Aina kun avaa tämän sivun, niin täällä ihmetellään vaan Kokemäen surkeaa asukaslukua. Kirjoitelkaa nyt hyvät koksulaiset miten teidän uusi vuosi on alkanut ? Mitä mietteitä. Aiotteko edelleen asua siellä, vai kenties lähteä muualle ? Mikä Kokemäellä on hyvää, mikä huonoa ?
Täällä ei aiheet vaihdu
20
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemäellä on hyvää akkutehdas, sitten Teemu ja Juhana. Kaikki muu on paskaa paitsi kusi.
- Anonyymi
Kuka on Teemu ja Juhanna, vai mikä sen nimi on? Missä koksussa on akkutehdas ?
- Anonyymi
Arvostan todella korkealle Ti-Ti Nallen taloa, seniori taloa ja pakollinen nähtävyys on koskenraivaaja patsas.
- Anonyymi
Miksei Koksusta rahdata niitä nistejä, juoppoja yms vaikka Ristelle, siellä on se vanha vanhainkoti ja paljon huoneita siellä. Voisi myyränkolot ja hakatalot kaunistua, jos ei enää huolittaisi sinne kuin siististi eläviä ihmisiä.
- Anonyymi
Kokemäellä enää 6 927 asukasta. Taas on pääluku tippunu. Varmaan kesään mennessä lähtee lisää Koomaan.
- Anonyymi
alle 6700 tällä hetkellä.
- Anonyymi
Käsittääkseni Kokemäen kylänraitti (Tulkkilantie) on valittu joskus 1960-1980 luvulla Suomen kauniimmaksi kylänraitiksi. En tiedä onko tämä totta, mutta näin olen kuullut. Ihan kaunis se olikin vielä 1980-luvulla, kun oli erilaisia kauppoja yms. Tulkkilan yökin oli 1990-luvulla mukava kesätapahtuma. Täytynee todeta, että ennen oli Kokemäen suhteen kaikki paremmin.
- Anonyymi
Huhu kertoo että väki vähenee kun ne käy hyppäämässä viljavaraston katolta benjiä, mutta kumminauhat on Tokmannilta.😵💫
- Anonyymi00010
Huittisisten puolisella palstallakaan eivät jutut niinkään vaihdu. Aina vaan höpötetään liätteistä kuten murteellisesti murteitta viännetään. Varmaan kyse onkin peltopalstasta, ei metsäpalstasta tai kansainverkon keskustelupalstasta.
- Anonyymi00011
Kerroppa mikä Kokemäellä on niin ihanasti?
- Anonyymi00012
Kokemäellä on kaikki ihanasti. Teemu ja Juhana ovat luoneet meille paratiisin. On akku tehdas on data keskus ja kaikille paljon työtä .
- Anonyymi00013
Voisi kait Kokemäestä jotain järkevääkin jutella, vaikka kaikki siellä ei olisikaan niin kamalan ihanasti. Toimiva hyvä arkikin on keskustelun arvoinen asia.
- Anonyymi00014
Joo, kävin eilen s marketissa kaupassa.
- Anonyymi00015
Minä menen tänään Litliin. Mukava päivä myös muille.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä menen tänään Litliin. Mukava päivä myös muille.
Katoin just jääkaappiin .Täytyy käydä huomenna ostamassa maitoa, taidan käydä k-marketissa.
Siinä huomista, toimivaa arkea kerrassaan. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Katoin just jääkaappiin .Täytyy käydä huomenna ostamassa maitoa, taidan käydä k-marketissa.
Siinä huomista, toimivaa arkea kerrassaan.Kävin Tokmannila ja olen onnellinen kun on sellanen muotitavaratalo Kokemäellä. Mukavaa iltaa kaikkille.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kävin Tokmannila ja olen onnellinen kun on sellanen muotitavaratalo Kokemäellä. Mukavaa iltaa kaikkille.
Järilässä yksinäistä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Järilässä yksinäistä.
Täällä ei ässän ruokarobotit kulje, mutta jätskiauton soittoäänen tänään kuulin. En mennyt ostoksille, kesällä sitten.
- Anonyymi00020
Aurinko paistaa, harmi ettei Tori kahvilaa tai vastaavaa. Ärrän edustalle kaffeelle, niin se arki pyörii Kokemäellä.
- Anonyymi00021
Eiköhän Juhana ja Teemu sellaisen torikahvilan hommaa. Aurinkoinen ilme Kokemäellä nykyisin. Henrikinhovissakin kilvan laulavat Reijo Taipaleen lauluja. Kokemäki on Satakunnan helmi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053