Tekopyhät vegaanit

Anonyymi-ap

Tarkoitan niitä jotka väittävät olevansa täysin kasvissyöjiä ja eivät hyväksy eläin peräisiä tuotteita. Esim lääkkeissä, kauneudenhoitotuotteissa, kosteusvoiteissa, karamelleissa ym on eläinperäisiä materiaaleja. Kovia poikia/tyttöjä ovat valehtelemaan.

53

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhutaan ihmisoikeuksista ja eläinten oikeuksista, mutta kasvien oikeuksista ei mitään. Nekin ovat kuitenkin eläviä olentoja. Jokainen vastuunsa kantava ihminen siirtyy syömään lunta ja juomaan vettä päälle. Pierukaan ei haise pahalle tällä ruokavaliolla.

• Anonyymi

Voi juku. Sinä paljastit meidät. No, voihan se olla niinkin, että älysi ei riitä ymmärtämään mitä tarkoittaa vegaanius.
        Olet älyltäsi minun sisareni veroinen. Hänkin on kutakuinkin, no jääköön sanomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi juku. Sinä paljastit meidät. No, voihan se olla niinkin, että älysi ei riitä ymmärtämään mitä tarkoittaa vegaanius.
        Olet älyltäsi minun sisareni veroinen. Hänkin on kutakuinkin, no jääköön sanomatta.

Kun syö vain vihanneksia, on kohta itsekin vihannes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun syö vain vihanneksia, on kohta itsekin vihannes.

Oletko koskaan kokeillut sellaista sapuskaa, jossa on rypsiöljyssä kevyesti paahdettua kesäkurpitsaa, tomaattia, keitettyä pikariisiä, keitettyä kukkakaalia, keitettyjä porkkanasiivuja, sipulia, valkosipulia, maustekurkkua, soijakastiketta, hunajaa ja vaikkapa sitruunapippuria?
        Valmistusohjetta en laita tähän, vaan saat ihan itse etsiä/keksiä sen.
        Juujuu.
        En suinkaan ole varma, etteikö siinä ole jossakin kohdassa jotain eläinperäistä, mutta ei itseään pidä hirttää sääntöihin vaikka haluaisikin olla vegaani, jota minä en ole.
        Kokeilemisenarvoinen on myös täysin kasvispohjainen lasagne, jossa lihan korvaa tumma soijarouhe.
        Oletko koskaan maistanut vaikkapa raakaa naudanlihaa? Jos olisit, niin tietäisit, että se ei itsessään maistu juuri miltään tai pikemminkin tunkkaiselta ja löyhkääkin lehmän lannalta ja raaka sianliha taas sianpaskalta - ihan oikeasti (minä tiedän sen hajun, koska olen alkujaan maatalon poika ja meillä oli sekä sikoja ja kanoja, että myös lehmiä).
        Lihaankin se maku tulee pääasiassa mm. käsittelystä ja mausteista. Aivan samalla tavalla maustamalla kasviksistakin saa huikean maukkaita. Kasvikset eivät tosin haise paskalle, ei ainakaan ennen kuin ne on syöty.
        Se maustaminen vaatii hiukan enemmän mielikuvitusta, mutta sitähän sinulla näyttää olevan, koska mielikuvittelit jo, että kasvissyöjä muuttuu vähitellen kasviksi itsekin.
        Näitä ei saa grillikioskilta, ei pitseriasta, eikä kaupan pakastealtaasta.
        Ja sitten se viimeinen lause.
        Minä en siis ole vegaani, mutta etenkin kesäisin syön pääasiassa kasvisruokia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut sellaista sapuskaa, jossa on rypsiöljyssä kevyesti paahdettua kesäkurpitsaa, tomaattia, keitettyä pikariisiä, keitettyä kukkakaalia, keitettyjä porkkanasiivuja, sipulia, valkosipulia, maustekurkkua, soijakastiketta, hunajaa ja vaikkapa sitruunapippuria?
        Juujuu.
        En suinkaan ole varma, etteikö siinä ole jossakin kohdassa jotain eläinperäistä, mutta ei itseään pidä hirttää sääntöihin vaikka haluaisikin olla vegaani, jota minä en ole.
        Kokeilemisenarvoinen on myös täysin kasvispohjainen lasagne, jossa lihan korvaa tumma soijarouhe.
        Oletko koskaan maistanut vaikkapa raakaa naudanlihaa? Jos olisit, niin tietäisit, että se ei itsessään maistu juuri miltään tai pikemminkin tunkkaiselta ja löyhkääkin lehmän lannalta ja raaka sianliha taas sianpaskalta - ihan oikeasti (minä tiedän sen hajun, koska olen alkujaan maatalon poika ja meillä oli sekä sikoja ja kanoja, että myös lehmiä).
        Lihaankin se maku tulee pääasiassa mm. käsittelystä ja mausteista. Aivan samalla tavalla maustamalla kasviksistakin saa huikean maukkaita. Kasvikset eivät tosin haise paskalle, ei ainakaan ennen kuin ne on syöty.
        Se maustaminen vaatii hiukan enemmän mielikuvitusta, mutta sitähän sinulla näyttää olevan, koska mielikuvittelit jo, että kasvissyöjä muuttuu vähitellen kasviksi itsekin.

Eikös aloitus tarkoitakaan niitä jotka väittävät olevansa vegaaneja? Kaikkihan me syödään kasviksia myös minä "maailman ainoa lihaa syövä kasvisyöjä" .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös aloitus tarkoitakaan niitä jotka väittävät olevansa vegaaneja? Kaikkihan me syödään kasviksia myös minä "maailman ainoa lihaa syövä kasvisyöjä" .

No ihan oikeastihan tuo aloitus on pelkkä id...in provo. Ei kai täysipäinen viitsi tuollaiseen ottaa kantaa, eikä myöskään moista avausta kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan oikeastihan tuo aloitus on pelkkä id...in provo. Ei kai täysipäinen viitsi tuollaiseen ottaa kantaa, eikä myöskään moista avausta kirjoittaa.

Mikäs aloituksesta tekee idiootin. Tunnen monta ns vegaania jotka syyttävät minua murhaajaksi koska syön lihaa ja itse meikkaavat syövät lisäravinteita ym., elikkäs ovat todella tekopyhiä kaksinaamaisia mihin aloituksessakin käsittääkseni viitataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juujuu.

Kesällä syön mieluummin itse pyydettyä järvikalaa. Ahven ja lahna savustettuna, hauki voissa paistettuna, särki paistettuna ja purkkikalana. Lisänä uudet perunat ja meijerivoi. Muuta ei tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesällä syön mieluummin itse pyydettyä järvikalaa. Ahven ja lahna savustettuna, hauki voissa paistettuna, särki paistettuna ja purkkikalana. Lisänä uudet perunat ja meijerivoi. Muuta ei tarvita.

Tarkoitat siis S-marketin hyllystä itsepyydettynä. Noh, ei tuotakaan viitsi syödä kovin monesti kesän aikana.
        Ahventa, kuhaa ja siikaa voi kyllä syödä, mutta haukihan on ihan paska kala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat siis S-marketin hyllystä itsepyydettynä. Noh, ei tuotakaan viitsi syödä kovin monesti kesän aikana.
        Ahventa, kuhaa ja siikaa voi kyllä syödä, mutta haukihan on ihan paska kala.

Ihanko oikeasti olet niin avuton että järvikala pitää hakea marketista?
        Minulla olisi pakastimessa haukea, kuhaa ja ahventa sinullekin, ei taida kaikkea keretä syömään ennen kesää...
        Hauki on muuten erittäin herkullinen kun sen osaa oikein laittaa, mutta mites sitä osaisi jos sitä ei saa edes järvestä ylös...

• Anonyymi

Minun puolesta olkoot ilman jos ei tavalliset ruoat ja tuotteet kelpaa.
      Sanon kuin ltn. Lammio; "Jos ei ruoka kelpaa, sen voi jättää syömättä. Se ei ole mikään velvollisuus."

• Anonyymi

Minä taas sanon kuin sotamies Viirilä: "Tuli mies Arimatiasta ja veti vitun päähänsä".

• Anonyymi

Otitpa esimerkkiin varsinaisen kusipään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otitpa esimerkkiin varsinaisen kusipään.

Lammio oli mies joka täytti tehtävänsä, eikä ajatellut mitä muut hänestä ajattelee.
        Ilman sellaisia ei sodasta olisi selvitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lammio oli mies joka täytti tehtävänsä, eikä ajatellut mitä muut hänestä ajattelee.
        Ilman sellaisia ei sodasta olisi selvitty.

Lammio oli ja on kirjailija Väinö Linnan fiktiohahmo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella hahmolla oli esikuvansa todellisuudessa.
        Ja lammiolainen tyyppi ei kenellekään liene ennen näkemätön todellisessa elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun armeija-aikanani joukko-osastossa oli muuan "lammio". Hänestä oli tehty "rättivääpeli", koska ei osannut käyttäytyä asiallisesti varusmiehiä tai edes työtovereitaan kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella hahmolla oli esikuvansa todellisuudessa.
        Ja lammiolainen tyyppi ei kenellekään liene ennen näkemätön todellisessa elämässä.

No kuka on fiktiohahmo Batmanin esikuva todellisessa elämässä? Entäs Teräsmiehen? Tai Xenan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka on fiktiohahmo Batmanin esikuva todellisessa elämässä? Entäs Teräsmiehen? Tai Xenan?

Oliko Batman ja muut mainitsemasi Tuntemattomassa sotilaassa?
        Taitaa sinun olla parempi pysyä vaan siellä sarjakuvaosastolla ja katsella kuvia.

• Anonyymi

Älkää kyttäilkö toisianne vaan eläkää oma elämänne.

• Anonyymi

Eipä noilla toinen toistaan tyhmempien avausten tekijöillä ole sitä omaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä noilla toinen toistaan tyhmempien avausten tekijöillä ole sitä omaa elämää.

Estääkö se sinun elämästä omaa elämääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ööööö... minusta on kyllä erittäin väärin jos joku elää eri tavalla kuin minä, koska minä uskon omaavani absoluuttisen totuuden ja tiedon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Ei estä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Ei estä.

Onko omaa elämääsi seurata tyhmien avausten tekijöitä joilla ei ole omaa elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän kohta aloituksessa viittaa siihen? Siis tekstissä, en tarkoita sinun tekstin ymmärtämistä.

• Anonyymi

Jos joku tulee kylään ja alkaa vaatia vegaaniruokaa, lentää pihalle ennen kuin pöytään ehtii istua.

• Anonyymi

Miten sait aatusta leivottua minun idolini?
        Kerrohan lisää harhoistasi, vai oletko sinäkin niitä ressukoita jotka näkee natseja joka paikassa?

• Anonyymi

no natsi juttujahjan tiällä kohkaat,
        wannabe göbbelssinä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no natsi juttujahjan tiällä kohkaat,
        wannabe göbbelssinä...

Sirittääkö päässä...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sait aatusta leivottua minun idolini?
        Kerrohan lisää harhoistasi, vai oletko sinäkin niitä ressukoita jotka näkee natseja joka paikassa?

ei siritä,
        mut siellä näyttäs kiristävän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei siritä,
        mut siellä näyttäs kiristävän...

Näkyykö natseja...?

• Anonyymi

kasvien molekyylit ja atomit ovat sekoittuneita niin, että mukana on eläinperäistä ulostetta

• Anonyymi

Ja kaikki torjuntamyrkyt on kasveihin kasaantuneet. Bon appetit vaan.

• Anonyymi

Aika kiukkuisilta vaikuttaa nämä vegaanit. Onko nälkä, vai ihan vaan teiniangstia?

• Anonyymi

öööö... minusta minä olen viisain ja tiedän kaiken, muiden mieliteet ovat toisarvoisia.

• Anonyymi

Olet olet! Jatka samaa rataa! Syvä kumarrus sinulle.

• Anonyymi

Sian rasva on tehnyt tehtävänsä lihansyöjien aivoille.

• Anonyymi

Läski on terveellisempää syödä kun kantaa kehossa ihraa joka kertyy imelästä.

• Anonyymi

Sian läskissä enemmän pehmeitä rasvoja prosentuaalisesti kuin naudan läskissä.

• Anonyymi

Ihminen lihansyöjä. Lihansyönnin ansiosta eurooppalaisista ihmisistä kehittyi viisaampia kuin afrikkalaisista savimaja heimoista. Vihreät edustavat tätä savimaja kulttuuria.

• Anonyymi

Eurooppa on jäänyt kehityksessä jälkeen Aasiasta ja Pohjois-Amerikasta ja meno jatkuu... ;)

• Anonyymi

Melkoisen paljon kirjoitusvirheitä. Et taida ihan eurooppalaisia olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eurooppa on jäänyt kehityksessä jälkeen Aasiasta ja Pohjois-Amerikasta ja meno jatkuu... ;)

Se on vegaanien, vihreiden ja kommunistien syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vegaanien, vihreiden ja kommunistien syy.

Aasiassa on hyvin terveellinen ruokavalio ja niin myös Kaliforniassa, joka on Yhdysvaltojen taloudellinen dynamo. Ota reppana asioista selvää ennen kuin kommentoit ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aasiassa on hyvin terveellinen ruokavalio ja niin myös Kaliforniassa, joka on Yhdysvaltojen taloudellinen dynamo. Ota reppana asioista selvää ennen kuin kommentoit ;)

Syökööt heiniä ja ötököitä, minä syön pottua, lihaa, kalaa, leipää, voita, piimää, kahvia kermalla ja nisulenttaa. Ryypynkin otan ja vegaaneille ja muille vihreille pierasen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syökööt heiniä ja ötököitä, minä syön pottua, lihaa, kalaa, leipää, voita, piimää, kahvia kermalla ja nisulenttaa. Ryypynkin otan ja vegaaneille ja muille vihreille pierasen.

Kertoo sinusta kaiken tarvittavan ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo sinusta kaiken tarvittavan ;)

Ainakin sen ettei ole nälkä. Muuten ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä viherpiiperöt ja muut höynät ovat asiasta.

• Anonyymi

Mä en voi syödä mitään lihaa,
      se mua oksettaa.
      Mä en voi syödä kalaakaan,
      en palaakaan saa
      alas salaakaan.
      Mä syön vain nakkoja
      ja Biotunaa.

En voi juoda maitoa,
      en alkohoolia.
      En voi juoda vettäkään,
      en tietenkään, siin'on elämää.
      Mä juon vain
      luontaistuotekaupan piimää.

Mä käytän akupunktioo
      ja naprapaattia
      ja diodynaamisia virtoja,
      Hypnoosia, maasäteilyä,
      solariumia
      Ja myöskin ohutneulabiopsia.

Mä pelkään syöpää,
      saastetta ja sotaleluja.
      Mä pelkään, etten pärjääkään
      kun jännittää pettää itseään;
      Ruumis kestää, mutt'ei
      kestä pää. Yeah!

• Anonyymi

Jos olisi menty entisajan tukkisavottakämpälle esittelemään vegaaniruokia niin olisi kyllä vihervouhottaja lähtenyt niin pitkillä ettei olisi hankeen jälkeä jäänyt... 😂

• Anonyymi

No jo oli juttu. Vai onko sittenkään "entisaikaa" siellä teidän tukkisavotoillanne? Ties vaikka elelisitte vieläkin wanhaan malliin siellä kämpillänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo oli juttu. Vai onko sittenkään "entisaikaa" siellä teidän tukkisavotoillanne? Ties vaikka elelisitte vieläkin wanhaan malliin siellä kämpillänne.

Vihervouhottajat lähtee pitkillä muiltakin areenoilta.
        Tukkisavotoita saat etsiä, mutta eipä kukaan suomessa kaipaa muutakaan viherpiiperöintiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukkisavotta lienee ollut vain vertaus jolla nykymenon järjettömyys saatiin näkyviin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      436
      2749
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1970
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      62
      1857
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      326
      1434
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      162
      1234
    6. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      72
      1110
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      90
      1063
    8. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      1033
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1017
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      989
    Aihe