Käteen tuli,rasituksessa? nestepaukamia,geelmäinen.Ajan kanssa ne katosi.Kipu ollut olkavarresta 10cm. alas kyynärpään suunaan.kipu kovakin,öisin, päälle näy mitään.Jalassa oli sama oik.Voiko olla merkki jostain vakavammasta? Kipu???hermokipua on..suussa jne
Syöpä?kasvain?mikä?
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Syöpä voi oireilla tosi oudosti.
- Anonyymi
Mene lääkäriin!
Se kasvain voi olla myös ganglio joka on vain tulehtunut mutta vaaraton "hyytelöä" sisältävä patti. Minulla oli semmoinen ranteessa syksyllä. Niitä tulee juuri rasituksen takia helpoiten. Se siis ei ole syöpä. Sitä voi hoitaa kotona esim. Buranalla, Disperiinilla tai Keto:lla. Parasetamoli ei toimi tähän. Kuuma kääre tai sauna voi myös auttaa. Lääkäri voi myös tyhjentää sen. Se toimii nopeasti ja kipu loppuu. Se myös varmistaa diagnoosin. Voit lukea lisää osoitteesta https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00213
Mutta! Sun muut oireet kuulostavat huolestuttavalta, joten mene lääkäriin!- Anonyymi
Minua on muuten auttanut nivelongelmiin OptiMSM ja mahdollisesti myös Pycnogenol. Otin Pycnognolia kesällä allergiaan, johon se auttoi. Huomasin myös että nivelet oli paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Olen myös kuullut että kurkuma/kurkumiini saattaa auttaa, vaikka en ole sitä itse kokeillut. ilmeisesti sitä kannattaa ostaa sellaista valmistetta, jossa on myös pippuri-uutetta, koska se imeytyy paremmin (pippuri-uute vaikuttaa myös reseptilääkkeiden imeytymiseen, joten kysy apteekista jos haluat kokeilla kurkumaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on muuten auttanut nivelongelmiin OptiMSM ja mahdollisesti myös Pycnogenol. Otin Pycnognolia kesällä allergiaan, johon se auttoi. Huomasin myös että nivelet oli paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Olen myös kuullut että kurkuma/kurkumiini saattaa auttaa, vaikka en ole sitä itse kokeillut. ilmeisesti sitä kannattaa ostaa sellaista valmistetta, jossa on myös pippuri-uutetta, koska se imeytyy paremmin (pippuri-uute vaikuttaa myös reseptilääkkeiden imeytymiseen, joten kysy apteekista jos haluat kokeilla kurkumaa).
Ihan myllystä mustapippuria rouhittuna kurkuman kaveriksi.
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole jokin bursiitti, siltä kuulostaa..
- Anonyymi
Rakko laiskan kämmenessä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052545
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951785Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2151597Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141455Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2681305Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 451088
- 103966
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85875