Kiinnostaa, että pääseekö apuopettaja nauttimaan karenssista irtisanoutumisen takia vai onko se ainoastaan tavallisten kuolevaisten oikeus? Eri asia on tietenkin, jos ei hae työttömyyspäivärahaa, vaan siirtyy hoiva-alalle pitämään huolta varakkaista viidakko- tai aavikkokuumeeseen sairastuneista. Olen kiinnostunut!
Afrikantähti ja karenssi
12
213
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule karenssia, muuten rasismi.
Karenssit ja omavastuut on ainoastaan kantasuomalaisille.- Anonyymi
Tätä ei varmaan kukaan kiistä, lokoisaa elämää. Eri asia on, että miten yhteiskunnan kantokyky kestää ja riittääkö kokoajan hupenevilla veronmaksajilla motivaatiota käydä töissä, kun vihervasemmisto ja media nokipyykkää kaikkea mitä pystyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä ei varmaan kukaan kiistä, lokoisaa elämää. Eri asia on, että miten yhteiskunnan kantokyky kestää ja riittääkö kokoajan hupenevilla veronmaksajilla motivaatiota käydä töissä, kun vihervasemmisto ja media nokipyykkää kaikkea mitä pystyy.
Mamu ahdistelee ja haluaa alistaa lapsia
Mamu vie lapsilta lautapelitkin, jotta voisi rauhassa ahdistella....
- Anonyymi
Eipä kauaakaan kun vielä pelattiin maailmanmestaruudesta
https://yle.fi/a/3-5441306 - Anonyymi
Edesmennyt artisti Riki Sorsa lauloi myös hellehattu pellestä ja afrikan tähdestä. Nyt hänet pitäisi takautuvasti nonsaleerata ja Yle, sekä mainosrahoitteiset radiot laittamaan koko Riki Sorsan musiikkituotannon estolistalle.
- Anonyymi
Niin, onko linjoilla ketään työtä vieroksuvien karensseista päättäviä? Tuleeko vesileipää?
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Vihervasemmiston joku typerä lihava ämmä järjestää jonkun paikan, jossa voi loisia verovaroilla.
- Anonyymi
Lautapeli kiellettiin
- Anonyymi
Inkan Aarre tilalle
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Koulutus puuttui, joten tuli potkut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882978Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4762289- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14866- 31856
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767