Ano kertoi eilen videollaan, että Venäjä on Israel ja Suomikin kohta osa sitä. Missä se on peruskoulunsa käynyt? Luulisi opettajaansa hävettävän, jos kuulee asiasta.
Ano ja maantieto
11
525
Vastaukset
- Anonyymi
Ano luulee et Putin on juutalainen ja on siten lupa murhata .
- Anonyymi
Ei Ano ole mitään peruskoulua käynyt, eikä edes vieläkään osaa lukea.
- Anonyymi
Joo, lukihäiriö sillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, lukihäiriö sillä on.
Paljon pahempi häiriö 😂😂
- Anonyymi
Ei Anolta voi paljoa vaatia. Geeneistään ei Ano ole itse päättänyt. Perimä on "yläkerran ukolta" lahjana saatu.
- Anonyymi
Ano uskoo litteän maan olemassa oloon. Tarvitseeko häntä ottaa missään jutussa tosissaan. Sarjaa Nilsiän öljysheikki.
- Anonyymi
Kohta putiini tulloo kiväärien kaa velehuumaan ai ku pelottaa
- Anonyymi
Onko maa littee pannukakku, onx tietoo?
- Anonyymi
Ano ennusti Helsingin jäävän tsunamin alle ja kehotti hesalaisia muuttamaan pois kaupungista. Unohti, että toverinsa Pietarissa ovat myös tsunamivaarassa. Loogista?
- Anonyymi
Miksi mollaatte Anoa, hänellähän on ollut yhteisöllinen mandaatti? Huvittavaa nähdä, kuinka muutaman vuoden aikana tälläkin palstalla on takinkääntäminen ollut asian suhteen enemmän kuin totta.
- Anonyymi
Se kirjottaa ite nää kaikki kommentit, eiks je,?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111682
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil66914Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 83810