Haminassa ilmaisia asuntoja

Anonyymi-ap

Mielenkiintoista laskentaa Haminan kaupungilta, jos 152 m² kaupungin omistama huoneisto on ollut ilman vuokralaista 10 vuotta niin sen voi myydä 1 eurolla ja kaupunki maksaa vielä vastikevelan pois n. 19 000 €.
Missä kyseinen huoneisto on ollut vuokrattavana, onko sitä ollut edes mahdollisuus vuokrata ?, miksi sitä ei ole vuokrattu ?

Ei kyllä ole näkynyt julkista myynti-ilmoitusta 1 € hintaisesta huoneistosta ja eikös T & T omistaja toimi myös kiinteistövälittäjänä ?, eli toimiko ostaja myös välittäjänä ja sai vielä 3 000 € ilmaisen huoneiston lisäksi.
Jos julkista myynti-ilmoitusta ei ole, niin mistä muodostuu välityspalkkio?

Alla Oikotie-sivuston tiedot huoneiston arvioidusta hinnasta, tässä on huomioitu toteutuneet kaupat.

Pyölintie 3, 49510, Hamina
Lisää talo suosikiksi ja saat tietoa uusista ilmoituksista ja hintamuutoksista tässä kohteessa. Talolla on 0 suosikiksi merkintää.

Lisää suosikkeihin
Talosivut
Pyölintie 3, 49510, Hamina

Takaisin
Kerro talosta ystävälle
Talokuva
Hinta-arvio:
443 €/m²
Hinta-arvio perustuu Oikotiellä ilmoitettujen asuntojen tilastoihin. Arvio pohjautuu myynnissä olleisiin asuntoihin, kun talossa on ollut vähintään neljä asuntoilmoitusta viimeisen kuuden kuukauden aikana. Jos kohteita on ollut vähemmän kuin neljä, arvio pohjautuu postinumeroalueen keskimääräisiin neliöhintoihin. Huomioithan, että asuntojen hinnat voivat vaihdella merkittävästi riippuen esimerkiksi rakennusvuodesta, tontin omistuksesta ja talon ominaisuuksista.

Katso ilmoitushistoria

1

501

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"On turhaa yrittää järkisyillä saada joku luopumaan sellaisesta, mihin järki ei ole häntä johdattanut".
      Aika hämmentävää että lehden palstoilla(kymen sanomat) huudellaan että rahaa on palanut paljon kyseiseen kiinteistöön eikä vuokralaisia ole ollut 10vuoteen, no nyt olikin 10 vuoden jälkeen jo korkea aika tehdä asialle jotain, kun ei aikaisemmin ymmärretty tehdä mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe