Minun lapsuuvessani opetettiin säästämisassioita Lipas-lehdessä. Tätä jaettiin koulussa oppilaille. Ongelmana oli silloin vain se, että ei ollut mistä säästää. Korkoakin olisi saanut pankista säästötilille, mutta kun siltikään ollut rahaa säästöln saakka.
Muistaako joku Lipas-lehden
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne säästöpossut oli hyllyssä tyhjänä,ei killiänkään sinne pessiytynä.
- Anonyymi
Ei ihan lapsena, mutta myöhemmin opin minäkin laittamaan säästöön. Enkä ole katunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan lapsena, mutta myöhemmin opin minäkin laittamaan säästöön. Enkä ole katunut.
Kellä nyt on ne sinun säästöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellä nyt on ne sinun säästöt?
Itellä ovat. Niin on rahaa taskuissa ettei paskalle meinaa taipua.
- Anonyymi
Oli niitä säästölippaita monenlaisia. Ensin oli rautaa ja sitten oli muovisia possuja, maapalloja jos jotakin
- Anonyymi
KOP:lla oli rahalovikko ja soganina "raha joka rakoon viisisataa kokoon".
- Anonyymi
Tuota en muistanutkaan. Orava-lippaita oli useamman värisiä myös.
- Anonyymi
Ei oikein muista kun ei oikein muista yleensäkään mitään
- Anonyymi
Sehän keskusteluissa on ainakin minulle kiva asia, että toisten kertomien asioiden kautta tulee kaikenlaista mieleen itsellekin.
- Anonyymi
Mummo meni lääkäriin. Kakka tulee klo 08.00. No sepä hyvä tuo säännöllisyys sanoi lääkäri.
Mummo valitteli herään klo 09.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906263- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142258- 351961
- 361920
- 461833
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201697