Mitä sotekeissistä äkkirikastuneet suuripalkkaiset ja hallinnossa keikkuvat tyhjäntoimittajat aikova

Anonyymi-ap

Mitä sotekeissistä äkkirikastuneet suuripalkkaiset ja hallinnossa keikkuvat tyhjäntoimittajat aikovat nyt 2025 vääntää vaivoiksemme?

5

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odota nyt viikko pari niin koet pussissasi ja elämässäsi meitä 20 000 kuukausipalkkalaisten aivopieruja ja niiden haistelutuloksia.

• Anonyymi

Tiedättekö, montako yli 100 000 euroa vuodessa ansaitsevaa soteihmistä on Kankaanpäässä? Aikaisemmin olivat kohtuullisilla 60 000 - 65000 vuosipalkoilla. Laskin heitä makaavan virkatuolissaan kahdeksan kappaletta. Osa istuu Porissa.

• Anonyymi

Muistan Sanna Marinin nauraen kertoneen, kun sote meni eduskunnassa läpi suunnilleen. "saa nyt muutama sata lääkäriä ja muuta hallintoihmistä olla minulle kiitollinen helposta virkapaikastaan!"

• Anonyymi

lopetetaan perusterveydenhoito, sairauksien ennkkointi ja kontrollit useimmissa terveyskeskuksissa ovet suljetaan
      lisäävät samalla ambulanssien ajoa pohjois-satakunnasta poriin
      moni ambulanssi ajaa pyydetylle osoitteelle kysymällä moneen kertaan onko todellinen tarve ja syy,,,usein jättää asiakkaansa ottamatta kyytiin,,,,mene taksilla ja taxi kuskeille sairas potilas autossa ja vastuu
      poliklinikoilla ruuhkaa välillä autosta ei pysty siirtämään sisälle
      odotellaan muutama tunti, kivuissa, janoisena, nälkäisenä, housut märkinä että joku tutkisi,
      sitten jos on tarvetta osastohoitoon ja toimenpiteisiin on tilanne pahentunutja eräskin tuttuni leikkauksen jälkeen tehohoidosa tulehdukden vuoksi ja muiden komlikaatioiden jälkeen pitkittynyt tilanne ja kallista hoitoa keskussairaalassa monta viikkoa
      ikäihmiset, dementoituneet,kaatuilevat ovat yksin kotonaan, kotihoidolla 25 käyntiä kahdeksan tunnin sisällä ja välimatkat päälle, ei siinä paljon ehdi katselemaan mitääm. Turvatonta ja kivuliasta yksinoloa useimmilla .
      hygieniaa ei paljonkaan ole kukaan hoitamassa ja monen kämpät siivottomia koska ikäihminen ei pysty taloudellisen tilantereensa kotiinsa pyytämään siivousta, ei itse jaksa eikä edes ymmärrä tarvetta.
      Laitospaikkoihin koko maassa tuhansien jonot jaaina pahenee.
      Kalliita seiniä rakennettu sairaaloihin ja yksityisia, pihlajanlinnat ja attendot mutta seinien sisällä tyhjiä tiloja kunei ole maksusitoumuksiaikäihmisille kun suomessa ei ole varaa maksaa veroja elämänsä maksaneiden ihmisten hoidostalunmeidän varat kuluu mamujen elättämiseen jo 30 vuoden ajan miljardejakulunut oleilijoiden elättämiseen ja sen lisäksi varoja,tarvikkeita sotaalueille muiden kuin suomalaisten elinolojen ylläpitämiseksi on tärkeämpää,
      eutanasia ei ole luvallista ihmisille joille ei hoitoa eikä tulkea tarjolla, mutta voidaan kidittaa pitämällä ihmisä yksin kodeissaan vailla huolenpitoa vaan omassa ulosteessa voi makuuttaa kotonaan.

ambulanssit ruuhkaajoissa ja yksityiset ajelee sen lisäksi

• Anonyymi

Ukraina tarvitsee sinunkin rahasi!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe