin alkaa jo näyttämään.
Oletko syntymästäsi ollut älyllisesti kehitysvammainen?
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788