Hallituksen Työttömyysteollisuus Oy Ab tekee liukuhihnalta työttömiä

Anonyymi-ap

Hallituksen Työttömyysteollisuus Oy Ab: n lopputuote on KÖYHÄ,
jotka Purra jo haukkuikin pystyyn, vaikka itse köyhiä tuottavat.

48

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tämä yksi hallituksen "kasvuidea" ?

      • Anonyymi

        KORPRAALI:
        EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KORPRAALI:
        EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ .

        SATONEN SAANEE TYÖPAIKAN .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KORPRAALI:
        EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ .

        NYT ORASTAA,SANO PETTERI .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KORPRAALI:
        EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ .

        YHTIÖ VASTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SATONEN SAANEE TYÖPAIKAN .

        JONOSSA ON NYT 320 000 TYÖTÖNTÄ OOTTAMASA SATOSEN PESTEJÄ.


    • Anonyymi

      Ainoa mikä kasvaa - ja konkurssit ja velka ja epäluottamus hallitusta kohtaan.
      Se on pohjissa.

      • Anonyymi

        Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti ottaen ennätysmäärän velekoo .


      • Anonyymi

        Petteri Lama on tyytyväinen itseensä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri Lama on tyytyväinen itseensä .

        Uraa syntyy, kun suksi kulkee.


      • Anonyymi

        Nyt orastaa,kuittaa Petteri PARADOKSI .


    • Anonyymi

      Eikä nouse.

      • Anonyymi

        Ei varmasti niin .Vievät lapsiltamme tulevaisuuden ja pitävät omistus asunnossa asuvat liriin jotta on lähdettävä vuokralle .Myöskään opiskelijoita ei leikkauslitalla ole unohdettu. Halle luja ,annetaanko tämän kaiken tapahtua ,vastaan panematta? Jollei nyt panna hanttiin jatkossa ei enää tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti niin .Vievät lapsiltamme tulevaisuuden ja pitävät omistus asunnossa asuvat liriin jotta on lähdettävä vuokralle .Myöskään opiskelijoita ei leikkauslitalla ole unohdettu. Halle luja ,annetaanko tämän kaiken tapahtua ,vastaan panematta? Jollei nyt panna hanttiin jatkossa ei enää tarvitse.

        Kansa on saanut tarpeekseen. Kevät voi olla kolkko hallitukselle.
        Mitä hyvää hallitus on tehnyt ? Armahtanut köyhiä: Leikattu sosiaalituki on hallituksen tarjoama eutanasia.


    • Anonyymi

      Konkurssien seuraus on valtavasti kasvanut työttömyys, joka voi johtaa
      lopuksi köyhyyteen, koska työttömiä on tullut lisää enemmän kuin niitä Orpon lupaamia 100000 uutta työpaikkaa on tullut.

      • Anonyymi

        Missä olisi yksikin ?


      • Anonyymi

        eriarvoisuuden nousu


    • Anonyymi

      Kokoomus ja rakas kumppani persut.Rasismia ja tavallisten ihmisten polkemista.Otatte yli 12 miljardia lisää velkaa.Työttömiä tulee viikottain lisää,lapsiköyhyys ja leipäjonot kasvaa.Ihmiset menettävät kotinsa ja terveydenhoito on romutettu.ym.ym.Hajotkaa!

      • Anonyymi

        12,5 miljardia lisää velkaa t ä n ä vuonna. Kokonaisvelka minkä tämä rupuhallitus
        jättää on noin 60 miljardia,


      • Anonyymi

        Tämä meno on hirveää, käsittämätöntä. Ei suomi nouse työttömiä tehtailemalla.
        Leikkaukset olisi voinut tehdä portaittain ja arvioida tuloksia eikä romahduttaa
        koko valtiota yhdellä ryminällä.
        Hallitus on julma heikossa asemassa oleville.
        Muitakin keinoja on taloutta tasapainottaa, mutta hallitus on osaamaton ja kykenemätön.
        Orpo mainosti lauantaiaamuna TV:ssä, että "kasvuideoita" on jo 700 !!!
        Vai kuulinko väärin ?
        Miksi ihmeessä niitä kasvuideoita ei ole otettu käyttöön jo heti 1,5 vuotta sitten,
        jos niitä muka on olemassa !
        Nyt on myöhäistä. Ideasta käytäntöön vie ainakin pari vuotta.
        Kansaa vain vedätetään lupauksilla kuinka hyvin asiat ovat hallituskauden lopussa,
        kun hallitus jatkaa hallitusohjelmaansa.
        Lopun voi jo arvata. Se on katastrofi muille kuin varakkaille, joiden etujärjestö
        hallitus on.


    • Anonyymi

      Luulisi ministeri Purraakin kiinnostavan, mitä tapahtuu vanhoissa kerrostaloissa asuville omistusasujille, kun asumistuki leikkuri alkaa vaikuttaa. Yhtiövastikkeet ovat nimittäin niissä niin suuria että ainakin pelkän työttömyysturvan varassa tulee elämästä vaikeata. Ahdistuneisuus tuskin lisää ammattitaitoa tai nuorenna työtöntä työnhakijaa. Vastuuhan tästä kaikesta on Orpon Kokoomuksella ja Purran puolueella. Eivät olisi koskeneet alimpaan sosiaaliturvaan. Se on välttämätön summa asianomaiselle. On ihan sama minkä nimisenä tukena se myönnetään.

      • Anonyymi

        Vanhoihin taloihin on pakko tehdä putkiremppoja, se nostaa kuukausikuluja
        jopa kolminkertaisiksi.


    • Anonyymi

      ,lopettakaa se työttömien pakko kuntoutus kaupungeissa ja antakaa oikeaa työtä oikealla palkalla..tai laittakaa vanhempia sairaita eläkkeelle..

      • Anonyymi

        Paljonko valtiolla menee turhaan kuntoutukseen.. rahaa...siis kela,sossu,lääkärit,ohjaajat...yhteensä yhteen kuntouttavaan vuodessa,


    • Anonyymi

      Riikalla on vielä yli kaksi vuotta aikaa toteuttaa sadismiaan.
      Sen jälkeen ei Suomessa heilu kuin hakaristilippu.

    • Anonyymi

      Kyseineb Oy Ab onkin aktiivisimmin toimiva yritys Suomessa nyt.
      Työtöntä tulee enemmän kuin kysyntää. Avoimia työpaikkoja on ehkä
      joka kahdeksannelle työttömälle ?

      • Anonyymi

        Sen Oy:n toimitusjohtajana on Purra-Orpo ja hyvin on saanut firmansa pyörimään, kun vaikutus kattaa koko Suomen aina Hangosta Utsjoelle.


    • Anonyymi

      Suurtyöttömyyden tarkoituksellisen aiheuttamisen syy alkaa valjeta:
      Satonen lähtee Aasiaan kehitysmaihin rekrytoimaan eri alojen halpatyövoimaa Suomeen.

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010954123.htmlmotiivi on nyt selvinnyt:

    • Anonyymi

      Sivu on tuore, se löytyy helposti netistä ja se kertoo, että
      PERSUHALLITUKSEN edustaja lähtee Aasiaan houkuttelemaan
      halpatyövoimaa Suomeen.

      • Anonyymi

        Säästösyistä mm. sairaanhoitajien määrää rajoitetaan, vaikka eivät sairastamiset suinkaan vähene. Samaan aikaan Satonen menee houkuttelemaan lisää hoitajia Vietnamista ja Filippiineiltä, jotta jonkin moinen hoitajakiintiö saataisiin katettua. Tosin hoitajien ja sairaiden kielitaito ei natsaa. Sairaaloissa lopetetaan osastonsihteerien työt ja säästösyistä sairaanhoitajien pitää kirjata potilastapahtumat!!!! Niin persulaista ja kokkaremaista poukkoilua. Eiköhän lopeteta sairaalat kokonaan säästösyistä?


    • Anonyymi

      Oletko tyytymätön natsihallitukseen?


      ÄÄNESTÄ VASEMMISTOLIITTOA!

    • Anonyymi

      Hallitus pakottaa päätöksillään hyvinvointialueita irtisanomaan koulutettua
      ammattihenkilöstöä ja hakee koulutettavia Aasiasta.

      • Anonyymi

        Suomalaiset jätetään kortistoon. Aasialaisia haetaan töihin suomalaisten tilalle.


    • Anonyymi

      Se on sitä kuuluisaa kokoomuksen "isänmaallisuutta" ....

    • Anonyymi

      Tehdas toimii 24/7.

    • Ei hallitus tee työttömiä vaan ay järjestelmä joka opettaa väärää suhtautumista työhön. Nytkin ovat alkaneet lakkosodan taas ja siitä niitä sitten alkaa lisää työttömiä tippumaan!

      • Anonyymi

        Huutonaurut Velkapuralle ja Orpo lapselle.


      • Anonyymi

        Herää tähän päivään ja mitä juuri tämän hallituksen aikana on tapahtunut. Kai huomasit kun tämä hallitus perustettiin niin meni usko tulevaisuuteen niin yrityksillä kuin kansalaisilla.

        Tämä hallitus nimenomaan tekee työttömiä vaikka toista kertoi tekevänsä että saa äänet teiltä tyhmiltä.. Tämä hallitus tekee hyvin hyvin pienelle joukolle pikavoittoja. Ja sitten taas korjataan Kokoomuksen tuhoja kuten ainakin ennenkin kuten historia kertoo.

        Vai miten sinä tunnet Kokoomuksen historia Suomessa? Ilmeisesti olet niin tyhmä että äänestät Kokoomusta. Kerro mihin se perustuu. Äänestätkö luuloilla ja harhoillasi, mihinkään faktaanhan se ei voi perustua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herää tähän päivään ja mitä juuri tämän hallituksen aikana on tapahtunut. Kai huomasit kun tämä hallitus perustettiin niin meni usko tulevaisuuteen niin yrityksillä kuin kansalaisilla.

        Tämä hallitus nimenomaan tekee työttömiä vaikka toista kertoi tekevänsä että saa äänet teiltä tyhmiltä.. Tämä hallitus tekee hyvin hyvin pienelle joukolle pikavoittoja. Ja sitten taas korjataan Kokoomuksen tuhoja kuten ainakin ennenkin kuten historia kertoo.

        Vai miten sinä tunnet Kokoomuksen historia Suomessa? Ilmeisesti olet niin tyhmä että äänestät Kokoomusta. Kerro mihin se perustuu. Äänestätkö luuloilla ja harhoillasi, mihinkään faktaanhan se ei voi perustua.

        Työttömiähän tulee kun työläisiä irtisanotaan! Onko halliotus sanonut montakin työntekijää irti? Montako tiedät?

        Miksi irtisanotaan? Yleensä koska työntekijät eivät ole kyenneet ansaitsemaan palkkaansa, siitä se pääosin johtuu. Olisikohan syynä nykyinen palkkausjärjestelmä, joka ei ota huomioon työntekijän työn tulosta, vaan ainoastaan työpaikalla vietetyn ajan? Aikaahan ei asiakkaalta voi laskuttaa, kun kyse on tuotteiden kaupasta, tuotteiden joita yritykset tekevät. Olisikohan syytä vaihtaa palkanmaksun perusteita?


    • Anonyymi

      Mitä useampi yritys tehdään kannattamattamattomaksi sitä enempi työttömiä. Siitä päättää yhteiskunta. Onko liian ahnas.

    • Huvittavaa kuin hallituksen äänestäjät esittävät tyhmää väittämällä että hallitus käyttää +20 miljardia korkojen maksamiseen.

      • Mistä olet moisen tiedon jäljille mahtanut päästä Vakaamies?


      • En tiedä mikä Lyyli olet ollut mutta nyt näytät viisastuneen ja rekisteröityneen! ONNEKSI OLKOON!


    • Anonyymi

      Orpon ja Purran Oy AB on ainoa, joka parantaa tulostaan 🤣

      Ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      Kokoomus on suomen täystuho puolue, sen ymmärtää katsoo mitä kokoomus on historiansa aikana saanut aikaiseksi. Kerta toisen jälkeen kymmeniä tuhansia perheitä on tippunut köyhyys kuiluun ja sama jatkuu pitäisi jo oppia korruption lähde on yksi ja sama puolue

    • Anonyymi

      Kansan pitää oikeasti herätä, yleislakko on ainoa herätys että koksu, persu ja rkp ymmärtää.

    • Anonyymi

      Päättäjät oikeasti saatava vastuuseen terveydenhuollon tuhoamisesta ja sen tuottamasta tuskasta onnettomuuksista joihin on jo kuollut kansalaisia ja ihan vauvakin kun ei ole ensiapua saatavilla.

    • Anonyymi

      Satusetä Satosen SARJATYÖNÄ tehty .

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe