Heitetäänkö veikkaus

Anonyymi-ap

ett onko kengurutyypin ilmaantuminen hätävalhe vaiko totinen tosi?
Mä en usko että näkyy missään, kaikki viittaa siihen että on kadonnut tyystin kuvioista mutta peesaajille Martta uskottelee ykzityisjenkilön matkustavan hevosensa luo Espanjaan!

275

1755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko yksityishenkilöllä hevoinen Espanjassa. Enpä tuota tiennytkään. Martina on Suomessa ja näytti olevan juuri tallilla, jossa heillä on hevoinen.

• Anonyymi

Anteeksi tuli kirjoitusvirhe, piti olla ykzityisjenkilöllä.

• Anonyymi

Martina on niin nopea liikkeissään että ei edes toimittaja Milla tiedä missä Martina milloinkin menee. Ja sitten ulkomaalaiset kääntäjän avustuksella kuitenkin lukevat Millan juttuja.

• Anonyymi

On ainakin meinannut matkustaa, hevoiset ja rottiskin mukana odottamaan ykzityishenkilöä = kengurua tai tyyppiä :) Näinhän se bodcastissa kehui. Paino siis sanalla kehui, totuus voi olla ihan jotain muuta, pikkunen hätävalhe lipsahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ainakin meinannut matkustaa, hevoiset ja rottiskin mukana odottamaan ykzityishenkilöä = kengurua tai tyyppiä :) Näinhän se bodcastissa kehui. Paino siis sanalla kehui, totuus voi olla ihan jotain muuta, pikkunen hätävalhe lipsahti.

Juu, tai sitten voi tulla aikatauluun muutoksia, kuten Martina aikaisemmin satuillut 😂

• Anonyymi

Aika näyttää tuleeko Martinasta rouva Palaci , olisihan se noloa, jos häät taas peruuntuisivat, kun Martinaa jännittääkin jo ihan hirveesti 😂

• Anonyymi

Hullu mene hoitoon ja kukaan ei jaksa noita sinun mielisairaita samoja virsiä lukea vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu mene hoitoon ja kukaan ei jaksa noita sinun mielisairaita samoja virsiä lukea vuodesta toiseen.

Tein ilmoituksen nyt eteenpäin sähköpostilla, nyt on mennyt tää sairas ihminen todellakin törkeyksiin muutamilla kommenteilla. On poistettu joitakin ja aloituksia ei pidä jatkaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein ilmoituksen nyt eteenpäin sähköpostilla, nyt on mennyt tää sairas ihminen todellakin törkeyksiin muutamilla kommenteilla. On poistettu joitakin ja aloituksia ei pidä jatkaa enää.

Heh kiehuuko pannus jo yli? Puolustelet ja peesaat henkilöitä joiden tarinoihin kannattaa aina suhtautua isolla varauksella koska niissä on vain siemenen verran totuutta, loput keksittyä rehentelyä.
        Tt. Diplomaatin poika ja ratsatus- tai ravivalmentaja :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Sofiaa ja Hannua koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis haukutko täällä ihmisiä hulluksi ja mielisairaiksi ja kerrot valheellisesti että tämä henkilö olisi kirjoitellut täällä jotain "virsiä" jo vuosien ajan. Tuollaisesta ihmisten nimittelystä ja vääristelystä lähtee nyt ilmoitus viranomaisille.

• Anonyymi

Siinä kohtaa mä lupaan nauraa katketakseni, kun häät Malediivien meressä peruuntuvat. Martinan pitää sitten alkaa metsästää miestä Aasiasta, kun muut maanosat on jo kierretty ja huonostihan siinä on käynyt. Turha selittää, että tyypin lapset niin kaukana ja suhde ei kestänyt etäisyyttä, kun avoliittoonhan he muuttivat eli asuvat samassa kämpässä (muka). Olisi pitänyt tajuta maantieteellinen etäisyys, kun jo suhde tanskalaiseen lippisjonneen karahti kiville Martinan mukaan liian pitkän välimatkan vuoksi. Selityksissä löytyy...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa mä lupaan nauraa katketakseni, kun häät Malediivien meressä peruuntuvat. Martinan pitää sitten alkaa metsästää miestä Aasiasta, kun muut maanosat on jo kierretty ja huonostihan siinä on käynyt. Turha selittää, että tyypin lapset niin kaukana ja suhde ei kestänyt etäisyyttä, kun avoliittoonhan he muuttivat eli asuvat samassa kämpässä (muka). Olisi pitänyt tajuta maantieteellinen etäisyys, kun jo suhde tanskalaiseen lippisjonneen karahti kiville Martinan mukaan liian pitkän välimatkan vuoksi. Selityksissä löytyy...

Martinan selitykset osa 3 😂

• Anonyymi

Ihan meinasin kahvipullaan tukehtua, kun vilkaisin Martinan stooria, jossa muija kirjoitti kengurunsa kanssa tapaamisesta noin sivulauseessa...Martinalta enemmän kuin hyvä veto 👍👍
      Sopivasti osaa jauhopäitä vedättää 😂😂

• Anonyymi

19:59 mitä vedättämistä siinä on, että syystä tai toisesta pitää matalaa profiilia. Eivät viettäneet joulua tai uuttavuotta yhdessä. Nyt ilmeisesti tapaaminen Espanjassa. Liekö yhteiseen firmaan liittyvää tms. Ei toi nimittäin rakkaussuhteelta vaikuta ja kaksoisliekki -nimike on kyllä kaukana tästä.

• Anonyymi

Mulla kans lensi kahvit näppiksille!

• Anonyymi

Martina voisi nyt tehdä Jasminit ja ottaa hänkin kenguru tatuoinnin miehensä takia. Sitten uuden miehen vuoksi sen voi taas peittää toisella!

• Anonyymi

Tarkoitatko tätä Martinaa julkisestikin haukkunutta (lue: kadehtinutta) Jasmin Mäntylää? Tätä joka on valehdellut ikänsä että pääsi mallikisoihin, tapaili yläasteella opettajaansa, jolla on ehdonalainen törkeästä rattijuoppoudesta, on ollut Dannyn salarakkaana, tullut alunperin julkisuuteen ministerin tekstiviestien perusteella kolmen muun naisen lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko tätä Martinaa julkisestikin haukkunutta (lue: kadehtinutta) Jasmin Mäntylää? Tätä joka on valehdellut ikänsä että pääsi mallikisoihin, tapaili yläasteella opettajaansa, jolla on ehdonalainen törkeästä rattijuoppoudesta, on ollut Dannyn salarakkaana, tullut alunperin julkisuuteen ministerin tekstiviestien perusteella kolmen muun naisen lisäksi.

Eikös tämä Jasmin vaikuttanut Turussakin aikanaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla meriiteillähän pääsisi heittämällä vaikka politiikkaan, ainakin persujen edustajaksi. Jos on suhteita niin vaikka kokoomuksen. Laulajaksikin voisi päästä jos on suhteita esim. Dannyyn jolla on tapana ottaa nuoria, laulajaksi pyrkiviä naisia suojelukseensa.

• Anonyymi

Onko Jasminillakin kenkuru🦘tatuointi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Jasminillakin kenkuru🦘tatuointi?

Oli kun heilasteli aussin kanssa. Nyt on peitetty. Johonkin tuohon aiempaan viestiin liittyen että Jasmin toimi kokoomuksessa vuosia ja oli eduskunta vaaleissa ehdolla. Kaunis nainen joka elää onnellisena sen puolison kanssa. Viimeisillään raskaana. Martsua tuskin on koskaan kadehtinut kun ei sitä ole näyttänyt ikinä kiinnostaneen samat asiat tai vaikkapa miehet. Kaks täysin erilaista ihmistä. Kuka muutenkaan kadehtii Aitolehteä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähäkangas on sen sukunimi ja eikö tuolla Martiinalla ole useampikin tuomio, jostain väkivallasta ja taitaapi olla myös rattijuopumuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä Jasmin vaikuttanut Turussakin aikanaan?

Mitä merkitystä, jos on "vaikuttanut" Turussa? On siellä moni muukin vaikuttanut. Ja vaikuttaa edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä merkitystä, jos on "vaikuttanut" Turussa? On siellä moni muukin vaikuttanut. Ja vaikuttaa edelleen.

Asuihan se siellä monta vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuihan se siellä monta vuotta.

Niin ja on asunut myös Kreikassa ja Englannissa. Että mitä tuo Turku merkitsee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään salarakas, ainoastaan salapano !

• Anonyymi

Ihmetytti Martinan kommentti että jos jostain riitelee uusimman miehensä kanssa niin rahasta..

Öö jos on kaukosuhteessa, molemmat aikuisia niin mitä riitelemistä siinä on - paitsi jos haluaa että toinen kustantaa toisen elämää eli hevoset ja reissailut.

• Anonyymi

Juuri niin , ehkä sitä riitaa tulee Martan kanssa, jos sijoitukset eivät ala lisääntyä yrityksessä.
        🤣

• Anonyymi

Vauvalla kerrotaan hänen jo tilanneen käyntikortteja uudella kaksiosaisella sukunimellä.

• Anonyymi

Vauvalla kerrotaan että sinä olet 🙄🙄🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvalla kerrotaan että sinä olet 🙄🙄🙄

Vauvalla kerrotaan siiderskän saaneen taas kerran porttikiellon Huopalahdentien pubiin.
        Kuulemma väitti tarjoilijaa Sofia Tuomistoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvalla kerrotaan siiderskän saaneen taas kerran porttikiellon Huopalahdentien pubiin.
        Kuulemma väitti tarjoilijaa Sofia Tuomistoksi.

👍🏻😭

• Anonyymi

Ihmettelen kommenttia, että riitelevät kengurun kanssa rahasta. Jos sitä on riittävästi, siitä ei tarvi riidellä. Jos äijä olisi johtotehtävissä kv yrityksessä, niin kyllä netistä jotain löytyisi. Onkohan oikeasti talonmiehenä...

• Anonyymi

Jep. Yleensä rahasta riidellään, kun ne ei riitä. Jos sitä on paljon, ei ole riidan aihe. Se "maksamme asunnon puoliksi" on todennäköisesti se riidan aihe. Siinäkin, jos on hyvin tuloja, ei ole tarvetta puolittaa tarkasti menoja.

• Anonyymi

👍🏻 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Yleensä rahasta riidellään, kun ne ei riitä. Jos sitä on paljon, ei ole riidan aihe. Se "maksamme asunnon puoliksi" on todennäköisesti se riidan aihe. Siinäkin, jos on hyvin tuloja, ei ole tarvetta puolittaa tarkasti menoja.

Sanonta, " me maksamme asunnon puoliksi " tarkoittaako Martina, että Tyyppi ( sulho ) maksaa puolet Martinan vuokrasta eli noin 1 000 e . Onhan sekin outoa jos tyyppi asuu vain osan aikaa Martinan vuokra-asunnossa ! Vai tarkoittiko Levin mökin kustannuksia ??

Tuon sanomisen voi tulkita hyvin monin tavoin. Tosiasia on , että jos sulholla on riittävästi massia niin tuskin siitä tarvitsee riidellä.

Miljonääri usein vaatii tiukkaa avioehtoa 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonta, " me maksamme asunnon puoliksi " tarkoittaako Martina, että Tyyppi ( sulho ) maksaa puolet Martinan vuokrasta eli noin 1 000 e . Onhan sekin outoa jos tyyppi asuu vain osan aikaa Martinan vuokra-asunnossa ! Vai tarkoittiko Levin mökin kustannuksia ??

Tuon sanomisen voi tulkita hyvin monin tavoin. Tosiasia on , että jos sulholla on riittävästi massia niin tuskin siitä tarvitsee riidellä.

Ensinnäkin, eikös *mun Levi*, ole yrityksen (Palaci Capital oy) nimiin hankittu! Pitäisi siis toimia niin että tuotoilla maksetaan kulut ja loppu jää yrityksen tuloksi josta vuosittain jaetaan ns osinkoja.
        Ja, joskus vuosia sitten MA kehuskeli että meidän hienostokadulla olevan asunnon vuokra oli jo silloin yli 3000e/kk, joten siitä kengurutyypille puolet!
        Jotenkin vaan ontuva selitys että lähes 6 kk kateissa ollut tyyppi nyt yhtäkkiä ilmestyy hehoskisoihin ja maksaakin asumisista puolet! Ne on nää kansanvälusten yksityishenkilöiden erikoisia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin, eikös *mun Levi*, ole yrityksen (Palaci Capital oy) nimiin hankittu! Pitäisi siis toimia niin että tuotoilla maksetaan kulut ja loppu jää yrityksen tuloksi josta vuosittain jaetaan ns osinkoja.
        Ja, joskus vuosia sitten MA kehuskeli että meidän hienostokadulla olevan asunnon vuokra oli jo silloin yli 3000e/kk, joten siitä kengurutyypille puolet!
        Jotenkin vaan ontuva selitys että lähes 6 kk kateissa ollut tyyppi nyt yhtäkkiä ilmestyy hehoskisoihin ja maksaakin asumisista puolet! Ne on nää kansanvälusten yksityishenkilöiden erikoisia :)

Jotenkin tuntuu että sinulla ei ole kaikki kotona.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kokoajan keksit valheita? Syyskuun 20 päivä oli aussi Martinan ja Eskon rippijuhlissa.Marraskuun 14 päivä oli samoin Helsingissä ja itse olin näkemässä hänet kasarmikadulla kävelemässä. Lopeta kirjoittelu, koska et yhtään tiedä näköjään totuudesta ja valheita kuitenkin kirjoittelet kokoajan miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kaikki kotona, tällä (11:49) merkantti mujusella. On selvästi joskus tehn̈yt duunia taloushallintoon /asiakaspalveluun liittyvässä työssä ja on jäänyt tuo "asiantuntemus" päälle. 😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona arvoalueella ökykomerossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kokoajan keksit valheita? Syyskuun 20 päivä oli aussi Martinan ja Eskon rippijuhlissa.Marraskuun 14 päivä oli samoin Helsingissä ja itse olin näkemässä hänet kasarmikadulla kävelemässä. Lopeta kirjoittelu, koska et yhtään tiedä näköjään totuudesta ja valheita kuitenkin kirjoittelet kokoajan miehestä.

Näkemässä kävelemässä tietenkin.
        😭🤣😅😆😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, hyvin erikoisia ovat korkeasti koulutetut ja johtavassa asemassa kansainvälisessä yrityksessä olevat napapaita hemmot, varsinkin jos peppu heiluu kävellessä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein olit itse näkemässä Kasarmikadulla , nyt ei tule naurusta loppua 😂😂😂😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä, aussi kutsuttu Eskon ja Martinan rippijuhliin 😂😂😂😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaa todennäköisesti ehkä puoliksi asumiset noilla niiden lomareissuillaan, jossa näyttävät ainoastaan näkevän, kuten nytkin tuleva espanjan reissu. Kuitenkin miehen maksama hevonenkin siellä mukana, niin onhan se kiva muutaman kerran vuodessa käydä pyörähtämässä täällä, että näkee tulevaa vaimoaan ja omistamaansa hevosta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei usko sun juttuja mistään marraskuun 14. päivän palacin näkemisestä..hahahaa herää jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei usko sun juttuja mistään marraskuun 14. päivän palacin näkemisestä..hahahaa herää jo

Onko Mr Palacilla jo pysyvä oleskelulupa Suomeen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole uskon asia, joten voit olla aivan rauhassa uskomasta mihinkään asiaan. Mies matkustelee paljon työnsä takia ja kotimaassaan samoin. Miksi sinua juurikin kiinnostaa ainoastaan Martina Aitolehden avopuoliso ja mikä siihen on sinulla syy.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai näit hänet Kasarmikadulla 14.11. Luotamme almanakkasi tietoon.

• Anonyymi

Taisit osua oikeaan 👍🏻😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyskuun 20. pvä oli Martinan ja Eskon rippijuhlat. :D Mä oon yleensä ollut n. 15-vuotiaitten rippijuhlissa, mutta M & E heräsivät tähänkin vasta 50:n ikävuoden huitteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyskuun 20. pvä oli Martinan ja Eskon rippijuhlat. :D Mä oon yleensä ollut n. 15-vuotiaitten rippijuhlissa, mutta M & E heräsivät tähänkin vasta 50:n ikävuoden huitteissa.

Aika myöhään pitivät Martina ja Esko rippijuhlansa 😆

Onhan se ollut tiedossa, että jälkijunassa tulevat, mutta että rippijuhlankin viettävät vasta 50 tienoilla ! 😩

• Anonyymi

Martina yöpyi airbnb kämpässä Australiassa. Siis kansainvälisellä johtajalla ei edes kivaa vuokraluukkua johon Martina voisi matkalaukkunsa sijoittaa...kertoo kyllä kaiken äijästä.

• Anonyymi

Jep. Miljonäärillä ei ole omaa asuntoa. Siitä voi jokainen päätellä jotain.

• Anonyymi

Aussilla on lapsia ja jos on Martinaa uskominen, niin veemäinen exä. Eli, missä lapset asuu, kun ovat isällään? Eri airbnb kämpissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aussilla on lapsia ja jos on Martinaa uskominen, niin veemäinen exä. Eli, missä lapset asuu, kun ovat isällään? Eri airbnb kämpissä?

Miksi teet kokoajan peräittäisiä kommentteja ja luuletko ettei niitä täällä heti huomattaisiin ?

• Anonyymi

Ensimmäisellä käynnillä Martina yöpyi kyllä aivan miehen kerrostaloasunnossa. Kuntopyöräkin oli laitettu Martinalle parvekkeella. Aivan kaupungin keskustassa asunto merinäköalalla. Toisella kerra siellä oli enemmän porukkaa, Martinan tyttö ja muitakin. Siksi ajaksi oli otettu isompi asunto josta pitkäaikainen vainoaja on nyt kehitellyt oman tarinansa taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä käynnillä Martina yöpyi kyllä aivan miehen kerrostaloasunnossa. Kuntopyöräkin oli laitettu Martinalle parvekkeella. Aivan kaupungin keskustassa asunto merinäköalalla. Toisella kerra siellä oli enemmän porukkaa, Martinan tyttö ja muitakin. Siksi ajaksi oli otettu isompi asunto josta pitkäaikainen vainoaja on nyt kehitellyt oman tarinansa taas.

Vainoajaa korpee kun mies on kuin onkin rikas, kuten tiedettiinkin. Eikä muutu köyhäksi vaikka vainoaja mitä valheita keksisi.

• Anonyymi

Eikö se saanut majailla sen kihlattunsa luona? Mitä ihmettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoajaa korpee kun mies on kuin onkin rikas, kuten tiedettiinkin. Eikä muutu köyhäksi vaikka vainoaja mitä valheita keksisi.

Onko rikas siis sellainen sun mielestä, että asuu vuokralla, ei omista asuntoa maasta, jossa lapsensa asuu jne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12:44 mistä sä aivan, aivan tiedät ettei ollut vuokrakämppä? Aivan, et mistään. Vuokrakämpässäkin voi aivan kuntopyörä olla aivan parvekkeella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teet kokoajan peräittäisiä kommentteja ja luuletko ettei niitä täällä heti huomattaisiin ?

Hyvä 12:25 että myönsit päivystäväsi palstalla. Heti huomaat 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rikas siis sellainen sun mielestä, että asuu vuokralla, ei omista asuntoa maasta, jossa lapsensa asuu jne?

Onko sinulla esittää todisteita että asuu vuokrakämpässä? Sinä olet siis hankkinut tietoosi miehen osoitteen ja asunnon omistajankin, jos väitteesi olisi totta. Hörkkö teki näin Pikkaraisen kohdalla. Jostain oli hankkinut tietoonsa asunnon omistajan. Onko tämä Martinan vainoaja siis Hörkkö? Onko toimittajilla etuoikeuksia saada tietoonsa tuollaisia henkilökohtaisia asioita ja jos on niin millä perusteella. Onko Martinan vainoaja joku entinen toimittaja joka esittää tietoja hankkiessaan olevansa toimittaja?
        Mikä on siis peruste että Martinan vainoaja väittää että mies asuisi maapallon toisella puolella vuokra-asunnossa? Nyt todisteet asiasta tänne heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaathan ei riitele rahasta, mutta meijän Martta maksattaa puolet asumisuluistaankin kengurulla.
        Huutaa pää punasena kaupassakin, vaatiko tyyppiä maksamaan puolet nakkipaketin hinnasta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla esittää todisteita että asuu vuokrakämpässä? Sinä olet siis hankkinut tietoosi miehen osoitteen ja asunnon omistajankin, jos väitteesi olisi totta. Hörkkö teki näin Pikkaraisen kohdalla. Jostain oli hankkinut tietoonsa asunnon omistajan. Onko tämä Martinan vainoaja siis Hörkkö? Onko toimittajilla etuoikeuksia saada tietoonsa tuollaisia henkilökohtaisia asioita ja jos on niin millä perusteella. Onko Martinan vainoaja joku entinen toimittaja joka esittää tietoja hankkiessaan olevansa toimittaja?
        Mikä on siis peruste että Martinan vainoaja väittää että mies asuisi maapallon toisella puolella vuokra-asunnossa? Nyt todisteet asiasta tänne heti.

Oletteko huomanneet että Martinan vainoaja kirjoittelee todella paljon erilaisista asunnoista. Joillakin on tieto että olisi entinen kiinteistövälittäjä tämä vainoaja. Käyttää myös sanontaa residenssi ja sellaisissahan asuu taiteilijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko huomanneet että Martinan vainoaja kirjoittelee todella paljon erilaisista asunnoista. Joillakin on tieto että olisi entinen kiinteistövälittäjä tämä vainoaja. Käyttää myös sanontaa residenssi ja sellaisissahan asuu taiteilijoita.

Martinan nykyisen asunnon vuokrankin ja koon tietää tarkasti. Myös Martinan sijoitusasunnosta ja Levin mökistä on erittäin kiinnostunut eli aivan selvästi joku kiinteistömaailmaan liittyvä ja kun vielä on Stefun omaisuuden vahtija ja Stefu liittyy kiinteistöalaan. Sofian salaisuuksissakin oli mukana peräti kaksi kiinteistövälittäjää, toinen esitteli Sofialle mukamas vuokra-asuntoa johon Sofialla ei todella ollut varaa ja toisen Sofia esitteli bestiksenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan nykyisen asunnon vuokrankin ja koon tietää tarkasti. Myös Martinan sijoitusasunnosta ja Levin mökistä on erittäin kiinnostunut eli aivan selvästi joku kiinteistömaailmaan liittyvä ja kun vielä on Stefun omaisuuden vahtija ja Stefu liittyy kiinteistöalaan. Sofian salaisuuksissakin oli mukana peräti kaksi kiinteistövälittäjää, toinen esitteli Sofialle mukamas vuokra-asuntoa johon Sofialla ei todella ollut varaa ja toisen Sofia esitteli bestiksenään.

Turhaan kommentoijia sätit, Sewenin sivuilta kaikki luettavissa; siis sijoituskopperon osto, hienostokadun lukaalin vuokra kuin *mun Levin* kaupat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ettei huomattaisiin"

Mitä kieltä tämä on?

Peruskoulun taso on karmea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhujen mukaan se fillari on taas kerran sabotoitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öky on. Napapaitakin on merkkituote.
        "El Cheapo" on julkkiksen valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12:44 mistä sä aivan, aivan tiedät ettei ollut vuokrakämppä? Aivan, et mistään. Vuokrakämpässäkin voi aivan kuntopyörä olla aivan parvekkeella.

Triatleettien suosima malli olikin. Aito kiinalainen Ding Gongg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskokin kysyi , että " onks sun uus mies miljonääri " 😂😂 On näillä jutut 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todisteet löytyvät helposti Googlen sivustoilta.
        Hakusanat; Martina Austraalia Yksityishenkilö Osoite

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se saanut majailla sen kihlattunsa luona? Mitä ihmettä?

Eikö nyt miljonäärillä ole oma huvila merinäköalalla Sydneyn hienosto alueella. 😳

Mun hyvä ystävä asuu Sydneyssä ja voisin hieman kysellä asioita 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.
        Hän on kiinteistönvälittäjä-taiteilija, joka omistaa hevosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaathan ei riitele rahasta, mutta meijän Martta maksattaa puolet asumisuluistaankin kengurulla.
        Huutaa pää punasena kaupassakin, vaatiko tyyppiä maksamaan puolet nakkipaketin hinnasta :)

Kyllä näin toimii Martta , joka lokkeili 9 vuotta perintöpoitsun kanssa ja aika nopeasti tuli vielä yhteinen lapsikin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Martinan nykyinen vuokra-asunto oli ihan julkisella listalla ennen vuokrausta , joten useampikin henkilö on varmaan tsekannut asunnon koon, kunnon ja vuokrapyynnön tietenkin. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin toimii Martta , joka lokkeili 9 vuotta perintöpoitsun kanssa ja aika nopeasti tuli vielä yhteinen lapsikin 🤭

Sinä vahdit kuin haukka sitä perintöpoitsua ja tämän rahoja ja Hankoa Martinalta. Pikkulinnut lauloivat että aivan omalle tyttärellesi olisit halunnut tämän perintöpoitsun. Mutta jos tytär on kuin äitinsä niin Stefun onni että et saanut Stefusta vävypoikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Martinan nykyinen vuokra-asunto oli ihan julkisella listalla ennen vuokrausta , joten useampikin henkilö on varmaan tsekannut asunnon koon, kunnon ja vuokrapyynnön tietenkin. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä !

Ei mitenkään voi olla sattumaa että Martinan pahin vainoaja oli sattumalta etukäteen tsekannut juuri sen asunnon ja tarkat tiedot neliöistä ja vuokran hinnasta. Sehän oli jo poistunut näkyvistä siihen aikaan kun Martina siihen muutti. Haiskahtaa siltä että joku kiinteistövälittäjä on asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vahdit kuin haukka sitä perintöpoitsua ja tämän rahoja ja Hankoa Martinalta. Pikkulinnut lauloivat että aivan omalle tyttärellesi olisit halunnut tämän perintöpoitsun. Mutta jos tytär on kuin äitinsä niin Stefun onni että et saanut Stefusta vävypoikaa.

Tosiasiassa ulosottovirasto vahtii Hangon tilluksia ja residenssiä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasiassa ulosottovirasto vahtii Hangon tilluksia ja residenssiä 🤣

Stefu kyllä kertoi stoorissaan että Hangon moottoripyöräkerho vahtisi tiluksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu kyllä kertoi stoorissaan että Hangon moottoripyöräkerho vahtisi tiluksia.

Toisin sanoen kiitteli sitä moottoripyöräkerhoa Hangon vahtimisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öky on. Napapaitakin on merkkituote.
        "El Cheapo" on julkkiksen valinta.

Aussi miljonääri t-paidassa Öky hotellin rippijuhlissa, joissa naisilla pitkät mekot antavine halkioineen ja Ensiolla pelle vaatteet lierihattuineen , ei hel****i on siinä porukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aussi miljonääri t-paidassa Öky hotellin rippijuhlissa, joissa naisilla pitkät mekot antavine halkioineen ja Ensiolla pelle vaatteet lierihattuineen , ei hel****i on siinä porukka.

Oletko joku sukulainen joka ei saanut kutsua, kun noin olet katkera?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vainoajan hokeminen alkaa mennä jo yli äyräiden. Yhdellä on olevinaan tietoa kiint.välittäjästä, yhdellä hevosihmisestä, yhdellä ja toisella jostain muusta. Eiköhän tuo olemattoman vainoajan vainoaminen jo riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään voi olla sattumaa että Martinan pahin vainoaja oli sattumalta etukäteen tsekannut juuri sen asunnon ja tarkat tiedot neliöistä ja vuokran hinnasta. Sehän oli jo poistunut näkyvistä siihen aikaan kun Martina siihen muutti. Haiskahtaa siltä että joku kiinteistövälittäjä on asialla.

Voi myös haiskahtaa siltä, että on talon asukas. Tai jonkun muun sijoitusasunnon omistaja. Tai sijoitusasunnossa asuva, isossa tai pienessä. Tai joskus tuossa rapussa asunut. Haiskahtaa myös siltä, että mies tai nainen oli, veikkaus, että nuori tai vanha.
        Saattaa olla sattumaa tai sitten ei.
        Mistä muuten itse tiedät milloin Martina muutti, mihin muutti ja että vuokrailmoitus oli poistunut? Silloinhan olet itse käynyt sitä katsomassa, kun ilmoitus oli siellä ja kun se poistui.
        Ja että Martina muutti tuohon asuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku sukulainen joka ei saanut kutsua, kun noin olet katkera?

Onko Martinalla muutakin sukua kuin Anne ja velipuoli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtavassa asemassa olevalla, kansainvälisen yrityksen vetäjällä on vain pieni vuokrayksiö, jossa asustelee 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Martinalla muutakin sukua kuin Anne ja velipuoli?

Eipä ole pahemmin julkisuudessa näkynyt juuri muuta Familiaa kun tuo kundaalireikimummeli.

• Anonyymi

Hevonen matkustaa Australiaan juosten Tampereen kaupungin läpi.

• Anonyymi

höpöhöpö, martina on vihdoinkin löytänyt tasoisensa miljonäärin
      ja miljonääri laadukkaan rouvan

• Anonyymi

Martina laadukas? Koulutettu, ei tatskoja, ei vaihtuvia elämänrakkauksia?

• Anonyymi

Kouluttamaton julkisuuden tyrkky ja salap**o

• Anonyymi

Olet itse noi käynyt läpi ja oletko vieläkin kiertopalkinto, Martina ei ole koskaan ollut kiertopalkinto, ehkä tarkoitit tätä oikeaa kiertopalkintoa Sofia B. Sehän on ottanut abortin vielä ollessaan avioliitossa. Eikö mies halunnut lasta, vai eikö tiennyt oliko lapsi edes hänen oma ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse noi käynyt läpi ja oletko vieläkin kiertopalkinto, Martina ei ole koskaan ollut kiertopalkinto, ehkä tarkoitit tätä oikeaa kiertopalkintoa Sofia B. Sehän on ottanut abortin vielä ollessaan avioliitossa. Eikö mies halunnut lasta, vai eikö tiennyt oliko lapsi edes hänen oma ?

Onko Sofia heitetty taaskin kadulle? Instas on hiljaista, krillimiljonääri sai tarpeekseen höyläystä tyhmästä asunottomasta muijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Martina sitten feikki kiertopalkinto 😂

Kerro miten se abortti otetaan 😳 apteekin hyllyltä varmaan 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottiko koville kun Eremenko petti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiertopalkinto nainen siirtyy kaverilta kaverille. Hyvä esimerkki on Sofia B - siirtyi puolisonsa sängystä suoraan miehen kaverin sänkyyn. Tälläisiä naisia kutsutaan kiertopalkinoiksi ainoastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiertopalkinto nainen siirtyy kaverilta kaverille. Hyvä esimerkki on Sofia B - siirtyi puolisonsa sängystä suoraan miehen kaverin sänkyyn. Tälläisiä naisia kutsutaan kiertopalkinoiksi ainoastaan.

Ovatkos nämä miehet kiertopalkintoja, kun siirtyvät suoraan avopuolison sängystä avopuolison ystävän sänkyyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei ole kiertopalkinto sen enempää kuin muutkaan naiset. Jännä muuten, ettei mitään muuta ole mielessänne kuin sänky, kun ihmissuhteista puhutaan. Voihan sitä siirtyä vaikka keittiöön tai olohuoneen sohvalle telkkua katsomaan uuden kaverin kanssa. Eihän kukaan aina ole sängyssä, kuten jotkut mielessään kuvittelevat.
        Naisilla on sama oikeus vaihtaa miehiä kuin miehillä on naisten vaihto. Enemmän nuo ukot napero edellä touhuavat, ilman aivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatkos nämä miehet kiertopalkintoja, kun siirtyvät suoraan avopuolison sängystä avopuolison ystävän sänkyyn?

Ovat tietenkin ja olipa typerä kysymys. Toisin sanoin ovat miehet pelimiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottiko koville kun Eremenko petti?

Martina oli Eremenkolle vain muutaman viikon p**o 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kortemummolle jäi siitä ikuinen trauma ja katkeruus on syvää ja pitkäaikaista.

• Anonyymi

Aloittaja hei, ei tuo mikään uskonasia ole! Martina ja Aussi ovat olleet 2 v 3 kk yhdessä ja rakkaus sen kun kukoistaa!❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ja höpöhöpöhöpö! Ehkä Martta rekisteröityi jollekkin deittisivulle, sieltä bongas ton kengurun! Yhteistä aikaa on ollut koko aikana maksimissaan muutama kk, eri puolilla maailmaa kun asuvat.

• Anonyymi

Toivon samaa kans Sofialle ja löytäisi rakkauden ja onnen omaan elämäänsä. Ei kenenkään ole hyvä olla yksin ja onnettomana koko elämänsä ajan. Sitä en ymmärrä, miksi eivät hyväksy täällä eräät Martinan onnea kihlattunsa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon samaa kans Sofialle ja löytäisi rakkauden ja onnen omaan elämäänsä. Ei kenenkään ole hyvä olla yksin ja onnettomana koko elämänsä ajan. Sitä en ymmärrä, miksi eivät hyväksy täällä eräät Martinan onnea kihlattunsa kanssa.

Luultavasti ovat jääneet elämässään ilman rakkautta ja siksi eivät soisi sitä kellekään toisellekkaan koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpöhöpöhöpö! Ehkä Martta rekisteröityi jollekkin deittisivulle, sieltä bongas ton kengurun! Yhteistä aikaa on ollut koko aikana maksimissaan muutama kk, eri puolilla maailmaa kun asuvat.

Nyt taaskin sinusta huomaa katkeruuden ja hyvin selvästi. Miksi et voi hyväksyä M ja F- onnea heidän elämässään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä, eihän se ole sun ongelma, miksi tuolla päätäsi vaivaat?
        Oletko oikeasti niin pienistä ympyröistä, ettet ymmärrä mahdollista kumppania toiselta puolelta maapalloa, niitä nyt vain on. Onko sulle antanut oman kylän poika pakit, vai mistä tuo vähän nolo asenne johtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä, eihän se ole sun ongelma, miksi tuolla päätäsi vaivaat?
        Oletko oikeasti niin pienistä ympyröistä, ettet ymmärrä mahdollista kumppania toiselta puolelta maapalloa, niitä nyt vain on. Onko sulle antanut oman kylän poika pakit, vai mistä tuo vähän nolo asenne johtuu?

On kyllä ihme juttu JOS naimisiin menevät. Kummallakin lapset ja eri maanosassa asuvat. Yhteen muuttoa tuskin kummankaan kotimaahan suunnittelevat.

• Anonyymi

Sehän on koko 2 vuoden ajan kirjoitellut, ovat eroneet ja aussi asuu omassa kotimaassaan.

• Anonyymi

Toivotaan kaikille julkisuudessakin oleville henkilöille, ainoastaan onnea ja rakkautta heidän elämäänsä. Pois viha kauna katkeruus 💗💗 .

• Anonyymi

Väitätkö että aussipullukka asuu suomessa?

• Anonyymi

Eroneet taas vauhdissa 😉 ps.ei se aussi taida Suomessakaan asua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan kaikille julkisuudessakin oleville henkilöille, ainoastaan onnea ja rakkautta heidän elämäänsä. Pois viha kauna katkeruus 💗💗 .

Pois viha kauna katkeruus,,,,, on palannut taas sivustolle 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroneet taas vauhdissa 😉 ps.ei se aussi taida Suomessakaan asua.

Ei voi asua Suomessa vakituisesti ilman pysyvää oleskelulupaa ( työlupakin on oltava ), tosin avioliitto Aitolehden kanssa " voi " muuttaa tilanteen, jos se joskus toteutuu !

Tietysti myös pysyvä työpaikka, Suomessa olevassa Kansainvälisessä yrityksessä voi muuttaa tilannetta.

Mutta näin ei ainakaan vielä ole tuon aussi sulhon kohdalla.

• Anonyymi

Hevoinen on jo Austraaliassa.

• Anonyymi

Yksityishenkilöllä on Suomessa hevonen. Tamma.

• Anonyymi

Ai pullukka tulee lomalle espanjaan (kenties nopeasti suomen kautta). No onhan se kiva tulla lomalle näkemään tulevaa vaimoaan ja omistamaansa hevoista kuukausien tauon jälkeen. Onkohan nyt sitten ihan häihin asti Martinan kanssa, kun ei niihin häihin ole kun noin puolivuotta.

• Anonyymi

En todellakaan tunne asianosaisia, mutta olen ymmärtänyt, että tämä mies on työelämässä. Eli epäilen, että tulee tänne häitä uottelemaan puoleksi vuodeksi 😉 elätkö sinä nyt ihan tätä päivää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan tunne asianosaisia, mutta olen ymmärtänyt, että tämä mies on työelämässä. Eli epäilen, että tulee tänne häitä uottelemaan puoleksi vuodeksi 😉 elätkö sinä nyt ihan tätä päivää?

Sellainen parisuhde voi toimiakin, että nähdään pari kertaa vuodessa. Ei ehdi riidellä. Paitsi tietysti rahasta, kun Suomen asunto maksettava puoliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen parisuhde voi toimiakin, että nähdään pari kertaa vuodessa. Ei ehdi riidellä. Paitsi tietysti rahasta, kun Suomen asunto maksettava puoliksi.

Parisuhde missä ei ole erimielisyyksiä ollenkaan tai mitään riitoja. Silloin suhde on sairas ja toisen henkilön alistama ja nöyryyttämään tarkoitettu lopullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhde missä ei ole erimielisyyksiä ollenkaan tai mitään riitoja. Silloin suhde on sairas ja toisen henkilön alistama ja nöyryyttämään tarkoitettu lopullisesti.

Rahasta riiteleminen, jos siitä ei ole pulaa, kertoo vain ahneudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

08:32 sönköti sönköti. Eihän noi edes asu yhdessä. Harvoin näkevät ja rahasta riitelevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

08:32 sönköti sönköti. Eihän noi edes asu yhdessä. Harvoin näkevät ja rahasta riitelevät.

Tuollaista asiaa on aivan turha täällä vatvoa.
        Kyllähän usein riitelyä saa aikaan nämä puolisoiden erilaiset kulutustottumukset.
        Jos puoliso mielestään tarvitsee n. 900€ vapaan sukset ja kumppani ynnää panos/ tuotos ajattelulla, että halvemmat tai käytetyt ajaa saman asian, on seurauksena aikamoinen vääntö. (kokemus) 😂
        Eli aiheita kuulkaa löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista asiaa on aivan turha täällä vatvoa.
        Kyllähän usein riitelyä saa aikaan nämä puolisoiden erilaiset kulutustottumukset.
        Jos puoliso mielestään tarvitsee n. 900€ vapaan sukset ja kumppani ynnää panos/ tuotos ajattelulla, että halvemmat tai käytetyt ajaa saman asian, on seurauksena aikamoinen vääntö. (kokemus) 😂
        Eli aiheita kuulkaa löytyy.

Itse ostin aikoinani juuri sellaiset ja hintaiset laskettelusukset kuin halusin, eikä tarvinnut rahaa enkä mielipidettä puolisolta. Tottakai puoliso osti omansa juuri ne, jotka olivat hänelle mieleiset. Monet ihanat alppilomat lasketellen viettiin. Ei mitään riitoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ostin aikoinani juuri sellaiset ja hintaiset laskettelusukset kuin halusin, eikä tarvinnut rahaa enkä mielipidettä puolisolta. Tottakai puoliso osti omansa juuri ne, jotka olivat hänelle mieleiset. Monet ihanat alppilomat lasketellen viettiin. Ei mitään riitoja.

Omakohtaista kokemusta siis rakkaan puolison kanssa.... :DDDDDDDDDDDDDDD))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä ( todellisia ) rakkaita puolisoita muillakin kuin vain sinun " rakkaalla " Martalla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sinun aviomiehesi taas, tällä kertaa laskettelusukset ja alppilomat. Tosiasiassa yksinäinen mummo vuokrayksiössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö kateeksi 😳jotenkin tuntuu, että olet vihreä kateudesta 🤷‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sinun aviomiehesi taas, tällä kertaa laskettelusukset ja alppilomat. Tosiasiassa yksinäinen mummo vuokrayksiössä.

Niinhän sinä kuvittelet siellä HEKAn Itä-Hgin vuokra murjussasi 😂

• Anonyymi

Mari ja Purra pois, liian brutaalia .

• Anonyymi

Kyllä uskon että tyyppi tulee, mutta tuskin jäädäkseen. Tämä suhde ei tule kestämään. Martina on hankala ihminen.

• Anonyymi

Miksi jauhat samaa asiaa ja yksin melkein koko ketjun noilla sinun uskomuksilla. Ei ole uskon asia ollenkaan ja ainoastaan tään kahden ihmisen välinen asia ja ei muiden. Toivotaan heille kaikkea hyvää ja onnea ja menestystä tulevaisuuteen 💚.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jauhat samaa asiaa ja yksin melkein koko ketjun noilla sinun uskomuksilla. Ei ole uskon asia ollenkaan ja ainoastaan tään kahden ihmisen välinen asia ja ei muiden. Toivotaan heille kaikkea hyvää ja onnea ja menestystä tulevaisuuteen 💚.

Mistähän tuo Martinan kimpussa oleva on seonnut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tuo Martinan kimpussa oleva on seonnut?

Vaikuttaa siltä että vainoajan sekoaminen liittyy jotenkin Martinan parisuhteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että vainoajan sekoaminen liittyy jotenkin Martinan parisuhteisiin?

Villi veikkaus että liittyy tavalla tai toisella Eskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko Eskoon tai sitten johonkin parikymmenen vuoden takaiseen suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on kertonut että on hirviö ihminen ja on vieläkin hänen kimpussaan, elikkä on kaikkien hänen läheisten tiedossa.

• Anonyymi

Silti ei voi välttää ajatusta ja mitä on vuosien aikana julkisuudessakin näkynyt niin kuka on todella ollut vuosien aikana parisuhteita rääpimässä ja ennenkaikkea Martinan miesten kimpussa niin sehän on Hörkkö. Eihän vuosikausiin ole Martinasta mitään ikäviä juttuja vaan kaikki liittyy miesten tekemisiin. Nyt ei löydetä tästä miehestä mitään kummempaa niin sitten yritetään mustamaalata miestä ja suhdetta monin eri tavoin kuitenkin. Hörkkö vielä keväällä 2023 noudatti samaa linjaa Martinan miesten suhteen ja seurasi tätäkin miestä ja teki halveksuvan jutun Seiskaan. Mutta aivankuin olisi nyt himmannut Martinan miesten jahtaamisessa. Onko edes enää tällä kertaa ottanut yhteyttä tämän viimeisimmän miehen ex-vaimoonkaan kuten on aikaisemmissa suhteissa tehnyt jostain käsittämättömästä syystä.

• Anonyymi

Ai nytkö tulee? Sinun mielipide on muuttunut näköjään taaskin. Olet kirjoittanut satoja kommentteja, ovat eroneet ja mies ei tule enää edes käymään Suomessa. Lopeta sekoilusi ja siitä kristallipallosi katsomiset nyt tyystin pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti ei voi välttää ajatusta ja mitä on vuosien aikana julkisuudessakin näkynyt niin kuka on todella ollut vuosien aikana parisuhteita rääpimässä ja ennenkaikkea Martinan miesten kimpussa niin sehän on Hörkkö. Eihän vuosikausiin ole Martinasta mitään ikäviä juttuja vaan kaikki liittyy miesten tekemisiin. Nyt ei löydetä tästä miehestä mitään kummempaa niin sitten yritetään mustamaalata miestä ja suhdetta monin eri tavoin kuitenkin. Hörkkö vielä keväällä 2023 noudatti samaa linjaa Martinan miesten suhteen ja seurasi tätäkin miestä ja teki halveksuvan jutun Seiskaan. Mutta aivankuin olisi nyt himmannut Martinan miesten jahtaamisessa. Onko edes enää tällä kertaa ottanut yhteyttä tämän viimeisimmän miehen ex-vaimoonkaan kuten on aikaisemmissa suhteissa tehnyt jostain käsittämättömästä syystä.

Tämä mies on yksityishenkilö joten pakkokin himmata tai lakimies ottaa yhteyttä kuten oli Ylimutkalle tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on kertonut että on hirviö ihminen ja on vieläkin hänen kimpussaan, elikkä on kaikkien hänen läheisten tiedossa.

Esko kirjoittikin kerran mietelauseen englanniksi joka vapaasti suomennettuna kuului siten että "fanit" on tuntemattomia mutta että se pahin vihollinen on sellainen jonka tunnet. Aivan selkeästi halusi vihjata että tietää kyllä heidän vainoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä mies on yksityishenkilö joten pakkokin himmata tai lakimies ottaa yhteyttä kuten oli Ylimutkalle tehnyt.

Totta kirjoitit asiasta ja totuuden. Kiitos !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että tuo Eskon ja Martinankin vainoaja on jatkuvasti yhteydessä esim. Hörkköön tai muihin Seiskan toimittajiin tai muihinkin medioihin. Ehkä aina ajoittain saa toimittajat mukaan juttuihinsa. Joko Seiska tai sitten Iltalehden toimittajat nyt ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että tuo Eskon ja Martinankin vainoaja on jatkuvasti yhteydessä esim. Hörkköön tai muihin Seiskan toimittajiin tai muihinkin medioihin. Ehkä aina ajoittain saa toimittajat mukaan juttuihinsa. Joko Seiska tai sitten Iltalehden toimittajat nyt ainakin.

Pakko ottaa oma lakimies yritykseen ja hoitaa asiat asianmukaisella tavalla ja pitää ne oikeasti tilanteen tasolla kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kirjoitit asiasta ja totuuden. Kiitos !

Tottakai tuo 9:05 kirjoitti totta kun sen kirjoitit itse ja vielä 9:07 kiititkin omasta kirjoituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tuo 9:05 kirjoitti totta kun sen kirjoitit itse ja vielä 9:07 kiititkin omasta kirjoituksesta.

Voin aivan käsi sydämellä kertoa että olet väärässä, kuten aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

09:10 miksi ihmeessä sä vaivaat päätäsi tuollaisella? Älä nyt liikaa pähkäile Eskon ja Martinan asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko kirjoittikin kerran mietelauseen englanniksi joka vapaasti suomennettuna kuului siten että "fanit" on tuntemattomia mutta että se pahin vihollinen on sellainen jonka tunnet. Aivan selkeästi halusi vihjata että tietää kyllä heidän vainoajan.

Höpöhöpö. Sehän on ihan yleinen sanonta, että pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vieläkin lähempänä. Ei esko eerikäinen itse keksi näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko ottaa oma lakimies yritykseen ja hoitaa asiat asianmukaisella tavalla ja pitää ne oikeasti tilanteen tasolla kokoajan.

Varsinkin, ettei mene yrityksen laskut väärään osoitteeseen ja siitä ulosottoon 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on kertonut ....😂😂😂😭😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan käyttämä sana " himmannut " 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko Eskoon tai sitten johonkin parikymmenen vuoden takaiseen suhteeseen.

Ensio tuo kaikkien " Lyylien " märkäuni ...... NOT 😩

• Anonyymi

Hevostalli.net keskustelu foorumissa on hyvää tekstiä Martinan ja työstään.
      Löytyy ratsastus osiosta otsikolla Altesse.

• Anonyymi

Martinan vainoaja on täällä kertonut että hänen tuttunsa tyttö ratsastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoaja itse on kertonut aina asuvansa Martinan naapurissa missä sitten asuukin ja kertoi että tuttunsa olivat Järvisydämessä yhtä aikaa ja Martinan vainoaja on kertonut että hänen tuttunsa harrastaa triathlonia jne. jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoaja itse on kertonut aina asuvansa Martinan naapurissa missä sitten asuukin ja kertoi että tuttunsa olivat Järvisydämessä yhtä aikaa ja Martinan vainoaja on kertonut että hänen tuttunsa harrastaa triathlonia jne. jne.

Nyt viimeksi kertoi että tuttunsa asuu Sydneyssä ja kertoi myös että tietää Pikkaraisen tuttunsa kautta jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt viimeksi kertoi että tuttunsa asuu Sydneyssä ja kertoi myös että tietää Pikkaraisen tuttunsa kautta jne.

Vuoden 2014 ketjussa, kun hehkuttaa Stefun ja Satu Tuomiston suhdetta kirjoittaa että "me Stefnin ystävät, perhe ja suku emme koskaan hyväksyneet Martinaa" eli siihen aikaan väitti kuuluvansa jopa Stefun lähipiiriin. Onkohan sama joka on kirjoitellut nimimerkillä "INSIDE" kaikkia valheita Stefun ja Martinan suhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monet nuoret tytöt harrastavat ratsastusta 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hgin Kasarmikadulla asuu aika paljon ihmisiä vai luulitko, että vain Aitolehti siellä hoodeilla vaikuttaa . Martinahan ei siellä vielä kovin kauan ole edes asustellut !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sama tuttu, kun tuli 14.11. Yksityishenkilöä vastaan Kasarmikadulla? Tosin hieman puutteelliset tiedot, kellonaika puuttui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisillä vaan on ystäviä eri puolilla maailmaa tänä päivänä.

Sinä se vaan nyhjäät siellä HEKAn kämppässä ja mietit ja pohdit arkistosi kanssa !

• Anonyymi

Valhepa tietenkin. Kengurutyyppi muka matkustaa Espanjaan... Sitten ei tarvitse tulla Suomeen, kun on deittailtu Espanjassa.... Ei ole kukaan näkemässä siellä hienostokadun hoodeilla tätä avopariskuntaa. :)

Monday spend ja kun kotiin tulisi. Martinalle tiedoksi että spend-verbin imperfekti on spent ja vertailussa käytetään kuin-konjunktiota.

• Anonyymi

Sä tosiaan olet sairas, keksit ihan mahdottomia ja sairaita juttuja päästäsi. HAE apu itsellesi!

Luuletko sinä hullu, että Martina täällä kirjoittelee ja lukee sun ohjeitasi? Olet sä kyllä pimee....
        Oletko liikaa opiskellut, niin pääkin on mennyt sekaisin, kuten tällä matematikolla, joka vanhempansa tappoi?

• Anonyymi

11:16 Martinan vainoaja LUULEE, että Martina ja hänen äitinsä kirjoittelee täällä, kuten näemme tuostakin viimeisestä lauseesta. Välillä hän vastailee Reikimummolle ja Lehdyköille, kun kuvittelee HARHAISENA Martinan äidin täällä kirjoittavan.

Apua tuollainen ihminen tarvitsee, sekaisinhan hän on päästään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:16 Martinan vainoaja LUULEE, että Martina ja hänen äitinsä kirjoittelee täällä, kuten näemme tuostakin viimeisestä lauseesta. Välillä hän vastailee Reikimummolle ja Lehdyköille, kun kuvittelee HARHAISENA Martinan äidin täällä kirjoittavan.

Harhat ja äänet ovat vakava sairauden syy ja henkilö uskoo kuulemkinsa ääniin ja kirjoittaa niitäkin tänne palstoille kokoajan.

• Anonyymi

Ei kai tää 11:16 ikäneito OWNERSHIP ole tullut antamaan palstalle koulutusta englanninkielen kieliopista? 😅
        Opettele nyt itse ensin tämä suomenkielen kielioppi.🤣

• Anonyymi

11:16 mä naureskelin samalle. Martina poloinen yrittää, yrittää, mutta ei vaan osaa. Ja näistä raivokommenteista mitä nyt näkyy tuohon sun hyvään kirjoitukseen, näkee ettei ne Martinan seuraajatkaan osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tää 11:16 ikäneito OWNERSHIP ole tullut antamaan palstalle koulutusta englanninkielen kieliopista? 😅

11:55 mihin nyt unohtui Mikki Hiiri? 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:30 Jahas, kalikka taas kalahti 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:30 Jahas, kalikka taas kalahti 😃

Juu, raivona kirjoittaa ja ohi asian. Puuttui enää vuonna se ja se joku teki sitä ja tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:16 mä naureskelin samalle. Martina poloinen yrittää, yrittää, mutta ei vaan osaa. Ja näistä raivokommenteista mitä nyt näkyy tuohon sun hyvään kirjoitukseen, näkee ettei ne Martinan seuraajatkaan osaa.

Ehkä kuitenkin tarkoitit tätä Sofiaa. Eiks niin.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä huomattu et naurat itsellesi ja et oikeesti kuitenkaan sitä edes onneton ymmärrä 🤔.

• Anonyymi

Martina ei tiedä verbien taivutuksista yhtään mitään, kielioppi on sille täysin hebreaa.

Korvakuulolta oppitua heikkosti lausuttua enkkua yrittää epätoivoisesti vääntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nääs nääs kun suomen kieli ja englannin kieli kirjoitetaan eri sanoiksi!
        Opettele nyt itse ensin tämä suomen kielen kielioppi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tosiaan olet sairas, keksit ihan mahdottomia ja sairaita juttuja päästäsi. HAE apu itsellesi!

Luuletko sinä hullu, että Martina täällä kirjoittelee ja lukee sun ohjeitasi? Olet sä kyllä pimee....
        Oletko liikaa opiskellut, niin pääkin on mennyt sekaisin, kuten tällä matematikolla, joka vanhempansa tappoi?

...matematikolla ....😂

Sinä kutsut hulluiksi muita kommentoijia , mutta taitaa olla niin, että tuo hulluus on juuri sinun päässäsi ja pahasti onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta korjausliikettä on Martinan instaan tehty, juuri täällä kommentoitavista asioista, miksiköhän ??

Voihan se olla , että kundaalireikimummo vahtii täällä ja tiedotus pelaa.

• Anonyymi

Hevonen on kuitenkin johtavassa asemassa.

• Anonyymi

Sinusta tulee mieleen tämä nettiärsyttäjä Stagala. Teissä on paljon samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta tulee mieleen tämä nettiärsyttäjä Stagala. Teissä on paljon samaa.

Miksi provosoidut? Eikö hermo kestä.

• Anonyymi

Hevonen hevonen 🐴🐴🐟🐟🫢.

• Anonyymi

Onko tämä tytär saavuttanut jotain merkittävää näissä kansainvälisissä ratsastuskisoissa, vai onko vain Martinan omaa mielikuvitusta ? Taitaa olla samaa sarjaa sen kuuluisan triathlonin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä tytär saavuttanut jotain merkittävää näissä kansainvälisissä ratsastuskisoissa, vai onko vain Martinan omaa mielikuvitusta ? Taitaa olla samaa sarjaa sen kuuluisan triathlonin kanssa.

Tiedoksi että meillä Suomessa ja meidän kulttuurissa täysi-ikäinen on vasta 18 v. eikä 16 v. kuten tuolla toisessa ketjussa joku Martinan ja Eskon vainoaja väitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi että meillä Suomessa ja meidän kulttuurissa täysi-ikäinen on vasta 18 v. eikä 16 v. kuten tuolla toisessa ketjussa joku Martinan ja Eskon vainoaja väitti.

Höpöhöpö. Onko kova homma vahtia kaikkia ketjuja ja käydä sitten jokaiseen ketjuun viemässä havaintosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni tuo oli tärkeä huomio koska kirjoittaja on kuitenkin pitkäaikainen Martinan ja Eskon vainoaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta aina ja kokoajan Martina ja hänen läheisensä. Kerro nyt tästä Sofia B - missä asuu ja onko jo löytänyt uuden miehen sitä elättämään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta aina ja kokoajan Martina ja hänen läheisensä. Kerro nyt tästä Sofia B - missä asuu ja onko jo löytänyt uuden miehen sitä elättämään ?

On varmasti mennyt takaisin Dubaihin ja sieltä se niitä miehiä on kokoajan etsinyt ja löytyihän tämänkin jonkun krillimiljonäärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti mennyt takaisin Dubaihin ja sieltä se niitä miehiä on kokoajan etsinyt ja löytyihän tämänkin jonkun krillimiljonäärin.

Sofia ei tulee julkisuuteen ja mikä on siihen todellinen syy ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kokoajan" taas ollut vauhdissa 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni tuo oli tärkeä huomio koska kirjoittaja on kuitenkin pitkäaikainen Martinan ja Eskon vainoaja.

On todella tärkeä huomio. Vielä kun kerrot, että miten 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Onko kova homma vahtia kaikkia ketjuja ja käydä sitten jokaiseen ketjuun viemässä havaintosi?

17:30 Ajattelin ihan samaa 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kokoajan" taas ollut vauhdissa 👌

On kieli mikä hyvänsä, sinä se korjattavaa löydät Miten noin viisas mummeli roikkuu tämmöisellä palstalla? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei tulee julkisuuteen ja mikä on siihen todellinen syy ?

On salapano on pakko pysyä piilossa, äijä on antanut säännöt ja niitä on Sofian noudatettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoajan, kokoajan, kokoajan.....

• Anonyymi

Urjalassa varastettu paloauto ja väri on punainen 🚒🚒🚒🚒. 😝.

• Anonyymi

Joko on paloauto löytynyt ?

• Anonyymi

"Puoliso" asuu maapallon toisella puolella ja viettää siellä iloista poikamieselämää.

• Anonyymi

Katsoin Sofian kuvia sen instas ja nenä vaan on jälleen pienentynyt ja huulet kasvaneet entisestään. Samoja paketteja esittelee vieläkin. Eihän sen miestä vaan missään ole näkyvissä, ai se viettääkin iloista poikamies elämää ja on avioliitossa ja pienen vauvan isukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin Sofian kuvia sen instas ja nenä vaan on jälleen pienentynyt ja huulet kasvaneet entisestään. Samoja paketteja esittelee vieläkin. Eihän sen miestä vaan missään ole näkyvissä, ai se viettääkin iloista poikamies elämää ja on avioliitossa ja pienen vauvan isukki.

Eikös tuo Sofian elättäjämies ollut lehtijutun mukaan käyttänyt paljon rahaa mm. maksullisiin naisiin?`

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo Sofian elättäjämies ollut lehtijutun mukaan käyttänyt paljon rahaa mm. maksullisiin naisiin?`

Kokoajan toi mies tekee sitä ja etkö ole huomannut, on avioliitossa ja viettää aikaa salapanojen kans eri hotelleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vielä kaveeraa hu*rien kanssa niin Sofia saattaa lyödä miestä ikkunankarmilla, kuten Ranta-aholle teki. Tai no, ainakin heittää silmälasikotelolla kuten ystävänsä Sonja heitti Williamia kännykällä että silmäkulma aukesi. William on avoliitossa Sofian entisen bestiksen Lindan kanssa, joka Linda on taas ennen Sofiaa ollut avoliitossa Ranta-ahon kanssa Marbellassa. Ja tämä Sonja ja William, kun olivat yhdessä, myös tunsivat Ranta-ahon. Stefusta eron jälkeen Sofia kaveerasi Sonjan kanssa jonkin aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoajan toi mies tekee sitä ja etkö ole huomannut, on avioliitossa ja viettää aikaa salapanojen kans eri hotelleissa.

Kun on rahaa näillä miehillä on joka eri puolilla maailmaa sala rakkaita ja vaimo on kotona lasten kanssa. Mies palvoo kuitenkin vaimoa ja lapsiaan, joten ei miehen syrjähypyt vaimoa haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vielä kaveeraa hu*rien kanssa niin Sofia saattaa lyödä miestä ikkunankarmilla, kuten Ranta-aholle teki. Tai no, ainakin heittää silmälasikotelolla kuten ystävänsä Sonja heitti Williamia kännykällä että silmäkulma aukesi. William on avoliitossa Sofian entisen bestiksen Lindan kanssa, joka Linda on taas ennen Sofiaa ollut avoliitossa Ranta-ahon kanssa Marbellassa. Ja tämä Sonja ja William, kun olivat yhdessä, myös tunsivat Ranta-ahon. Stefusta eron jälkeen Sofia kaveerasi Sonjan kanssa jonkin aikaa.

Jassoo eli ovat kaikki olleet kierrätys tavaraa ja nythän se taaskin tuli, sitten julki 🧐.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jassoo eli ovat kaikki olleet kierrätys tavaraa ja nythän se taaskin tuli, sitten julki 🧐.

Jos mies rakastaa naistaan, kyllä toisi Sofian julkisuuteen. On tietenkin vähän eri asia, krillimiljonääri on avioliitossa ja siksi ei voi tuoda salarakasta näkyviin missään tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En malta odottaa omia häitäni, joko on Sofia menossa tänä kesänä avioliittoon ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En malta odottaa omia häitäni, joko on Sofia menossa tänä kesänä avioliittoon ?

Kenen kanssa menossa avioliittoon? Krillimiljonääri on avioliitossa, joten on rikos kaksinnaiminen minun tietääkseni ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kanssa menossa avioliittoon? Krillimiljonääri on avioliitossa, joten on rikos kaksinnaiminen minun tietääkseni ainakin.

Menihän Sofia naimisiin itsensä kans yksin Marokossa, koska sulhanen ei saapunut paikalle ollenkaan 🫢.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Martinakin ollut jonkun Eremenkon salapano muutaman viikon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joku Martina oli joskus menossa avioliiton onnelliseen satamaan Thermanin kanssa !

Onneksi uljas sulho oli herättyään tullut järkiinsä. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina oli silloin hyvin nuori ja kertonut ettei voisi enää ikinä käytytyä samoin, eihän edes Eremenko ollut avioliitossa ja ei ollut lapsiakaan. Nuorena ihminen kokeilee kaikkea ja ikää tulee ja viisastuu ja kasvaa ihmisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina oli silloin hyvin nuori ja kertonut ettei voisi enää ikinä käytytyä samoin, eihän edes Eremenko ollut avioliitossa ja ei ollut lapsiakaan. Nuorena ihminen kokeilee kaikkea ja ikää tulee ja viisastuu ja kasvaa ihmisenä.

Käyttäytyä samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuosta Martinan lyhyestä suhteesta Eremenkon kanssa on tullut niin iso juttu? Eremenkolla oli uusi salarakas heti Martinan jälkeen ei siinä puhuta sanaakaan. Yksi lehtijuttu jossain. Edelleen tämä tyttöystävä asui Eremenkon asunnossa jossain ulkomailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joku Martina oli joskus menossa avioliiton onnelliseen satamaan Thermanin kanssa !

Stefan kosi Martina ja oli ostanut 30 000 €- sormuksen ja karaoke baarissa oli vielä ilmoittanut. Menemme naimisiin Martinan kanssa. No viina vei miehen ja Martina ei enää hyväksynyt avioliittoon menoa, vaan erosi Stefanista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai Martinan sentään ole tarvinnut itsensä kanssa naimisiin mennä?

On se ollut Sofian tähtihetkiä, kun tuotanto raahasi daamin ja kamat Marokkoon ja sitten kuvattiin, kun daamia kuskattiin kantoistuimella heinäseipäiden välissä.."paikallisin menoin " ja Sofian (minun mieheni) otti kuppia onnellisena Suomessa. Son sitä rakkautta, oikeesti. 🤢🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentään maksaa tarvinnut...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuosta Martinan lyhyestä suhteesta Eremenkon kanssa on tullut niin iso juttu? Eremenkolla oli uusi salarakas heti Martinan jälkeen ei siinä puhuta sanaakaan. Yksi lehtijuttu jossain. Edelleen tämä tyttöystävä asui Eremenkon asunnossa jossain ulkomailla.

Miksi joka kerta kun Heikki Paasonen on otsikoissa ei kerrota että oli nuorena sen ajan julkkiksen Pia Sarkkisen salarakkaana. Sarkkinen oli naimisissa ja yksi lapsi. Sarkkinen kuului mm. Bergin ja Maisan kaveripiiriin ja Maisan bestis. On pyrkinyt persujen riveissä politiikkaankin mutta nyt kai on päätynyt tienaamaan onlyfanssilla. On yrittänyt mm. Playboy -lehteen ja sitä varten kävi ulkomailla kuvauksissa. Mutta esittääkö nykyään olevansa myös personal trainer? On osallistunut Bergin organisoimiin Miss Plastic -kisoihin aikanaan. Niissä missikisoissa vaadittiin silikonit, kuten nimikin kuuluu. Tämä Pia tuntee myös Seiskan toimittaja Millan. Olivat yhtä aikaa BB-talossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan kosi Martina ja oli ostanut 30 000 €- sormuksen ja karaoke baarissa oli vielä ilmoittanut. Menemme naimisiin Martinan kanssa. No viina vei miehen ja Martina ei enää hyväksynyt avioliittoon menoa, vaan erosi Stefanista.

Lueskelin gooklesta iltalehden haastattelelun ja siellä Stefan kertoo, että tammikuussa oli sanonut Martina että haluaa eron ja oli jo hankkinut asunnon itselleen ja lapsille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueskelin gooklesta iltalehden haastattelelun ja siellä Stefan kertoo, että tammikuussa oli sanonut Martina että haluaa eron ja oli jo hankkinut asunnon itselleen ja lapsille.

Martina sanoi että halusi ravistella Stefua mutta sitten Päivärinnan haastattelussa sanookin että Sofia oli se viimeinen pisara. Stefullahan oli päihdeongelma ja sen takia Martina halusi Stefua ravistella mutta Sofia tunkeutui siihen väliin huumejuttuineen, ja sitten erosta tulikin totta ja se oli kyllä Martinan onni. Saa Sofiaa kiittää siitä että tällä on tapana iskeä muiden miehiä eikä vähiten vuosikausia kadehtimansa Martinan miestä. Yrittihän Sofia Stefua jo vuonna 2017.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentään maksaa tarvinnut...?

Ei kai kauniin naisen tarvitse maksaa miehelle, jos on lyhyt ihastus, vai oletko sinä ehkä niin joutunut tekemään.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kauniin naisen tarvitse maksaa miehelle, jos on lyhyt ihastus, vai oletko sinä ehkä niin joutunut tekemään.?

😝. 👍👍👍👍🫢.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina sanoi että halusi ravistella Stefua mutta sitten Päivärinnan haastattelussa sanookin että Sofia oli se viimeinen pisara. Stefullahan oli päihdeongelma ja sen takia Martina halusi Stefua ravistella mutta Sofia tunkeutui siihen väliin huumejuttuineen, ja sitten erosta tulikin totta ja se oli kyllä Martinan onni. Saa Sofiaa kiittää siitä että tällä on tapana iskeä muiden miehiä eikä vähiten vuosikausia kadehtimansa Martinan miestä. Yrittihän Sofia Stefua jo vuonna 2017.

Sitä ihmettelen että nykyään Sofian bestiksenä oleva Roope oli niin kovin innokkaana hankkimassa Martinalle asuntoa ja yrittivät saada ottamaan eron Stefusta. Martina kertoi että ystävät näkivät kuinka huonosti hän voi Stefun käytöksen takia. Senkin on Martina kertonut. Tai no sanoi että ystävät mutta Roopehan se oli joka oli ensimmäisenä tuonut tervetuliaislahjan Martinalle. Taisi asua siihen aikaan myös Kalasatamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ihmettelen että nykyään Sofian bestiksenä oleva Roope oli niin kovin innokkaana hankkimassa Martinalle asuntoa ja yrittivät saada ottamaan eron Stefusta. Martina kertoi että ystävät näkivät kuinka huonosti hän voi Stefun käytöksen takia. Senkin on Martina kertonut. Tai no sanoi että ystävät mutta Roopehan se oli joka oli ensimmäisenä tuonut tervetuliaislahjan Martinalle. Taisi asua siihen aikaan myös Kalasatamassa.

Ranta-ahon sisko oli kuitenkin jo vuodenvaihteesta epäillyt että Sofialla ja Stefulla on jotain ja kysynytkin asiaa Stefulta. Ja Ranta-aho oli jo tammikuusta lähtien saanut vihjeitä vankilaan asiasta. Eikä Ranta-aho saanut olla tekemisissä muiden kuin avustajan kanssa joka toimitti salaa lappusia Ranta-ahon siskolle. Tiesikö Roope myös jo varhaisessa vaiheessa tuosta Stefun ja Sofian salasuhteesta joka oli alkanut jo vuodenvaihteessa, ehkä aikaisemminkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se Martinallekin iso juttu tuo Eremenko, koska hänen kirjassaankin siitä mainitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi joka kerta kun Heikki Paasonen on otsikoissa ei kerrota että oli nuorena sen ajan julkkiksen Pia Sarkkisen salarakkaana. Sarkkinen oli naimisissa ja yksi lapsi. Sarkkinen kuului mm. Bergin ja Maisan kaveripiiriin ja Maisan bestis. On pyrkinyt persujen riveissä politiikkaankin mutta nyt kai on päätynyt tienaamaan onlyfanssilla. On yrittänyt mm. Playboy -lehteen ja sitä varten kävi ulkomailla kuvauksissa. Mutta esittääkö nykyään olevansa myös personal trainer? On osallistunut Bergin organisoimiin Miss Plastic -kisoihin aikanaan. Niissä missikisoissa vaadittiin silikonit, kuten nimikin kuuluu. Tämä Pia tuntee myös Seiskan toimittaja Millan. Olivat yhtä aikaa BB-talossa.

9:23 Pia on nykyisin Only Fans yrittäjä ja esittelee auliisti percettään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinko virallisesti erosi Thermanista 😂 ei kai siinä muuta tarvinnut kuin kerätä rättinsä Ikea kasiin ja lähteä kävelemään Kalasataman vuokra kämppää kohti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinko gooklesta luit ja IL:n haastattelelun 😆 minkä ihmeen lelun ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranta-ahon sisko oli kuitenkin jo vuodenvaihteesta epäillyt että Sofialla ja Stefulla on jotain ja kysynytkin asiaa Stefulta. Ja Ranta-aho oli jo tammikuusta lähtien saanut vihjeitä vankilaan asiasta. Eikä Ranta-aho saanut olla tekemisissä muiden kuin avustajan kanssa joka toimitti salaa lappusia Ranta-ahon siskolle. Tiesikö Roope myös jo varhaisessa vaiheessa tuosta Stefun ja Sofian salasuhteesta joka oli alkanut jo vuodenvaihteessa, ehkä aikaisemminkin?

Taas on kundaalireikimummon arkistot auki ja kovassa käytössä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla ihan oikean käden tietoa tuosta kihlasormuksen hinnasta. 🧐

Taitaa olla kiinalaisesta nettikaupasta hankittu feikki , mutta YES sehän sopi Martinalle oikein hyvin. 😂

• Anonyymi

Hän ei luultavasti ehdi mennä naimisiin, koska hän on johtavassa asemassa.

• Anonyymi

Sehän on vielä avioliitossa tää krillimiljonääri ja eihän se voi edes mennä, ennen kuin on ero tullut nykyisestä vaimosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on vielä avioliitossa tää krillimiljonääri ja eihän se voi edes mennä, ennen kuin on ero tullut nykyisestä vaimosta.

Olihan Martina aviossa ja 1-vuotiaan lapsen äiti, kun Stefun voitti kavereiden kanssa lyödyn vedon eli kiksautti Martinaa Levin vessassa. Tuolla perheen lomareissulla kummitteli myös joku ruotsalainen Peter, jonka kaa Martina... Esko kertoi kirjassaan. Lapsen äiti palasi lomalta muutama pvä myöhemmin polvet ruvella ja sitten tulikin ero aviomiehestä = Eerikäisestä. Siitä seurasi 9 vuoden on/off-suhde Stefun kaa, kunnes Stefu tuli järkiinsä ja antoi Martinalle lähtöpassit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan Martina aviossa ja 1-vuotiaan lapsen äiti, kun Stefun voitti kavereiden kanssa lyödyn vedon eli kiksautti Martinaa Levin vessassa. Tuolla perheen lomareissulla kummitteli myös joku ruotsalainen Peter, jonka kaa Martina... Esko kertoi kirjassaan. Lapsen äiti palasi lomalta muutama pvä myöhemmin polvet ruvella ja sitten tulikin ero aviomiehestä = Eerikäisestä. Siitä seurasi 9 vuoden on/off-suhde Stefun kaa, kunnes Stefu tuli järkiinsä ja antoi Martinalle lähtöpassit.

Tuo kaikki on sun sairaasta päästäsi, voitko ystävällisesti lopettaa valehtelemisesi!
        Sinä et kuulu noihin porukoihin, etkä tunne ainuttakaan Stefun ja Martinan ystävää!

Martina ei myöskään saanut lähtöpasseja Stefulta, vaan halusi itse muuttaa lastensa kanssa pois, koska huumetuomionsaanut lortto Sofia sai vihdoinkin mitä halusi.

Konttaatko sä useinkin polvet ruvella, miestäkö sä etsit miehenä?

Miksi sä jauhat tuota samaa asiaa jatkuvasti, eiköhän se ole sulta kuultu jo ainakin satoja kertoja. Vaivaako vanhusta dementia, vai oletko muuten vain jälkeenjäänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä he rakastuivat ja Stefan jätti tyttöystävänsä ja Martina otti eron lapsen isästä Esko Eerikäisestä. Olivat 9 vuotta avoliitossa ja kahden vuoden päästä ensi heidän tapaamisesta syntyi heidän rakas tyttärensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä he rakastuivat ja Stefan jätti tyttöystävänsä ja Martina otti eron lapsen isästä Esko Eerikäisestä. Olivat 9 vuotta avoliitossa ja kahden vuoden päästä ensi heidän tapaamisesta syntyi heidän rakas tyttärensä.

Googlaa vaan iltalehden kirjoitus ja siellä Stefan Thrman kertoo, Martina halusi eron ja oli sen sanonut hänelle tammikuun alussa. Turha keksiä valheitasi, koska kaikki löytyy jos haluaa tietää totuuden kaikista asioista. Olet keksinyt valheita jo yli 20 vuotta Martina Aitolehdestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kaikki on sun sairaasta päästäsi, voitko ystävällisesti lopettaa valehtelemisesi!
        Sinä et kuulu noihin porukoihin, etkä tunne ainuttakaan Stefun ja Martinan ystävää!

Martina ei myöskään saanut lähtöpasseja Stefulta, vaan halusi itse muuttaa lastensa kanssa pois, koska huumetuomionsaanut lortto Sofia sai vihdoinkin mitä halusi.

Miksi sä jauhat tuota samaa asiaa jatkuvasti, eiköhän se ole sulta kuultu jo ainakin satoja kertoja. Vaivaako vanhusta dementia, vai oletko muuten vain jälkeenjäänyt?

Onkohan tuo joku Eskon sukulainen kun on niin kovin ottaantunut tuosta että Esko tuli jätetyksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo joku Eskon sukulainen kun on niin kovin ottaantunut tuosta että Esko tuli jätetyksi?

Kukahan se oli joka suunnitteli Eskon kanssa eron jälkeen että otetaan Martinalta lapsi pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai Eskon sukulaiset Eskosta piittaa. Viittaan erääseen Iltalehden juttuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on ainut kuuluisuus joka on ollut eniten perheellisten miesten salarakkaana. Suotakoon sille sen kunniaksi mitalli 🪱.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan se oli joka suunnitteli Eskon kanssa eron jälkeen että otetaan Martinalta lapsi pois?

Eron jälkeen Esko kaveerasi tiiviisti Nousiaisen ja Sofian kanssa. Esko teki jopa jotain yhteisiä töitä Sofian kanssa ja Niko ja Sofia olivat joskus lapsenvahtina kun Esko oli strippaamassa. Ei nyt liitty mitenkään mihinkään muuta kuin se että Sofia on siinä Martinan lähipiirissä pyörinyt jo vuodesta 2010 lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eron jälkeen Esko kaveerasi tiiviisti Nousiaisen ja Sofian kanssa. Esko teki jopa jotain yhteisiä töitä Sofian kanssa ja Niko ja Sofia olivat joskus lapsenvahtina kun Esko oli strippaamassa. Ei nyt liitty mitenkään mihinkään muuta kuin se että Sofia on siinä Martinan lähipiirissä pyörinyt jo vuodesta 2010 lähtien.

Nyt kun sitten menetti Stefun niin heti alkoi kaveeraamaan todella Martinan lähipiiriläisenä olleen Roopen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Nousiainenkin stripannut Eskon kanssa eli ehkä Eskolla oli muuta menoa jos tarvitsi lapsenvahtia. Eskollahan oli heti ensimmäisenä erovuotena jopa kolme eri naisystävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on ainut kuuluisuus joka on ollut eniten perheellisten miesten salarakkaana. Suotakoon sille sen kunniaksi mitalli 🪱.

Sofia? MitaLLi?
        🤡🤡😭😭😭

• Anonyymi

12:38 Kerro mikä on Korteklaani? Ketä siihen kuuluu, kun minuakin on usein nimitelty Korteklaaniin kuuluvaksi? Enkä tietääkseni ole ikinä mihinkään KLAANIIN kuulunut!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo Martinan vainoaja 11:56 ymmärrä, että kaikki hänen valheelliset kirjoituksensa ovat tarkistettavissa? Täytyy olla todella yksinkertainen ja jopa jälkeenjäänyt jollei tuollaista ymmärrä.

• Anonyymi

Eskon naiset oli joku tarhantäti, Nielikäisen exä ja sitten tanssija Ansku. Eli siinäkö on se korteklaani mistä Martinan vainoaja päivittäin kirjoittelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo Martinan vainoaja 11:56 ymmärrä, että kaikki hänen valheelliset kirjoituksensa ovat tarkistettavissa? Täytyy olla todella yksinkertainen ja jopa jälkeenjäänyt jollei tuollaista ymmärrä.

Se on varmasti samantyyppinen nettiärsyttäjä kuin tämä Stagala. Varmasti tosi paljon samankaltaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasti samantyyppinen nettiärsyttäjä kuin tämä Stagala. Varmasti tosi paljon samankaltaisuutta.

Eikös sillä kirjoittajalla ole myös oma seksuaalisuus hakusessa kuten on tällä Stagalallakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut koskaan kuullutkaan tuollaisesta Stagalasta mutta nyt kun Seiskassa on juttua niin paljon löytyy samankaltaisuutta täälläkin ahkerasti kirjoittavan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina olisi saanut Stefultä kenkää jo heti kättelyssä, mutta kun oli tämä yhteinen lapsi.

Thermanin ihan julkisesti sanomaa: Narsisti psykopaatti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin !

• Anonyymi

Ihme ettei Stefan laittanut Hangon muisteloihin ollenkaan sen instaan Sofiaa. Ainoastaan Saaran kaksi kuvaa ja samoin Martinan kaksi kuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina olisi saanut Stefultä kenkää jo heti kättelyssä, mutta kun oli tämä yhteinen lapsi.

Thermanin ihan julkisesti sanomaa: Narsisti psykopaatti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin !

Lapsi syntyi heille vasta 2 vuotta heidän ensitapaamisesta. Stefan oli 4 vuotta täysin raittiina 9 vuoden yhdessä olo aikana. Oli ollut kaikkein parasta aikaa heidän yhdessä olo ajastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan haukkui mediassa Sofiaa h******i, miksi se kommentti poistettiin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan haukkui mediassa Sofiaa h******i, miksi se kommentti poistettiin ?

Pitäisi antaa olla ne kaikki kommentit, mitkä olemme kuitenkin mediasta saatu lukea. Eiks kuitenkin totuus ole tärkeintä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan käytti silloin huumeita ja käytti alkoholia päivittäin. Ei ihme jos on haukkunut molempia avopuolisoitaan ja ollut aivan sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme ettei Stefan laittanut Hangon muisteloihin ollenkaan sen instaan Sofiaa. Ainoastaan Saaran kaksi kuvaa ja samoin Martinan kaksi kuvaa.

En ihmettele yhtään ja miksi ei siis muistellut Sofiaa ollenkaan hyvällä ja jätti kokonaan sen kuvat pois hänen omas instas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan käytti silloin huumeita ja käytti alkoholia päivittäin. Ei ihme jos on haukkunut molempia avopuolisoitaan ja ollut aivan sekaisin.

Stefu yhden kerran on laittanut instaan tuon Martinan haukkumisen ja jo silloin epäiltiin jossain että olisi Sofian sanelema juttu. Sofia saa miehet haukkumaan exäänsä. Jo Nousiainen haukkui exäänsä BB-talossa. Tämä exä antoi haastattelun lehteen että toi Sofian asuntoon ennenkuin hän ehti viedä tavaroitaan pois. Ja nyt tämä rillimiljonääri oli haukkunut vuoden vanhan lapsensa äitiä että pitäisi mennä töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa vaan iltalehden kirjoitus ja siellä Stefan Thrman kertoo, Martina halusi eron ja oli sen sanonut hänelle tammikuun alussa. Turha keksiä valheitasi, koska kaikki löytyy jos haluaa tietää totuuden kaikista asioista. Olet keksinyt valheita jo yli 20 vuotta Martina Aitolehdestä.

Jotenkin on ristiriitaista tuo ajatus, että Martina halusi eron, mutta kuitenkin roikkui kuin takiainen Hangossa ja Eiranrannan asunnossa. Olisi kerännyt rättinsä Ikea kassiin ja kävellyt Kalastamasta vuokraamaansa kämppään lapsineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia taisi olla Stefulle kova pala nieltäväksi, taisi perintöpoitsu rakastua Sofiaan ja piru pääsi irti, kun Sofia lähti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi syntyi heille vasta 2 vuotta heidän ensitapaamisesta. Stefan oli 4 vuotta täysin raittiina 9 vuoden yhdessä olo aikana. Oli ollut kaikkein parasta aikaa heidän yhdessä olo ajastaan.

Hyvin on arkistoitu sekin asia 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin on ristiriitaista tuo ajatus, että Martina halusi eron, mutta kuitenkin roikkui kuin takiainen Hangossa ja Eiranrannan asunnossa. Olisi kerännyt rättinsä Ikea kassiin ja kävellyt Kalastamasta vuokraamaansa kämppään lapsineen.

Sofiahan ne Ikeakassit omisti ja tietysti sen kartellin jakkaran. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin on arkistoitu sekin asia 😳

Tuo on muuten aivan totta. Stefu oli 4 v. ilman päihteitä. Tuo on hauska juttu, kun täällä on päätetty, että Stefu ressukka joutui Martinan kynsiin, ei pidä lainkaan paikkaansa. Heillä oli hyviä vuosia yhdessä. Tämä on jopa ihan tosi asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia taisi olla Stefulle kova pala nieltäväksi, taisi perintöpoitsu rakastua Sofiaan ja piru pääsi irti, kun Sofia lähti.

Sofiakos sen Steppulin heitti mäelle..🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli silloin koronavirustaudin pahin leviämisaika ja lapset etäopetuksessa, joten olivat sopineet että lapset ovat Hangossa sen ajan. Tulivat pois heti, kun lapset pääsivät kouluun jo normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan hermostui ainoastaan siitä, koska Sofia teki feikki muuton ja pyysi seiskalehden toimittajat paikalle ja kuvaajat samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli silloin koronavirustaudin pahin leviämisaika ja lapset etäopetuksessa, joten olivat sopineet että lapset ovat Hangossa sen ajan. Tulivat pois heti, kun lapset pääsivät kouluun jo normaalisti.

Lehdyköiden tiedottaja tiedottaa jälleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Stefu tapaili Sofiaa Martinan ja lasten kodissa samaan aikaan.

• Anonyymi

Kiristääköhän Martina kengurutyyppiäkin jollakin, on niin outo tuo kuvio. Jonkuhan täytyy maksaa Martinan kolmen viikon hevoisreissu Espanjaan, jos sekin ei sitten peruunnu.

• Anonyymi

Siinäpä sinulle miettimistä. 😂

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4250
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3279
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1898
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1277
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      152
      1120
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      95
      844
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      745
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176