Aikaa nähdä❤️.
Oliko ihana pikästä
20
488
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kiva nähdä. Tykkään sinusta. ❤️ Oliko sinusta kiva nähdä minua?
- Anonyymi
Oli kyllä ihanakin nährä. Voisit keventää persettäs, että eikö pelkkä sedän kepin päällä hyppimään riitä, taikka tarttekko apua siittä?
T. leikikalusi
hähähähähähähä......
Jeee
Hyvästi
https://m.youtube.com/watch?v=HR_8WdURmSc
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
ei nähty, nyyh
- Anonyymi
Milloin näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näette?
Niin millon nähdään mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin millon nähdään mies?
Huomenna 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna 🙏
😘🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘🙏
Harmi ei nöhdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ei nöhdä
Miks ei 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ei 🥹
No kyllä me
- Anonyymi
Oli ihana nähdä. Olit niin lähellä, että olisin voinut koskettaa, mutta tietenkään en.
- Anonyymi
Höpsö. Olisit vain koskenut. Senkin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsö. Olisit vain koskenut. Senkin ❤️
21:28:43 kirjoitti nainen. En usko, että hän (mies) kutsuisi mua höpsöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:28:43 kirjoitti nainen. En usko, että hän (mies) kutsuisi mua höpsöksi.
Olisit koskettanut minua. Tiedät, että se olisi ollut toivottua. 🥰
Mies sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit koskettanut minua. Tiedät, että se olisi ollut toivottua. 🥰
Mies sivustaEi voi tietää. Sitä paitsi, pitäisi varmaan antaa miehen tehdä aloite, jos siirrytään kosketteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tietää. Sitä paitsi, pitäisi varmaan antaa miehen tehdä aloite, jos siirrytään kosketteluun.
Ei väkisin.
En ole nähnyt ketään.
- Anonyymi
Oliko pika seks ii with ex 🤣🤣🤣
- Anonyymi
En kyllä nähnyt, voihan se olla, että tullut vastaan samantyylinen:(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1283101Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki92985Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242724Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452598Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv852480PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462432Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102284Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801942Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971796- 1341705