se saa minut haltioitumaan ja usein katson ja hivelen Toyotani kulmia ja tasoja tuntien ajan ajattelematta mitään nauttien alitajuntani kautta radikaalista Kubo-Expressionistisesta energiasta joka vapauttaa särkemällä perinteisen muotoilun pysty- ja vaakasuuntaiset pinnat dynaamiseksi ilmiöksi jonka näkee samanaikaisesti ylhäältä, alhaalta, sivuilta, edestä ja takaa.
Minä rakastan Toyota muotoilua
26
244
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen kuin puulla päähän lyöty.
- Anonyymi
Toyota on suurin, paras ja kaunein.
- Anonyymi
Onko, oletko ihan tosissasi?
- Anonyymi
Meitä on moneen junaan, ja osa jää vielä asemallekin.
- Anonyymi
Kun hivelet Tojon logoa, niin mikä tulee mieleesi?
- Anonyymi
Laukean housuuni kun peilin edessä ihailen uutta BMW talvipuseroani.Premium auton logo kiihottaa.
- Anonyymi
Mitä Tojomies tekee Bemaripuserolla? Tojossa ei taida olla muuta herkkää kuin kuskin laukeaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Tojomies tekee Bemaripuserolla? Tojossa ei taida olla muuta herkkää kuin kuskin laukeaminen
Kuski laukeaa nopeammin kuin Tojon valoautomatiikka reagoi pimeyteen.
- Anonyymi
Älä liikaa hivele Toyotasi kulmia, Toyotassa on markkinoitten ohuin ja heikoin maalikerros ja sieltä saattaa tulla yllättäen pohjamaali tai jopa pelti esiin.
- Anonyymi
Ohutta ja heikkoa peltiä on pakko taivutella ja tehdä kyljet täyteen vekkejä ettei tule kuhmuja ja monttuja pienestä paineesta ja ostoskassin osumasta.
- Anonyymi
Yöllähän nämä parhaat ja älykkäimmät avaukset syntyvät.
- Anonyymi
Minä myös.
- Anonyymi
" minä rakastan tojon muotoilua "
Mikä muu kiehtoo sinua AASIASSA ?
Karate ? - Anonyymi
Minä rakastan Toyotan penkkejä.
- Anonyymi
Onneksi Toyota on nykyaikaisesti muotoiltu eikä mikään tylsä loota kuten vwee ja skoota.
- Anonyymi
Mutta miksi Toyotat ovat niin rumia?
Ajaton kaunis muotoilu on se mitä ihmiset haluavat.
- Anonyymi
Tojot ovat lapsellisesti muotoiltuja vaikkakin varmasti tojotistien mielestä " mageita ".
- Anonyymi
Sulla on oikeus hiplata Toyotaasi ja rakastaa sen mutoilua mielesi mukaan, mutta olet kovin poikkeava ja se voi johtaa halveksituksi tulemista.
- Anonyymi
Toyota näyttää tekevän näyttäviä ja hyviä autoja, ei sitä muuten koreilla ykkösenä meillä ja maailmalla.
- Anonyymi
Eikö Eurooppa ole maailma?
- Anonyymi
Hauska poika yrittää ärsyttää ja houkutella mukaan hölmöilyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska poika yrittää ärsyttää ja houkutella mukaan hölmöilyyn.
Hauska omapoika vs. hapan vw-myyjä, vissi ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska omapoika vs. hapan vw-myyjä, vissi ero.
Sinä voit hinkata Toyotaasi mielinmäärin kunhan muistat ettei julkisesti saa onanoida tai yhtyä Toyotaan.
- Anonyymi
Tojohomppelit tykkää hivellä sitä omaa riisikippoa aina kun silmä välttää. Tallissa harrastetaan oman variksen kanssa K-18 toimintaa samalla ku runk..korjataan pakoputkea. .
- Anonyymi
Rumiksi ovat menneet. Eipä silmää hivele. Se yksikin, jossa takaoven kahva katolla.
- Anonyymi
Oli kiva katsoa ykköseltä Elävä arkisto Kansainvälinen autonäyttely Messukeskuksessa vuonna 1955. Toi MIELENRAUHAA kun ei tarvinnut katsoa keltaisen vaaran eli Aasian autonrotteloita, vaan länsiautoja, mitä nyt ryssien autoja oli ulkopoliittisista syistä oltava esillä. Yleisön suosikki oli vuonna 1955 Ford Taunus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779