Hanuria vai huuliharppua? 🤔 Viimeiseksi jäi se tärkein kysymys.
Kumpaa soittaisit mieluummin
17
303
Vastaukset
- Anonyymi
Huuliharppua
- Anonyymi
Mikä oli se kysymys?
- Anonyymi
Se kysytään sitten IRL. 🤭
- Anonyymi
Nahkahuilua kiitos
- Anonyymi
Oikein paksua ja lihaisaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein paksua ja lihaisaa.
Kunhan on hoo miehen niin käy.
- Anonyymi
Sun mutsiis
- Anonyymi
Onko mami sitten nyt sinkku?
Tarttuisin tiukasti hanuriin ja näppäilisin.
- Anonyymi
Uùuuuuu
- Anonyymi
Itse puhallan aina pimperoon ja katson kuinka huulet lepattaa ja päästävät pimperopieruja.
- Anonyymi
Miksi puhallella kun voisi tehdä muutakin.
- Anonyymi
Ihan vinkiksi vaan, että sielläkin on limakalvot, ihan niin kuin korvassakin. Ei kannata puhallella.
- Anonyymi
En kumpaakaan. Voisin kuunnella hänen upeaa instrumenttiaaan.
- Anonyymi
Mutsis hanuria
- Anonyymi
No ainakin yksi hanuri on mielessä🤔 Mutta toisaaltaa minulla on huuliharppu, tosin en osaa soittaa sillä, ainoastaan hönkiä siihen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808