Terveyskeskus. Kolme päivää odotellut soittoa. Soitamme tähän numeroon SAMAN päivän aikana kertoo automaatti. Päivä voi olla sama,mutta varmaan ensi vuoden puolella.
HOIDON ARVIOINTI
10
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on mennyt terveyspalvelut alas soten jälkeen.kun ei edes muutaman minuutin takaisin soittoon ole aikaa. Missä vika,onko liian vähän henkilökuntaa,vai paljonko niitä takaisinsoittoja päivässä oikein on.
- Anonyymi
Mamut veivät rahat. Maahanmuuton kustannuksiin meni terveydenhuollon rahat.
- Anonyymi
Ilmeisesti myös potilastoimistossa voi käydä kysymässä neuvoa. Kertokoon joku,ken tietää.
- Anonyymi
Niin voi ja kannattaakin ,jos kyse ajanvarauksesta sinne vaan!Turhaa odottaa sitä takaisin soittoa SAMANA PÄIVÄNÄ,joitain ehkä onnistaa?Kokemusta löytyy:soitin perjantaina aamulla takaisin soitto tiistaina (maanantai oli pyhä)iltapäivällä oudointa ,että tuttavani soitti tiistaina aamulla takaisin soitto saman päivän aamupäivällä, silti sanotaan, että otetaan yhteyttä soittojärjestyksessä!!! Ihan on mennyt päälaelleen koko tk!!!
- Anonyymi
Voidaanko terveyskeskuksessa määrätä fysioterapiaan jos potilas ei itse halua? Käsitykseni mukaan ei pitäisi voida määrätä ilman potilaan omaa tahtoa.
- Anonyymi
Ei kai sinne ketään väkisin voida määrätä!!! Minä menisin mielelläni jos pääsisi sinne terveyskeskus fyssarille,kun yksityiselle ei ole varaa .Vaan kun ei pääse ei sitt millään.
- Anonyymi
Marinin hallituksen tekemä sote,oli Naantalilaisille järkyttävä heikennys terveyspalveluihin. Oma lääkärikin pitäisi mukamas olla,no mulla on ollut viime vuonna neljä omalääkäriä. Kaupungin pitäisi kertoa asukkaille,että mikä on homman nimi.
- Anonyymi
Me kaikki tiedämme mikä on Castron malli. Se näkyy jo kaikkialla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.
Malli on saanut nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja hullujenhuoneet yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta Yhdysvaltoihin. Näin saatiin roskaväki pois omasta maasta tuhoamaan sen maan turvallisuuden ja talouden, johon rikolliset ja hullut suostutaan ottamaan vastaan. Jopa Suomessa pudottiin tähän vanhanaikaiseen ansaan. Se on tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria. Venäjä harjoitti sitä mittavasti, kunnes itäraja suljettiin.
Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa oleskelumaassa keskenään. Näin heikennetään maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi. Osa lähetetyistä matuista on valittu soluttautumaan hallintoon, jolloin vastaanottomaan tuhoaminen on tehokkaampaa. Onneksi kansanedustajat ovat valistuneita ja luonnollisesti tulevat kieltämään mamujen toiminnan julkisen sektorin alueella, jota kautta soluttautuminen tapahtuu.
Suomea on saatu huijattua, joka viisaiden viranomaisten toimilla varmasti päättyy lopullisesti lähiaikoina ennen kuin maa rapautuu hybridihyökkäyksien vuoksi. - Anonyymi
Takaisin soitto on pelkkä vitsi. Ennen sieltä soitettiin takaisin, mutta nykyään ei soiteta ja jos soitetaan niin voi olla että vasta viikon päästäkin.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, VITSI ,kannattaa mennä sinne paikanpäälle ,jos vain kykenee ja sielläkin voi mennä tunti kokemusta löytyy kovassa kuumeessa ja vatsakivussa yritin päästä näin nopeammin lääkäriin,mutta sitten vielä tän jonotuksen jälkeen yli kaks tuntia päivystys puolella ja sitten olikin jo esim.röntgen kiinni crp otettiin ,käskettiin ottaa parasetamolia ja kotiin...Ja SOITTAA seuraavana päivänä jollei helpota,Soitin ,mutta mehiläiseen lääkkeet sain sieltä ja alko helpottamaan.Maksu vähän korpes!!!Mutta alkuperäinen asia:ei sieltä hevillä soitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578537Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123359Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262520Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801980Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3531669Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411412FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01191Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661020