Olen hitsannut autopeltejä seoskaasulla ja Telwin 1-vaihe koneella.
Nyt olen etsinyt laadukkaampaa MIG konetta.
Kempin Minarcista olen kuullut arvioita.
Mutta monipuolisempi olisi kiinnostava.
Onko kellään kokemusta esim Wallius BLUEarc koneista joiden kerrotaan sopivan MIG, puikko ja TIG hitsaukseen?
Hyvä Mig autolevytöihin?
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Koriliima ja popniitit.
- Anonyymi
Millainen on pulssimig ja mitä etuja silla on 1-vaihe tai 3-vaihe migiin.
Halpojen MIGien langansyöttö on usein heppoinen. Halvin 199€, en kaipaa uutta Telvinin kaltaista ongelmapesää
Vihon viimeisiä ovat halvat täytelanka koneet, eikä Hiilihappo koneetkaan miellytä. - Anonyymi
Kannattaa kysyä asiaa toiselta palstalta, eli paikkakunta osiosta ja sieltä Pohjois-Karjala. Siellä osataan ja tiedetään mikä laite ja miten autoja hitsataan. Siellä on kokemusta varmasti eniten, koska se on vanhojen Toyotien lopullinen sijoituspaikka ja niillä ajetaan ihan loppuun asti ja hitsaus on silloin oleellinen asia.
- Anonyymi
Pohjois-Karjalassa on monia muitakin automerkkejä kuin Corolla.
Olen kuitenkin ymmärtänyt että MIG hitsaus on laajasti käytetty hisuamenetlmä kaikkialla maailmassa ja sitä sovelletaan kaikkiin merkkeihin.
Ylipäätään MIG hitsaus on todellayleinen hitsausmenetelmä rekenneterästen hitsauksessa.
Vaaitivampi TIG hitsaus on yleisesti käytetyy menetelmä esim prosessiputkistojen juurisauman hitsauksessa.
Olen kyllä tietoinen Tojotien vaarallisen nopeasta puhkiruostumisesta ja mittavasta hitsaustarpeesta.
Tällä kertaa hitsaustarve kohdistuu ensimmäiseksi FORD merkkisiin autoihin.
Myös Volksvagen Golf ja Passat ovat varmoja kohteita ruostevaurioiden korjausta vaativina, kuitenkin kaikkein varmimmin joudun hitsaamaan Mercedes Benz E ja C autoja.
Mutta palatakseni aiheeseen.
Millainen on pulssimig ja mitä etuja silla on tavalliseen 1-vaihe tai 3-vaihe migiin? - Anonyymi
Ostin Waljuksen ja petyin hintaan 2 tonnia. onhan se tosin kotimainen 3-vaihe ja 300 A kone, MIG, TIG ja puikkokone samassa
Nyt puoleen hintaan on saatavana Most Fanmig J5 Pulssimig jossa on 230V ja lisäksi pulssi MIG.
Luulen kyllä että mersun pellit tulee hitsatuksi valjuksellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753