Syöpä?kasvain?mikä?

Käteen tuli,rasituksessa? nestepaukamia,geelmäinen.Ajan kanssa ne katosi.Kipu ollut olkavarresta 10cm. alas kyynärpään suunaan.kipu kovakin,öisin, päälle näy mitään.Jalassa oli sama oik.Voiko olla merkki jostain vakavammasta? Kipu???hermokipua on..suussa jne
6264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Syöpä voi oireilla tosi oudosti.

Äänestä

Mene lääkäriin!

Se kasvain voi olla myös ganglio joka on vain tulehtunut mutta vaaraton "hyytelöä" sisältävä patti. Minulla oli semmoinen ranteessa syksyllä. Niitä tulee juuri rasituksen takia helpoiten. Se siis ei ole syöpä. Sitä voi hoitaa kotona esim. Buranalla, Disperiinilla tai Keto:lla. Parasetamoli ei toimi tähän. Kuuma kääre tai sauna voi myös auttaa. Lääkäri voi myös tyhjentää sen. Se toimii nopeasti ja kipu loppuu. Se myös varmistaa diagnoosin. Voit lukea lisää osoitteesta https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00213

Mutta! Sun muut oireet kuulostavat huolestuttavalta, joten mene lääkäriin!

Äänestä
  • Minua on muuten auttanut nivelongelmiin OptiMSM ja mahdollisesti myös Pycnogenol. Otin Pycnognolia kesällä allergiaan, johon se auttoi. Huomasin myös että nivelet oli paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Olen myös kuullut että kurkuma/kurkumiini saattaa auttaa, vaikka en ole sitä itse kokeillut. ilmeisesti sitä kannattaa ostaa sellaista valmistetta, jossa on myös pippuri-uutetta, koska se imeytyy paremmin (pippuri-uute vaikuttaa myös reseptilääkkeiden imeytymiseen, joten kysy apteekista jos haluat kokeilla kurkumaa).

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Minua on muuten auttanut nivelongelmiin OptiMSM ja mahdollisesti myös Pycnogenol. Otin Pycnognolia kesällä allergiaan, johon se auttoi. Huomasin myös että nivelet oli paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Olen myös kuullut että kurkuma/kurkumiini saattaa auttaa, vaikka en ole sitä itse kokeillut. ilmeisesti sitä kannattaa ostaa sellaista valmistetta, jossa on myös pippuri-uutetta, koska se imeytyy paremmin (pippuri-uute vaikuttaa myös reseptilääkkeiden imeytymiseen, joten kysy apteekista jos haluat kokeilla kurkumaa).

Ihan myllystä mustapippuria rouhittuna kurkuman kaveriksi.

Äänestä

Eiköhän tuo ole jokin bursiitti, siltä kuulostaa..

Äänestä

Rakko laiskan kämmenessä!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Käteen tuli,rasituksessa? nestepaukamia,geelmäinen.Ajan kanssa ne katosi.Kipu ollut olkavarresta 10cm. alas kyynärpään suunaan.kipu kovakin,öisin, päälle näy mitään.Jalassa oli sama oik.Voiko olla merkki jostain vakavammasta? Kipu???hermokipua on..suussa jne

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu