Olen hitsannut autopeltejä seoskaasulla ja Telwin 1-vaihe koneella.
Nyt olen etsinyt laadukkaampaa MIG konetta.
Kempin Minarcista olen kuullut arvioita.
Mutta monipuolisempi olisi kiinnostava.
Onko kellään kokemusta esim Wallius BLUEarc koneista joiden kerrotaan sopivan MIG, puikko ja TIG hitsaukseen?
Hyvä Mig autolevytöihin?
5
377
Vastaukset
- Anonyymi
Koriliima ja popniitit.
- Anonyymi
Millainen on pulssimig ja mitä etuja silla on 1-vaihe tai 3-vaihe migiin.
Halpojen MIGien langansyöttö on usein heppoinen. Halvin 199€, en kaipaa uutta Telvinin kaltaista ongelmapesää
Vihon viimeisiä ovat halvat täytelanka koneet, eikä Hiilihappo koneetkaan miellytä. - Anonyymi
Kannattaa kysyä asiaa toiselta palstalta, eli paikkakunta osiosta ja sieltä Pohjois-Karjala. Siellä osataan ja tiedetään mikä laite ja miten autoja hitsataan. Siellä on kokemusta varmasti eniten, koska se on vanhojen Toyotien lopullinen sijoituspaikka ja niillä ajetaan ihan loppuun asti ja hitsaus on silloin oleellinen asia.
- Anonyymi
Pohjois-Karjalassa on monia muitakin automerkkejä kuin Corolla.
Olen kuitenkin ymmärtänyt että MIG hitsaus on laajasti käytetty hisuamenetlmä kaikkialla maailmassa ja sitä sovelletaan kaikkiin merkkeihin.
Ylipäätään MIG hitsaus on todellayleinen hitsausmenetelmä rekenneterästen hitsauksessa.
Vaaitivampi TIG hitsaus on yleisesti käytetyy menetelmä esim prosessiputkistojen juurisauman hitsauksessa.
Olen kyllä tietoinen Tojotien vaarallisen nopeasta puhkiruostumisesta ja mittavasta hitsaustarpeesta.
Tällä kertaa hitsaustarve kohdistuu ensimmäiseksi FORD merkkisiin autoihin.
Myös Volksvagen Golf ja Passat ovat varmoja kohteita ruostevaurioiden korjausta vaativina, kuitenkin kaikkein varmimmin joudun hitsaamaan Mercedes Benz E ja C autoja.
Mutta palatakseni aiheeseen.
Millainen on pulssimig ja mitä etuja silla on tavalliseen 1-vaihe tai 3-vaihe migiin? - Anonyymi
Ostin Waljuksen ja petyin hintaan 2 tonnia. onhan se tosin kotimainen 3-vaihe ja 300 A kone, MIG, TIG ja puikkokone samassa
Nyt puoleen hintaan on saatavana Most Fanmig J5 Pulssimig jossa on 230V ja lisäksi pulssi MIG.
Luulen kyllä että mersun pellit tulee hitsatuksi valjuksellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090