Tavallinen suomalainen ei hyötynyt siitä yhtään mitään ainoastaan ahneet kauppiaat. Emme nähneet alennuksia ja useasti tuotteet loppu sekä palvelua ei tuntunut saavan kotimaan kielellä ei sitten millään. Suomalaiset ei ole mitään hölmöä kansaa emme osta ylihintaista ruokaa tai tavaraa ja muistamme kyllä miten meitä kohdeltiin 10v sitten. Vieraanvarainen voi olla kunhan muistaa omansa.
Venäläiset ostosmatkailijat
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, meille jäi vaan venäläisten sotkujen siivoaminen.
- Anonyymi
Ja meille jäi vain työttömyyttä...konkursseja jne..mutta slava ukraini vaan.kiitoksia vaan kovasti
- Anonyymi
Raja on ollut kiinni 17.3.2020 alkaen Venäjän päätöksellä koronan vuoksi (jota täkäläinen hihhulisakki ei myönnä ollenkaan) joten sieltä saakka tätä on koettu. Eikä naapurista enää haluta omaa väkeä pakenemaan tänne.
- Anonyymi
Aijaa no missä et sitten saanut suomenkielistä palvelua Etelä-Karjalassa ? Itse en ainakaan muista yhtään tapausta omalla kohdallani.
- Anonyymi
Hittoako työ niistä venäläisistä ostosmatkailijoista jauhatte,Se on
nyt loppu ja niitä ei täällä näy vähään aikaan.Vaihtakaa aihetta- Anonyymi
Eikä tarvi näkyäkkään, pitkään aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499