Minä rakastan Toyota muotoilua

Anonyymi-ap

se saa minut haltioitumaan ja usein katson ja hivelen Toyotani kulmia ja tasoja tuntien ajan ajattelematta mitään nauttien alitajuntani kautta radikaalista Kubo-Expressionistisesta energiasta joka vapauttaa särkemällä perinteisen muotoilun pysty- ja vaakasuuntaiset pinnat dynaamiseksi ilmiöksi jonka näkee samanaikaisesti ylhäältä, alhaalta, sivuilta, edestä ja takaa.

26

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen kuin puulla päähän lyöty.

• Anonyymi

Toyota on suurin, paras ja kaunein.

• Anonyymi

Onko, oletko ihan tosissasi?

• Anonyymi

Meitä on moneen junaan, ja osa jää vielä asemallekin.

• Anonyymi

Kun hivelet Tojon logoa, niin mikä tulee mieleesi?

• Anonyymi

Laukean housuuni kun peilin edessä ihailen uutta BMW talvipuseroani.Premium auton logo kiihottaa.

• Anonyymi

Mitä Tojomies tekee Bemaripuserolla? Tojossa ei taida olla muuta herkkää kuin kuskin laukeaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Tojomies tekee Bemaripuserolla? Tojossa ei taida olla muuta herkkää kuin kuskin laukeaminen

Kuski laukeaa nopeammin kuin Tojon valoautomatiikka reagoi pimeyteen.

• Anonyymi

Älä liikaa hivele Toyotasi kulmia, Toyotassa on markkinoitten ohuin ja heikoin maalikerros ja sieltä saattaa tulla yllättäen pohjamaali tai jopa pelti esiin.

• Anonyymi

Ohutta ja heikkoa peltiä on pakko taivutella ja tehdä kyljet täyteen vekkejä ettei tule kuhmuja ja monttuja pienestä paineesta ja ostoskassin osumasta.

• Anonyymi

Yöllähän nämä parhaat ja älykkäimmät avaukset syntyvät.

• Anonyymi

Minä myös.

• Anonyymi

" minä rakastan tojon muotoilua "
      Mikä muu kiehtoo sinua AASIASSA ?
      Karate ?

• Anonyymi

Minä rakastan Toyotan penkkejä.

• Anonyymi

Onneksi Toyota on nykyaikaisesti muotoiltu eikä mikään tylsä loota kuten vwee ja skoota.

• Anonyymi

Mutta miksi Toyotat ovat niin rumia?
        Ajaton kaunis muotoilu on se mitä ihmiset haluavat.

• Anonyymi

Tojot ovat lapsellisesti muotoiltuja vaikkakin varmasti tojotistien mielestä " mageita ".

• Anonyymi

Sulla on oikeus hiplata Toyotaasi ja rakastaa sen mutoilua mielesi mukaan, mutta olet kovin poikkeava ja se voi johtaa halveksituksi tulemista.

• Anonyymi

Toyota näyttää tekevän näyttäviä ja hyviä autoja, ei sitä muuten koreilla ykkösenä meillä ja maailmalla.

• Anonyymi

Eikö Eurooppa ole maailma?

• Anonyymi

Hauska poika yrittää ärsyttää ja houkutella mukaan hölmöilyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska poika yrittää ärsyttää ja houkutella mukaan hölmöilyyn.

Hauska omapoika vs. hapan vw-myyjä, vissi ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska omapoika vs. hapan vw-myyjä, vissi ero.

Sinä voit hinkata Toyotaasi mielinmäärin kunhan muistat ettei julkisesti saa onanoida tai yhtyä Toyotaan.

• Anonyymi

Tojohomppelit tykkää hivellä sitä omaa riisikippoa aina kun silmä välttää. Tallissa harrastetaan oman variksen kanssa K-18 toimintaa samalla ku runk..korjataan pakoputkea. .

• Anonyymi

Rumiksi ovat menneet. Eipä silmää hivele. Se yksikin, jossa takaoven kahva katolla.

• Anonyymi

Oli kiva katsoa ykköseltä Elävä arkisto Kansainvälinen autonäyttely Messukeskuksessa vuonna 1955. Toi MIELENRAUHAA kun ei tarvinnut katsoa keltaisen vaaran eli Aasian autonrotteloita, vaan länsiautoja, mitä nyt ryssien autoja oli ulkopoliittisista syistä oltava esillä. Yleisön suosikki oli vuonna 1955 Ford Taunus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2049
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1533
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1376
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1176
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1101
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      922
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      881
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      813
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      779
    Aihe