Taikuri ohjelmassa?

Carry

Onko kellään kokemusta taikuriesiteyksestä hääjuhlassa? Toimiiko idea mitenkään? Onko jollain sattumoisin kokemusta Al Danten (lapua) esityksestä?
Ite yritän kekata jotain ideaa ohjelmanumerosta, että jos jollain olis kokemuksia tai vaikkapa ideoita..

Kiitän!

7

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirkushäät

Siis eikö mikään riitä?
      Minusta kirkollinen hääseremonia ja hääparin onni ovat sellainen ohjelmanumero, mikä riittää useimmille vieraille yhdeksi ainoaksi ohjelmaksi.
      Olemmeko niin informaatioähkyssä, että häätkin pitää tumpata täyteen sirkus- ja taikuriesityksiä?
      Häät häänä, taikurit taikureina, kas kun ei eläintarhaa järjestetä pihalle. Norsu ois kiva.
      Ei, kyllä morsian on se PÄÄTÄHTI!
      Minä en ainakaan haluaisi Pelle-Hermanneja ja Fakiiri Grönblomia pitämään ohjemanumeroita.
      Yksinkertainen on tyylikästä.
      Mutta makujahan on moneksi!

• make

Hienoa ! Aina pitää
      olla raikkaita ja uusia ideoita.

Sopii mielestäni hyvin
      ohjelmanumeroksi hääjuhlassa.
      Vieraille varmaan ikimuistoinen
      kokemus.
      Al Dante on huipputaikuri, olen
      pari kertaa nähnyt hänen esiintyvän
      ja yleisö on ollut haltioissaan.

• tulee

meille tulee taikuri häihin. Lapsia on yli 30 joten miksei hekin saisi jotakin erikoista kerrankin. Lapset istuvat puoliympyrässä ja katsovat ja aikuiset seuraavat sivusta jos haluavat. Eläin ilmapallot saa kaikki halukkaat.

Enemmän minä vierastan iänikuisia, tylsiä,kulutettuja ohjelmanumeroita kuten tuttu juttu, 12 kk, laatikkoleikki, eesti suomi puhe, ryöstä, nilkkojen tunnusteleminen jne. jne. jne.
        Häistämme tulee muutenkin erilaiset ja erikoiset joten varmasti sukulaiset muistavat häämme.
        Jopa hääkakku on erilainen, ei mitään mansikka kermavaahto paskaa jota kaikilla on.
        Sorry mut erilaisuus on mun mielestä hienoa. Mä en esim. muista yhtään mitään serkkujeni häistä talvella, niin tavalliset olivat. Kun taas ystäväni häistä muista suurimman osan, erilaiset häät kun olivat.

• ruokapate
        tulee kirjoitti:

meille tulee taikuri häihin. Lapsia on yli 30 joten miksei hekin saisi jotakin erikoista kerrankin. Lapset istuvat puoliympyrässä ja katsovat ja aikuiset seuraavat sivusta jos haluavat. Eläin ilmapallot saa kaikki halukkaat.

Enemmän minä vierastan iänikuisia, tylsiä,kulutettuja ohjelmanumeroita kuten tuttu juttu, 12 kk, laatikkoleikki, eesti suomi puhe, ryöstä, nilkkojen tunnusteleminen jne. jne. jne.
        Häistämme tulee muutenkin erilaiset ja erikoiset joten varmasti sukulaiset muistavat häämme.
        Jopa hääkakku on erilainen, ei mitään mansikka kermavaahto paskaa jota kaikilla on.
        Sorry mut erilaisuus on mun mielestä hienoa. Mä en esim. muista yhtään mitään serkkujeni häistä talvella, niin tavalliset olivat. Kun taas ystäväni häistä muista suurimman osan, erilaiset häät kun olivat.

Särähtää korvaan, kun joku sanoo ruoasta: "... ei mitään mansikka-kermavaahtopaskaa..."
        Tuli äiteen moraaliopetukset mieleen: jos ei ruoka kelpaa, lähetetään sinut Afrikkaan nälkää näkemään.
        Onkohan siellä ihmisiä, joiden mielestä mansikat ja kermavaahto ovat paskaa?
        Tässä nyt moralisoidaan kyllä sormi pystyssä, mutta kuitenkin... pientä rajaa

• häissä oli

Heippa vaan. Tyttäreni häissä oli taikuri.Ohjelma oli suunnattu nimenomaan lapsille ja se oli todella hauskaa.Lapset istuivat lattialla ja nauttivat kovasti esityksestä,koska taikuri otti aina jonkun lapsista mukaansa esitykseen.Aikuisetkin seurasivat ohjelmaa silmä tarkkana.Lapset jotka olivat silloin häissä muistavat vieläkin taikuriesityksen. Suosittelen todella taikurin ottamista.Vielä vinkiksi, jos häihinne tulee lapsia niin varatkaa joku leikkinurkkaus lapsille ja kerätkää sinne leluja,pelejä,paperia ja kyniä,että voivat piirrelle.Tytöt haluavat ainakin piirtää kauniista morsiamesta kuvia. Onnea hääparille :)

• The Me

asteikolla 1-5 oli sellanen kolmosen arvoinen hääohjelmanumero. Taikuri oli aika ärsyttävä tyyppi, mutta muutama hullunhauska ohjelmanumero pelasti koko esityksen. Toimi kyllä yllättävän hyvin. Tämä taikuri oli suunnattu siis kaikille, ei vain lapsille; itse asiassa häissä olleet mukulat meinasivat saada taikurin itse asiassa hermostumaan, kun menivät tonkimaan tämän laukkua...

• tks

meillä oli ammattitakuri vieraana juhlassa, esitti yllätysnumerona pari temppua joissa olimme avustajina sulhasen kanssa. hauska yllätys, vieraatkin pitivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27