Tällä viikolla

Anonyymi-ap

tapaaminen. Jos se ei ole mahdollista, seuraavan kerran siihen on mahdollisuus kesäkuussa. Työntekoon keskittyminen vie energiaa ja silloin ei jaksa miettiä ensimmäistä tapaamista. Sisin on ollut kauan kovilla kaikesta kokemastaan!

4

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihdoin. Näin pitkään kesti järjestää kalenteriin tilaa tapaamiselle. Seuraavallekin tapaamiselle raivasit tilaa heti kesäkuulle. 🤣

• Anonyymi

Ei kesäkuussa mikään ei ole enää mahdollista. Silloin kaikki on jo liian myöhäistä! Ihmiset ovat jo kymmenen vuoden ajan varmistaneet jatkuvalla kertomisella, että ilman henkilön lupaa saat puuttua hänen elämäänsä ja vielä sellaisella tavalla, että vie elämästä ilon ja antaa tilalle ahdistuksen ja stressin. Projekti on todellakin varmistanut sen, että ihmiset enwi sijaisesti ajavat vain omaa etuaan välittämättä siitä kuinka huonosti toisella menee, kunhan minä vain saan sen mitä minä haluan! Onko enää edes sitä tunnetta, että haluaisin sopia tietyn henkilön kanssa! Ilman projektia voisin nyt hyvin ja olisin saanut tehdä töitä kauan samassa työpaikassa!Miksi minun piti kärsiä, jotta jonkun toisen toive voisi toteutua! Se on todella epäreilua kohtelua ollut jo kauan! Kolme päivää aikaa korvata osa rahoista, muuten ei ole mitään puhuttavaa tietyn henkilön kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kesäkuussa mikään ei ole enää mahdollista. Silloin kaikki on jo liian myöhäistä! Ihmiset ovat jo kymmenen vuoden ajan varmistaneet jatkuvalla kertomisella, että ilman henkilön lupaa saat puuttua hänen elämäänsä ja vielä sellaisella tavalla, että vie elämästä ilon ja antaa tilalle ahdistuksen ja stressin. Projekti on todellakin varmistanut sen, että ihmiset enwi sijaisesti ajavat vain omaa etuaan välittämättä siitä kuinka huonosti toisella menee, kunhan minä vain saan sen mitä minä haluan! Onko enää edes sitä tunnetta, että haluaisin sopia tietyn henkilön kanssa! Ilman projektia voisin nyt hyvin ja olisin saanut tehdä töitä kauan samassa työpaikassa!Miksi minun piti kärsiä, jotta jonkun toisen toive voisi toteutua! Se on todella epäreilua kohtelua ollut jo kauan! Kolme päivää aikaa korvata osa rahoista, muuten ei ole mitään puhuttavaa tietyn henkilön kanssa.

Projekti on osoittanut sen, että sinä ajat vain omaa etuasi välittämättä miten toisella menee. En voi enää sietää tätä kauttarantain kertomista. Hyvästi. 🤣

• Anonyymi

Enää on vain tämä viikko ja sen jälkeen ei enää koskaan mitään kenenkään kanssa. Olen ollut kuin kuollut jo kauan! Töitä haluan tehdä vielä kauan. Projekti on opettanut sen ettei keneenkään kannata luottaa! Suurin osa seksiä vailla. 🤢 Kukaan ei koskaan kysynyt haluanko ylipäätään tutustua keneenkään edes ystävänä. Vuosi vuodelta elämä alkoi tuntua merkityksettömältä ilman mieluisaa työtä! Elämän perusasioiden pitää ensin olla kunnossa ennen kuin jaksaa muuta. Siksi kaikki alkoi mennä pieleen kesäkuun 14, kymmenen vuotta sitten! Siitä alkoi alamäki, mikä jyrkkeni vuosi vuodelta ja sinä tietty henkilö taisit vain nauttia minun ahdingosta. En voi sitä mitenkään ymmärtää, koska tiesit kaiken mitä elämässäni tapahtui. Etkä koskaan kysynyt mitään! En tiedä auttaako mikään enää siihen että haluaisin muuta kuin olla pelkkä ystävä? Kerran näin sinut unessani ja siinä oli hyvä tunnelma. Uni ja totuus ovat ihan eri asia. Silloin kun jätetään heitteille psyykkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti. Kunhan itsellä on hyvä olla taloudellisesti, vai mitä? Elä sinä köyhä miten vaan ei se minua kiinnosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1538
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1441
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1190
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      986
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe