Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos noin on niin mikään juttu ei tule toimimaan... Mies, tiedät sen kyllä.
Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
29
3341
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mies taitaa edelleen olla vähän epävarma mut pitää tehä salaisia liikkeitä että toinen ei saa tietää toisesta
- AnonyymiUUSI
Mitä pienistä taidat tykätä sienistä,
Kun on tuollaiset harhat päällä. 🤪 - AnonyymiUUSI
Mies on ehkä kakkapylly
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tuollaiset harhat päällä. 🤪Oletko saamaton lapamato?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tuollaiset harhat päällä. 🤪Toinen vaihtoehto on et mies on KGB agentti ja nyt taas sienikeiton pariin jota ostin punaiselta torilta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on et mies on KGB agentti ja nyt taas sienikeiton pariin jota ostin punaiselta torilta
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Liemessä ollaan😂
- AnonyymiUUSI
Mä en siihen liemeen lusikkaani laita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en siihen liemeen lusikkaani laita
https://youtu.be/uIq2jRzPtYg?feature=shared Se voi olla aivan se ja sama laittoi sitä lusikkaansa siihen liemeen tai ei jos on sen lusikan ja liemen kanssa suuremmassa lammikossa. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/uIq2jRzPtYg?feature=shared Se voi olla aivan se ja sama laittoi sitä lusikkaansa siihen liemeen tai ei jos on sen lusikan ja liemen kanssa suuremmassa lammikossa. Sivusta
Minä päätän mihin lammikkoon menen, nyt ja aina. Enkä ole vastuussa muiden lammikoista. Sori nat sori
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä päätän mihin lammikkoon menen, nyt ja aina. Enkä ole vastuussa muiden lammikoista. Sori nat sori
Paitsi jos se lammikko kasvaa ympärillä joka paikassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sit ei auta ku kys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta gubbe sun kusiset lammikkos
- AnonyymiUUSI
Hirvee ikävä! Päätä pakottaa! Sieniliemi voisi auttaa 😅
- AnonyymiUUSI
Ootko hirvi ?
- AnonyymiUUSI
Olen hirvi, varothan pimeällä kun saan välillä hepuleita ja juoksen minne sattuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen hirvi, varothan pimeällä kun saan välillä hepuleita ja juoksen minne sattuu.
Nyt onkin talvi ja pimeää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt onkin talvi ja pimeää.
Valitettavasti 😶🌫️
- AnonyymiUUSI
En mutta jos oisin niin oisitko mun peura?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mutta jos oisin niin oisitko mun peura?
Voisin olla :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin olla :)
Olisimpa hirvi siis!
- AnonyymiUUSI
Lupaan yrittää!
- AnonyymiUUSI
Sama se meni jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama se meni jo
Ok.
- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoisesta en tiedä, mutta yllättävän hidasta!
Nyt aihe on puhkikulunut ja olen saanut ne palaset paikalleen... Niin kävi heti, kun lakkasin olettamasta, että motiivisi olivat koko ajan puhtaat. Voisi tiivistää niin, että minulla otti osumaa sydän, sinulla ego.
Ja tämän oivallettuani osasin katsoa koko juttua ulkopuolisen silmin. Miten hölmö sitä oli, liian kiltti. Eikä kuviossa ollut mitään uutta tai mielenkiintoista, vain yksi häijy tarina lisää. Onneksi muut tuntemani naiset ovat oikeasti ihania niin en laita sukupuolen piikkiin tätä.- AnonyymiUUSI
🥱🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱
Joo, haukottele vain jos siltä tuntuu, onhan jo myöhä.
- AnonyymiUUSI
Peura etuvaloissa oon.🦌
- AnonyymiUUSI
Mene pois tieltä, ettei satu kolaria :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti20029408Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2493351Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293331Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori932804Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212297Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta251732Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171417En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51299Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3041205Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks331141