Mälliämpäri

Anonyymi-ap

Onko muita, joilla suurin osa seksikokemuksista on itsekeskeisistä miehistä?

Päämääränä miehen tuleminen ja siinä se. Itse kyllä tarjoudun tekemään enemmän, jos vaikeaa tuleminen, mutta omalle kohdalle sattunut luokkaa 1/30 miehestä, ketä kiinnostaa naisen tuleminen.

Nykyinen (ex) on kyllä kaiken huipentuma, kun edes esileikki ei kiinnosta. Suoraan vaan sisään ja nainen on vain hänen tulemisensa väline. Kuitenkin aiemmin kerskaili, että naisia on ollut...

Onko oikeasti niin, että naiset tyytyy paskaan seksiin, jos mies on komea??

11

1619

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan oikein.

• Anonyymi

Komea mies on tottunut kauniisiin naisiin. Mutta ei sillä tavalla miten yleensä ajatellaan. Kaunis nainen oppii siihen että saa miehen kuin miehen. Siksi nainen ei opi koskaan hyväksi seksissä ja nämä komeat miehet eivät myöskään opi hyviksi seksissä, koska heidän allaan makaa pelkkä lahna.

Kumpikaan osapuoli ei opi ottamaan toista huomioon.

Aloittaja, hanki ruma mies jolla on pitkä parisuhde takana. Pitkä siksi että silloin mies on oppinut jotain naisestaan. Jos mies kertoo jättäneensä naisen, silloin tiedät saaneesi kultakimpaleen, joka tietää mitä tahtoo ja joka on tehnyt kaikkensa parisuhteensa eteen ennen kuin on lähtenyt.

Jos mies taas kertoo että nainen lähti, sellainen mies kierrä kaukaa, vaikka olisi kuinka komea!

• Anonyymi

Taitaa olla kunhan on ulkonäköä ja rahaa ni si ei o mitään väliä millanen mulkku mies itse on

• Anonyymi

Itselleni naisen nautinto ja tyydytys on vähintään yhtä tärkeää kuin omani, voin antaa tuntikausia suuseksiä.
      Kerran rakastelin kumppanini kanssa kahdeksan kertaa vuorokaudessa ja hän suuttui kun en enää lauennut viimeisellä kerralla ja otti sen itseensä.

• Anonyymi

Jätä se sika!!!!

• Ei kaikki miehet sellaisia ole. Tuossa aikaisemmin joku sanoikin että sellainen joka on ollut pitkässä suhteessa on useimmiten sellainen joka on oppinut myös näkemään vaivaa naisensa suhteen. Ei kaikki sitä tietenkään opi mutta todennäköisyys on suurempi.

En missään nimessä halua syyttää sinua mutta jos 1 mies kolmesta kymmenestä on sellainen joka on osannut huomioida sinut, on ehkä miesmaussa tai hakukriteereissä, koska ei se nyt yksinkertaisesti voi olla niin että kaikki miehet vaan pitää naisia tyydytyksen välikappaleina.

Sitten on tietenkin kaksi eri asiaa, jossa seksi on molemmin puolin tyydyttävää, mutta jossa joskus antaudutaan toisen käytettäväksi, mutta vastapalveluksena voi olla ihan mitä vaan mälliämpäri sitten vaan haluaakaan ja toivokaan. Ja sitten tietenkin se pelkkä mälliämpäri.

Ja kyllä. Rakastan joskus käyttää naista pelkkänä mälliämpärinä ja tyydytyksen ja oman mielihalun välikappaleena ja tyhjentää lastit minnw huvittaa ja miten huvittaa, mutta se on keskinäistä se. Toinen saa varmasti tyydytyksensä tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

Arabimies jo neljä vuotta tyydyttänyt minua, nuolee ihanasti. Ei todellakaan vain omaa nautintoaan hae.

• Anonyymi

Umpihölmö nainen
      Perseen jakaja joka ei ymmärrä tunteista mitään.
      Valitsee sitten täysin aasinpää miehen
      Onnea👎👎👎

• Anonyymi

Minä en anna ilmaiseksi miehille. Se on kunnon korvaus. En ole ilmainen mälliämpäri kuten monet ämmät.

• Anonyymi

Savotalla kun miehet runkkasivat lensi lastit kämpän lattialle ja siinä sitten liukastelivat juovuspäissään ja teloivat pallinsa. Sitten joku keksi että entäs jos runkattaisi kaikki samaa ämpäriin niin säilyisi lattia puhtaana. Niin tehtiin ja alettiin arvella kuinka kauan menisi ennekuin ämpäiri olisi täyttynyt. Kyllä siihen viikko meni.

• Anonyymi

Meillä oli armeijassa samanlainen mälliämpäri.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      73
      4268
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      48
      3193
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2887
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2018
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      1698
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1614
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      48
      1472
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1380
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1304
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1266
    Aihe