Syöpä?kasvain?mikä?

Anonyymi-ap

Käteen tuli,rasituksessa? nestepaukamia,geelmäinen.Ajan kanssa ne katosi.Kipu ollut olkavarresta 10cm. alas kyynärpään suunaan.kipu kovakin,öisin, päälle näy mitään.Jalassa oli sama oik.Voiko olla merkki jostain vakavammasta? Kipu???hermokipua on..suussa jne

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syöpä voi oireilla tosi oudosti.

• Anonyymi

Mene lääkäriin!

Se kasvain voi olla myös ganglio joka on vain tulehtunut mutta vaaraton "hyytelöä" sisältävä patti. Minulla oli semmoinen ranteessa syksyllä. Niitä tulee juuri rasituksen takia helpoiten. Se siis ei ole syöpä. Sitä voi hoitaa kotona esim. Buranalla, Disperiinilla tai Keto:lla. Parasetamoli ei toimi tähän. Kuuma kääre tai sauna voi myös auttaa. Lääkäri voi myös tyhjentää sen. Se toimii nopeasti ja kipu loppuu. Se myös varmistaa diagnoosin. Voit lukea lisää osoitteesta https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00213

Mutta! Sun muut oireet kuulostavat huolestuttavalta, joten mene lääkäriin!

• Anonyymi

Minua on muuten auttanut nivelongelmiin OptiMSM ja mahdollisesti myös Pycnogenol. Otin Pycnognolia kesällä allergiaan, johon se auttoi. Huomasin myös että nivelet oli paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Olen myös kuullut että kurkuma/kurkumiini saattaa auttaa, vaikka en ole sitä itse kokeillut. ilmeisesti sitä kannattaa ostaa sellaista valmistetta, jossa on myös pippuri-uutetta, koska se imeytyy paremmin (pippuri-uute vaikuttaa myös reseptilääkkeiden imeytymiseen, joten kysy apteekista jos haluat kokeilla kurkumaa).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on muuten auttanut nivelongelmiin OptiMSM ja mahdollisesti myös Pycnogenol. Otin Pycnognolia kesällä allergiaan, johon se auttoi. Huomasin myös että nivelet oli paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Olen myös kuullut että kurkuma/kurkumiini saattaa auttaa, vaikka en ole sitä itse kokeillut. ilmeisesti sitä kannattaa ostaa sellaista valmistetta, jossa on myös pippuri-uutetta, koska se imeytyy paremmin (pippuri-uute vaikuttaa myös reseptilääkkeiden imeytymiseen, joten kysy apteekista jos haluat kokeilla kurkumaa).

Ihan myllystä mustapippuria rouhittuna kurkuman kaveriksi.

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole jokin bursiitti, siltä kuulostaa..

• Anonyymi

Rakko laiskan kämmenessä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe