Minä rakastan Toyota muotoilua

Anonyymi-ap

se saa minut haltioitumaan ja usein katson ja hivelen Toyotani kulmia ja tasoja tuntien ajan ajattelematta mitään nauttien alitajuntani kautta radikaalista Kubo-Expressionistisesta energiasta joka vapauttaa särkemällä perinteisen muotoilun pysty- ja vaakasuuntaiset pinnat dynaamiseksi ilmiöksi jonka näkee samanaikaisesti ylhäältä, alhaalta, sivuilta, edestä ja takaa.

26

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen kuin puulla päähän lyöty.

• Anonyymi

Toyota on suurin, paras ja kaunein.

• Anonyymi

Onko, oletko ihan tosissasi?

• Anonyymi

Meitä on moneen junaan, ja osa jää vielä asemallekin.

• Anonyymi

Kun hivelet Tojon logoa, niin mikä tulee mieleesi?

• Anonyymi

Laukean housuuni kun peilin edessä ihailen uutta BMW talvipuseroani.Premium auton logo kiihottaa.

• Anonyymi

Mitä Tojomies tekee Bemaripuserolla? Tojossa ei taida olla muuta herkkää kuin kuskin laukeaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Tojomies tekee Bemaripuserolla? Tojossa ei taida olla muuta herkkää kuin kuskin laukeaminen

Kuski laukeaa nopeammin kuin Tojon valoautomatiikka reagoi pimeyteen.

• Anonyymi

Älä liikaa hivele Toyotasi kulmia, Toyotassa on markkinoitten ohuin ja heikoin maalikerros ja sieltä saattaa tulla yllättäen pohjamaali tai jopa pelti esiin.

• Anonyymi

Ohutta ja heikkoa peltiä on pakko taivutella ja tehdä kyljet täyteen vekkejä ettei tule kuhmuja ja monttuja pienestä paineesta ja ostoskassin osumasta.

• Anonyymi

Yöllähän nämä parhaat ja älykkäimmät avaukset syntyvät.

• Anonyymi

Minä myös.

• Anonyymi

" minä rakastan tojon muotoilua "
      Mikä muu kiehtoo sinua AASIASSA ?
      Karate ?

• Anonyymi

Minä rakastan Toyotan penkkejä.

• Anonyymi

Onneksi Toyota on nykyaikaisesti muotoiltu eikä mikään tylsä loota kuten vwee ja skoota.

• Anonyymi

Mutta miksi Toyotat ovat niin rumia?
        Ajaton kaunis muotoilu on se mitä ihmiset haluavat.

• Anonyymi

Tojot ovat lapsellisesti muotoiltuja vaikkakin varmasti tojotistien mielestä " mageita ".

• Anonyymi

Sulla on oikeus hiplata Toyotaasi ja rakastaa sen mutoilua mielesi mukaan, mutta olet kovin poikkeava ja se voi johtaa halveksituksi tulemista.

• Anonyymi

Toyota näyttää tekevän näyttäviä ja hyviä autoja, ei sitä muuten koreilla ykkösenä meillä ja maailmalla.

• Anonyymi

Eikö Eurooppa ole maailma?

• Anonyymi

Hauska poika yrittää ärsyttää ja houkutella mukaan hölmöilyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska poika yrittää ärsyttää ja houkutella mukaan hölmöilyyn.

Hauska omapoika vs. hapan vw-myyjä, vissi ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska omapoika vs. hapan vw-myyjä, vissi ero.

Sinä voit hinkata Toyotaasi mielinmäärin kunhan muistat ettei julkisesti saa onanoida tai yhtyä Toyotaan.

• Anonyymi

Tojohomppelit tykkää hivellä sitä omaa riisikippoa aina kun silmä välttää. Tallissa harrastetaan oman variksen kanssa K-18 toimintaa samalla ku runk..korjataan pakoputkea. .

• Anonyymi

Rumiksi ovat menneet. Eipä silmää hivele. Se yksikin, jossa takaoven kahva katolla.

• Anonyymi

Oli kiva katsoa ykköseltä Elävä arkisto Kansainvälinen autonäyttely Messukeskuksessa vuonna 1955. Toi MIELENRAUHAA kun ei tarvinnut katsoa keltaisen vaaran eli Aasian autonrotteloita, vaan länsiautoja, mitä nyt ryssien autoja oli ulkopoliittisista syistä oltava esillä. Yleisön suosikki oli vuonna 1955 Ford Taunus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2398
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2292
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      15
      1790
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1602
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1562
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe