Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos noin on niin mikään juttu ei tule toimimaan... Mies, tiedät sen kyllä.
Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
35
8013
Vastaukset
- Anonyymi
Mies taitaa edelleen olla vähän epävarma mut pitää tehä salaisia liikkeitä että toinen ei saa tietää toisesta
- Anonyymi
Mitä pienistä taidat tykätä sienistä,
Kun on tuollaiset harhat päällä. 🤪 - Anonyymi
Mies on ehkä kakkapylly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tuollaiset harhat päällä. 🤪Oletko saamaton lapamato?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tuollaiset harhat päällä. 🤪Toinen vaihtoehto on et mies on KGB agentti ja nyt taas sienikeiton pariin jota ostin punaiselta torilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on et mies on KGB agentti ja nyt taas sienikeiton pariin jota ostin punaiselta torilta
😂😂😂
- Anonyymi
Liemessä ollaan😂
- Anonyymi
Mä en siihen liemeen lusikkaani laita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en siihen liemeen lusikkaani laita
https://youtu.be/uIq2jRzPtYg?feature=shared Se voi olla aivan se ja sama laittoi sitä lusikkaansa siihen liemeen tai ei jos on sen lusikan ja liemen kanssa suuremmassa lammikossa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/uIq2jRzPtYg?feature=shared Se voi olla aivan se ja sama laittoi sitä lusikkaansa siihen liemeen tai ei jos on sen lusikan ja liemen kanssa suuremmassa lammikossa. Sivusta
Minä päätän mihin lammikkoon menen, nyt ja aina. Enkä ole vastuussa muiden lammikoista. Sori nat sori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä päätän mihin lammikkoon menen, nyt ja aina. Enkä ole vastuussa muiden lammikoista. Sori nat sori
Paitsi jos se lammikko kasvaa ympärillä joka paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit ei auta ku kys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta gubbe sun kusiset lammikkos
- Anonyymi
Hirvee ikävä! Päätä pakottaa! Sieniliemi voisi auttaa 😅
- Anonyymi
Ootko hirvi ?
- Anonyymi
Olen hirvi, varothan pimeällä kun saan välillä hepuleita ja juoksen minne sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hirvi, varothan pimeällä kun saan välillä hepuleita ja juoksen minne sattuu.
Nyt onkin talvi ja pimeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt onkin talvi ja pimeää.
Valitettavasti 😶🌫️
- Anonyymi
En mutta jos oisin niin oisitko mun peura?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mutta jos oisin niin oisitko mun peura?
Voisin olla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin olla :)
Olisimpa hirvi siis!
- Anonyymi
Lupaan yrittää!
- Anonyymi
Sama se meni jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se meni jo
Ok.
- Anonyymi
Mielenkiintoisesta en tiedä, mutta yllättävän hidasta!
Nyt aihe on puhkikulunut ja olen saanut ne palaset paikalleen... Niin kävi heti, kun lakkasin olettamasta, että motiivisi olivat koko ajan puhtaat. Voisi tiivistää niin, että minulla otti osumaa sydän, sinulla ego.
Ja tämän oivallettuani osasin katsoa koko juttua ulkopuolisen silmin. Miten hölmö sitä oli, liian kiltti. Eikä kuviossa ollut mitään uutta tai mielenkiintoista, vain yksi häijy tarina lisää. Onneksi muut tuntemani naiset ovat oikeasti ihania niin en laita sukupuolen piikkiin tätä.- Anonyymi
🥱🥱🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱
Joo, haukottele vain jos siltä tuntuu, onhan jo myöhä.
- Anonyymi
Siis minulla se tässä otti osumaa sydän, et tiedäkään kun mitään ei voi sanoa...
- Anonyymi
Peura etuvaloissa oon.🦌
- Anonyymi
Mene pois tieltä, ettei satu kolaria :(
- Anonyymi
Ja sinä puolestasi et näytä oikein nyt pystyvän riuhtaisemaan itseäsi irti. Elämä on vain sarja sattumuksia ja hetkiä. Siinä on oikeastaan kaikki mitä on. Joten kun löytää yhden näistä ja se polttelee tai se saa tuntemaan rauhaa, tai katsomaan eteenpäin ja taaksepäin ja kaikki samaan aikaan niin silloin tietää pitää siitä kiinni jollain tasolla. Se kun sanotaan että haluaa vain sitä mitä ei voi saada. Emme halua saada sitä, mitä emme voi saada. Haluamme palaa missä tahansa liekissä, johon olemme kerran astuneet.
- Anonyymi
Vain heikot kostaa jää pohtimaan vanhaa liekkiä katkeroituu kun sydän ottaa osumaa. Vahva ottaa opikseen tietää mitä seuraavalta ihmiseltä jos on rakastumassa osaa varoa ja jollei täysin narsisti osu kohdalle niin uusi liekki dmsenkun paranee. Meillä on yksi elämä mitään ei kannata jäädä itkemään silloin jos maito on jo kaatunut. Vahva myös osaa riuhtasta vanhan liekin pois roikkumassa nilkasta ja kun aikaa on mennyt palauttaa karmaa takaisinpäin kun toinen sitä vähiten odottaa. Paras on esittää idiooteille tyhmää antaa heidän egonsa kasvaa oikein suureksi niin että muuttuvat varomattomiksi ja suuruudenhulluudessaan kuvittelevat olevansa voittsmattomia tavoittelemattomissa. Silloin ihmiset tekevät virheitä, keräilet niitä matkan aikana muistiin ja kun niitä on tarpeeksi nakkaat ne takaisin ja otat heiltä omasi mitä viety sekä luulot pois.
- Anonyymi
Heitän haarukkani myös tähän soppaan 🍴
ja ajan tuon peuran (joka ehkä sittenkin oli poro)kumoon
Vain kuolleet kalat menevät virran mukana. Niinkuin poro punaisella nenällä, erilaisuus juuri tuo valon pimeään enkä päästä susta irti😘 - Anonyymi
Mitä vaikutat ja ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
jjjjdkdndkdndndndn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356561JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t214497Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5322832Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai652314Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342086- 331914
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311571- 391546
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!371456Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71341