Mielipide deittipalveluista?

Anonyymi-ap

Moiii! Tehdään koulussa työtä deittipalveluista, jos voisitte niin rehellistä ja avointa keskustelua ja omien mielipiteiden kertomista esim. Tinderistä!

6

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Boikotoin.
      Tehnyt tapailusta konsumeristista ja levotonta, erittäin lyhytjänteistä.

• Voisitko avata hieman kommenttiasi lisää, kokemuksia?

• Anonyymi

Kuka vittu valitsisi tämmöisen aiheen? :D

• Anonyymi

Deittipalvelut on aika lailla ajan hukkaa. Ihmiset käyttävät sitä itsetuntonsa kohottamiseen ja saavuttaakseen helppoja maaleja. Kuvitellaan jotain mikä ei ole todellista ja jätetään kuvittelematta jotain mikä on todellista.
      Vaikka varmasti joku deittisovelluksien kautta löytääkin ehkä etsimänsä on paremminkin harvinaista kuin jokapäiväistä. Pettymyksestä toiseen kulkemista. Saa kokemusta pettymyksistä ainakin. Siis enemmän kuin normaalielämässä saisi.
      Sovelluksista saa tehtyä itselleen profiilin mikä ei vastaa todellisuutta mutta houkuttaa useampia ihmisiä. Pitäisi saada sovellukset vastaamaan paremmin oikeata totuutta, mutta photoshoppailu tekee sen joksikin muuksi.
      Deittipalvelun käyttö kannustaa siihen että yrität olla jotain muuta kuin olet.
      Mitä ihmiset hakee edes deittipalvelusta. Pitäisikö seksipalvelut olla rehellisempää eikä verhota niitä deittipalveluihin.
      Sekin tapahtuu vain siksi että seksi rinnastetaan epätoivottuun palveluun.
      Luulet hakevasi elämänkumppania, mutta päädytkin alta tiskin palvelutaloon.
      Seksihän on tietysti helpompi käsitellä kuin tunnekuohut.
      Kaikkihan menee risteilylle hauskaa pitämään mutta palaa taudin kanssa.
      ilman tautia ei siis voi olla hauskaa.
      No jännityshän luo omia haluja joten ei voi myydä seksiristeilyjäkään kun se veisi parhaan ilon.
      Ja tietysti karsisi liikaa ihmisiä kun ovat niin siveellisiä etteivät voi sitä leimaa otsaansa laittaa seksinnälkäisestä.
      Tarvitseeko kukaan edes rakkautta kun sen tyhjiön voi täyttää vaikka tinderissä.

• Anonyymi

Lopetin, aikaavievää tuloksetonta ja työlästä, 95% koko toiminnasta yhtä tyhjän kanssa

• Anonyymi

Hyvä idea tehdä juttu/työ koulussa.
      Alussa ei selviä asiaa että missä koulussa ja kenen ikäisille?
      Olisi hyvä myös varoittaa että on paljon feikki tietokone toimisia treffi sivustoja!
      Ja sivustoilla on sitten kaikelaista jotka pilaavat asialliset käyttäjät.

Heti alkuun itse olen etsinyt toivossa löytää kumppani sivuilta ja en hae sieltä mitään
      seksiä seuraa. Juttuseuraa ja ehkä pitävää vakavalla pohjalla! Ollut jo pitkän aikaa mutta onhan meitä muitakin.....

No, olen täällä jo tovin kirjoittanut siitä kun mies lähtee luomaan profiileja eri deitti palveluihin. Itse olen käynyt sivuilla,

Aikuistentreffit aika varmalla todenäiköisyydellä feikki profiileja kun vastaukset tulee minuutilleen samaan aikaa eri henkilöiltä ja vastaukset ovat samanlaisia ja kallis sivusto miehille.

Suomi24 treffit, hyvä sivusto ja tuonut joitain viestejä mutta aika verkkasta on edes tapaamisen saaminen aikaan,

Match,todellisia profiileja mutta paljon feikki nimiä jotka vaatii sähköpostin ja siellä selviää että asuu ulkomailla profiili jne.

Eliitti kumppanit profiilit todellisia mutta kallis palvelu ei tuottanut minulla mitään,

Deitti.net mielestäni hyvä paikka mutta kontaktit tuuri kauppaa inhimillinen hinta
      paljon profiileja,

40treffit, ilmeisesti aika täysi feikki profiileja kun kaikilla samat tarinat ja viestittely outoa samat vastaukset ja kysymykset.

Pikaflirtti täysi huijaus sivut koska siellä on vain tietokone joka vastaa ja kuvat on netistä etsitty. Käyttäjä luulee saavansa viestejä koko ajan joita ei ole edes olemassa.

Facebookissakin olen vieraillut paljon eri sinkku ryhmissä mutta sekin tuntuu tosi kuluttavalta. Ryhmää liittyessä on mainita että tarkoituksena löytää ihmisille pari tms.
      Mutta ei se näin mene, kun ei siellä tapahtu muuta kuin samanlaisia päivityksiä kuin facebookissa yleensä....viestejä lähetellään mutta siellä ikinä ei kukaan vastaa jne...

Tinderiä ei käytä kun se on mielestäni ihan vain seksipalvelu.
      Asia linjaa en vaan sieltä löydä joten olkoon.

Olen huomannut sen että siitä ihmiset varsinkin me miehet maksamme paljon maksuja jolla näkee profiileja tai voi viestittää. Kaikista turvallisin maksu tapa on ollut Paypal jos mahdollista minkään korttien numeroita ei kannata laittaa koska maksut rullaa ilman vaikka yrität poistaa profiilin. Sekin voi olla mahdotonta kun sen voi poistaa vain ''ylläpito'' jota ei edes ole tai ei ikinä vastaa.
      Maksun pysäyttää sitten viimein vain pankki jos ei muu.

Ja sitten siihen vielä että perus pohjaisesti on vaikeaa ja vaativaa saada kunnon profiili aikaiseksi miehenä joka herättäisi kiinnostu naisessa.
      Ja kaikki mitä kirjoitat profiiliin on plussaa mutta sen muotoilu vaati paljon.
      Kuvia pitää olla ja nekin ajatuksella otettuja.

Tämä näin alkuun jos kiinnostaa kyllä minulla riittää vielä lisääkin omia ajatuksia kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe