Luuleeko jotkut vieläkin

Anonyymi-ap

Että minua on jotenkin autettu tuolla ”projektilla”?

51

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuliko se blondi koskaan siihen projektiin🤔

• Anonyymi

Puhutaanko samasta projektista? Kyseessä siis kiusaamisprojekti

T. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaanko samasta projektista? Kyseessä siis kiusaamisprojekti

T. Ap

Sitten on eri projekti kyseessä. Tsemppiä teille👍

• Anonyymi

Dunno, sehän riippuu oletko oppositiossa ja missä määrin, big buddy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dunno, sehän riippuu oletko oppositiossa ja missä määrin, big buddy

Vai leikitäänkö ystäviä, että löytyy yhteys asioiden välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai leikitäänkö ystäviä, että löytyy yhteys asioiden välillä?

Todellakin ollaan ystäviä annahan klanien ässä tai Jokeri hihassa tulla sitä kaasuvalotusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin ollaan ystäviä annahan klanien ässä tai Jokeri hihassa tulla sitä kaasuvalotusta

Ny taas kukkakaalikorva hörölle, sillä se ratkeaa pakettiautomiehenkin kohtalo

• Anonyymi

Kyseessä on ihmiskoe, jossa kidutetaan.

T. Ap

• Anonyymi

Millä tavalla¿

• Anonyymi

???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla¿

Psykologista kidutusta monella tavalla, pääaiheena on seksi. Esimerkiksi istutetaan valemuistoja ja ilmeisesti pyyhitään muistia pois. Epäilen, että osaa on kidutettu myös fyysisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla¿

Mutta on tässä kaikenlaista muutakin kiusaa. Esim. merkkejä hakkeroinnista, outoja ”sattumia” ja väräänlaista psykiatrista hoitoa. Vanhat psykiatriset paperit ovat täynnä asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Uudet kirjaukset voivat olla sellaisia, että sanomisia on pahasti vääristelty. Minä epäilen, että tässä on jopa yritetty murhata tai murhattu eläimiä. Minä olin kerran bussissa asemalla ja bussikuski kertoi toiselle kuskille jotain kuinka poliisia ei kiinnosta vaikka kiusataan pahasti. Yksityiselle en pysty varaamaan hammaslääkäriä ainakaan netissä, sivustolla tulee aina joku virhe palvelussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

Pyöristä varastettu toistuvasti osia, kuten lesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla¿

Oletko myös kohteena vai joku muu?

• Anonyymi

Se ei ole Suomessa laillista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan. Se ei tarkoita, ettei sitä tapahtuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni asia ei ole suomessa laillista. Työnantajankin velvollisuus on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia suorittaa. Täysin viidakkotouhua todellisuudessaa. Raha ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykologista kidutusta monella tavalla, pääaiheena on seksi. Esimerkiksi istutetaan valemuistoja ja ilmeisesti pyyhitään muistia pois. Epäilen, että osaa on kidutettu myös fyysisesti.

Minustakin on aina tuntunut siltä että jokin ei ole kohdillaan ja elämä on tuntunut kiduttamiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin on aina tuntunut siltä että jokin ei ole kohdillaan ja elämä on tuntunut kiduttamiselta.

Sitten voi hyvin olla, että olet kohteena. Onko merkkejä hakkeroinnista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

Paskanjauhamisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, sitten heräät palstan setä ja muistat ettet pannutkaan viime yönä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voi hyvin olla, että olet kohteena. Onko merkkejä hakkeroinnista?

Aika monta eri variaatiota olet vaivautunut tästä aiheesta provoilemaan palstasetä, ehkä joku tuulitunneli yrittää uskoa😂

• Anonyymi

Semmoset trollaukset taas sieltä.

• Anonyymi

Ja tämä melko merkityksetön sekä tunnisteeton palstaäijän pakina liittyi sinun elinpiirinsä mitenkä? Ei osaa sanoa oletko paranoidi vai uskotko tähän mokellukseesi itsekään. Fifty sixty luulen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä melko merkityksetön sekä tunnisteeton palstaäijän pakina liittyi sinun elinpiirinsä mitenkä? Ei osaa sanoa oletko paranoidi vai uskotko tähän mokellukseesi itsekään. Fifty sixty luulen

Ja lopuilla opetuslapsilla täysi työ yrittää uskoa, ettei tuntuis nii höntiltä

• Anonyymi

sinusta tehdään hullu jotain tehdään oikeasti ja osan kuvittelet. Joku alamaailman juttu siellä on pohjalla, jotenkin varmaan pystytään jotakin karkeasti sanottuna "syömään" ja sitten on noita oikeita ihmeitä ja telepatiaa. on syyttömiä kiusaajia ja eri tapahtumia ja juttuja ja, oikeita kiusaajia. Ja lopulta olet vain hullu. Yritä päästä vihasta ja siitä toiminnasta ja hae apua. Vältä ihmisiä jotka nostaa sinussa tunteita esiin jos et niitä kestä, oli syyllisiä tai syyttömiä, ja sitten on niitä jotka tahallisesti tai tahottomasti manipuloi. Ainoa keino on hoitaa itsensä kuntoon, oikein. ja olla kostamatta.

• Anonyymi

Luulen, että kosto on varmaa hänen tapauksessani ja niin kuin sanotaan pojasta polvi paranee

• Anonyymi

Kenelle kostetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kostetaan?

Ken elää se näkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kostetaan?

Hänelle tietenkin, urpo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle tietenkin, urpo.

Aloittajalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle?

Ja tämä aloittaja on siis kuka muu kuin trollimies, joka hän todellisuudessa on? Kerrohan ny vielä jotain kosmoksellista kun ehdit ennenkun kongi soi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kostetaan?

Joko koko kihlakunnalle tai sitten vain valeiden seremoniamestareiden konttorille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko koko kihlakunnalle tai sitten vain valeiden seremoniamestareiden konttorille

Jos jotain laitteiden ritari yritit hyötyä tästä kommentista- niin suhteuta- jos esim mänselän laitos olisi puolimätä, niin olisiko kohtuullista leimata koko inner vinland yhtä kehnoksi? Kyllä ja ei. Sinulla ei muuten edelleenkään ole oikeutta muiden sanaan missään suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotain laitteiden ritari yritit hyötyä tästä kommentista- niin suhteuta- jos esim mänselän laitos olisi puolimätä, niin olisiko kohtuullista leimata koko inner vinland yhtä kehnoksi? Kyllä ja ei. Sinulla ei muuten edelleenkään ole oikeutta muiden sanaan missään suhteessa.

Vetäisit pentu vähemmän viuhkaa, niin osaisit miettiäkin joskus jotain. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle?

Ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä aloittaja on siis kuka muu kuin trollimies, joka hän todellisuudessa on? Kerrohan ny vielä jotain kosmoksellista kun ehdit ennenkun kongi soi

Ei ole hän, siis ohi.

• Anonyymi

Kosto mistä? Niin et sinäkään anna ihmiselle mahdollisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se. Samoja kaleeriorjia ne ovst kaikki

• Anonyymi

Vähän liian hapokasta. Hae oikeeta apua.

• Anonyymi

Mitäs apua sulle saatais, jonka elämä koostuu tästä ponnettomasta maalaamisesta palstaäijän tekstien kautta?

• Anonyymi

En yritä kiduttaa jos oli mulle.

• Anonyymi

Oli useille eri alojen ammattilaisille. Tiedän kyllä, etteivät kaikki usko, että kyse on auttamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli useille eri alojen ammattilaisille. Tiedän kyllä, etteivät kaikki usko, että kyse on auttamisesta.

Oletko aloittaja? Minun viesti oli ystävälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tää on joku stanan sala psykologian koe niin tää on täysin laitonta!!!!
        Onneksi Venäjä tulee ja vie teidät hullut vatun,vatun vattuun .Imbesillit viranomaiset ,oikeistopopulistiset silmänkääntäjä puoskarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Venäjä tulee ja vie teidät hullut vatun,vatun vattuun .Imbesillit viranomaiset ,oikeistopopulistiset silmänkääntäjä puoskarit.

Niin ja se nistin näkönen akka on pska esittään mitään nistiä.Surkea näytteleen ,täysin ala-arvonen ihmisjäte ,menis takas kouluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja se nistin näkönen akka on pska esittään mitään nistiä.Surkea näytteleen ,täysin ala-arvonen ihmisjäte ,menis takas kouluun.

Mikähän siinä on, että minua ainakin gubbe huvittaa suuresti tämä läyhäys, mutta monia miehiä tuntuu vaivaavan vastaavasta joku hillitön tarve kyseenalaistaa tai mitätöidä mitä joku ylikarismaattinen uuvatti sanailee netissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän siinä on, että minua ainakin gubbe huvittaa suuresti tämä läyhäys, mutta monia miehiä tuntuu vaivaavan vastaavasta joku hillitön tarve kyseenalaistaa tai mitätöidä mitä joku ylikarismaattinen uuvatti sanailee netissä

No mutta yhet pallit sama kipu tjsp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittaja? Minun viesti oli ystävälle.

Olen aloittaja. En usko, että olen oikea henkilö, koska en nyt keksi kuka ystävä olisi kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tämä, mutta taitaa kuule olla Venäjä tämän taustalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61