Onko täällä kenelläkään ollut kohtutulehdusta, jota ei ole heti "saatu kiinni" eli ettei ole ollut kuumetta, ei pahanhajuista vuotoa tai tulehdusarvot korkealla? Mitä oireita oli ja miten tämä lopulta löydettiin?
Kohtutulehdus ilman kuumetta ja raskautta/synnytystä
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli, mutta sitä ei koskaan löydetty. Lisäksi hoito kunnallisissa tutkimuksissa oli tosi huonoa eivätkä ne edes siellä suostuneet tunnustamaan mun oikeaa sukupuoltani. Musta etenkin verorahoilla tuotettu yerveyspalvelu voisi vähän paremmin huomioida mun identiteetin ja antaa tiedostavamoaa hoitoa!
- Anonyymi
Ennen päivystykseen lähtöä olin käynyt edellisviikolla yleislääkärillä valittamassa alavatsakipuja, hän kirjoitti lähetteen gynen polille kipujen syyn selvittelyyn, mutta mikään ei viittaa tulehdukseen, kun ainoa oire oli kipu, meinasi, että olisi hyvä kuitenkin, että gynekologi tutkii, mutta mitään akuuttia tuskin on. Noin kuukausi piätisi odotella ja sain ohjeeksi syödä kipulääkettä, mutta sanoi myös, että jos kivut pahenee, niin pitää mennä sitten päivystykseen.
Ne sitten paheni muutaman päivän päästä, mutta edelleenkin ainoa oire oli kova kipu, istuminenkin teki kipeää ja kaikkki tärinä, kuten mm. käveleminen. Laittoivat suoraan päivystävlle gynelle, joka tutkimuksen ja ultran (ja labrakokeiden) jälkeen päätti, että on se varmaan kohtutulehdus. määräsi kahta erilaista antibioottia ja kotiin.
ne sitten auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960