Että minua on jotenkin autettu tuolla ”projektilla”?
Luuleeko jotkut vieläkin
51
497
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko se blondi koskaan siihen projektiin🤔
- Anonyymi
Puhutaanko samasta projektista? Kyseessä siis kiusaamisprojekti
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaanko samasta projektista? Kyseessä siis kiusaamisprojekti
T. ApSitten on eri projekti kyseessä. Tsemppiä teille👍
- Anonyymi
Dunno, sehän riippuu oletko oppositiossa ja missä määrin, big buddy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dunno, sehän riippuu oletko oppositiossa ja missä määrin, big buddy
Vai leikitäänkö ystäviä, että löytyy yhteys asioiden välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai leikitäänkö ystäviä, että löytyy yhteys asioiden välillä?
Todellakin ollaan ystäviä annahan klanien ässä tai Jokeri hihassa tulla sitä kaasuvalotusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin ollaan ystäviä annahan klanien ässä tai Jokeri hihassa tulla sitä kaasuvalotusta
Ny taas kukkakaalikorva hörölle, sillä se ratkeaa pakettiautomiehenkin kohtalo
- Anonyymi
Kyseessä on ihmiskoe, jossa kidutetaan.
T. Ap- Anonyymi
Millä tavalla¿
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla¿
Psykologista kidutusta monella tavalla, pääaiheena on seksi. Esimerkiksi istutetaan valemuistoja ja ilmeisesti pyyhitään muistia pois. Epäilen, että osaa on kidutettu myös fyysisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla¿
Mutta on tässä kaikenlaista muutakin kiusaa. Esim. merkkejä hakkeroinnista, outoja ”sattumia” ja väräänlaista psykiatrista hoitoa. Vanhat psykiatriset paperit ovat täynnä asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Uudet kirjaukset voivat olla sellaisia, että sanomisia on pahasti vääristelty. Minä epäilen, että tässä on jopa yritetty murhata tai murhattu eläimiä. Minä olin kerran bussissa asemalla ja bussikuski kertoi toiselle kuskille jotain kuinka poliisia ei kiinnosta vaikka kiusataan pahasti. Yksityiselle en pysty varaamaan hammaslääkäriä ainakaan netissä, sivustolla tulee aina joku virhe palvelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Pyöristä varastettu toistuvasti osia, kuten lesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla¿
Oletko myös kohteena vai joku muu?
- Anonyymi
Se ei ole Suomessa laillista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan. Se ei tarkoita, ettei sitä tapahtuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni asia ei ole suomessa laillista. Työnantajankin velvollisuus on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia suorittaa. Täysin viidakkotouhua todellisuudessaa. Raha ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykologista kidutusta monella tavalla, pääaiheena on seksi. Esimerkiksi istutetaan valemuistoja ja ilmeisesti pyyhitään muistia pois. Epäilen, että osaa on kidutettu myös fyysisesti.
Minustakin on aina tuntunut siltä että jokin ei ole kohdillaan ja elämä on tuntunut kiduttamiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin on aina tuntunut siltä että jokin ei ole kohdillaan ja elämä on tuntunut kiduttamiselta.
Sitten voi hyvin olla, että olet kohteena. Onko merkkejä hakkeroinnista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Paskanjauhamisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sitten heräät palstan setä ja muistat ettet pannutkaan viime yönä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voi hyvin olla, että olet kohteena. Onko merkkejä hakkeroinnista?
Aika monta eri variaatiota olet vaivautunut tästä aiheesta provoilemaan palstasetä, ehkä joku tuulitunneli yrittää uskoa😂
- Anonyymi
Semmoset trollaukset taas sieltä.
- Anonyymi
Ja tämä melko merkityksetön sekä tunnisteeton palstaäijän pakina liittyi sinun elinpiirinsä mitenkä? Ei osaa sanoa oletko paranoidi vai uskotko tähän mokellukseesi itsekään. Fifty sixty luulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä melko merkityksetön sekä tunnisteeton palstaäijän pakina liittyi sinun elinpiirinsä mitenkä? Ei osaa sanoa oletko paranoidi vai uskotko tähän mokellukseesi itsekään. Fifty sixty luulen
Ja lopuilla opetuslapsilla täysi työ yrittää uskoa, ettei tuntuis nii höntiltä
- Anonyymi
sinusta tehdään hullu jotain tehdään oikeasti ja osan kuvittelet. Joku alamaailman juttu siellä on pohjalla, jotenkin varmaan pystytään jotakin karkeasti sanottuna "syömään" ja sitten on noita oikeita ihmeitä ja telepatiaa. on syyttömiä kiusaajia ja eri tapahtumia ja juttuja ja, oikeita kiusaajia. Ja lopulta olet vain hullu. Yritä päästä vihasta ja siitä toiminnasta ja hae apua. Vältä ihmisiä jotka nostaa sinussa tunteita esiin jos et niitä kestä, oli syyllisiä tai syyttömiä, ja sitten on niitä jotka tahallisesti tai tahottomasti manipuloi. Ainoa keino on hoitaa itsensä kuntoon, oikein. ja olla kostamatta.
- Anonyymi
Luulen, että kosto on varmaa hänen tapauksessani ja niin kuin sanotaan pojasta polvi paranee
- Anonyymi
Kenelle kostetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kostetaan?
Ken elää se näkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kostetaan?
Hänelle tietenkin, urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle tietenkin, urpo.
Aloittajalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle?
Ja tämä aloittaja on siis kuka muu kuin trollimies, joka hän todellisuudessa on? Kerrohan ny vielä jotain kosmoksellista kun ehdit ennenkun kongi soi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kostetaan?
Joko koko kihlakunnalle tai sitten vain valeiden seremoniamestareiden konttorille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko koko kihlakunnalle tai sitten vain valeiden seremoniamestareiden konttorille
Jos jotain laitteiden ritari yritit hyötyä tästä kommentista- niin suhteuta- jos esim mänselän laitos olisi puolimätä, niin olisiko kohtuullista leimata koko inner vinland yhtä kehnoksi? Kyllä ja ei. Sinulla ei muuten edelleenkään ole oikeutta muiden sanaan missään suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain laitteiden ritari yritit hyötyä tästä kommentista- niin suhteuta- jos esim mänselän laitos olisi puolimätä, niin olisiko kohtuullista leimata koko inner vinland yhtä kehnoksi? Kyllä ja ei. Sinulla ei muuten edelleenkään ole oikeutta muiden sanaan missään suhteessa.
Vetäisit pentu vähemmän viuhkaa, niin osaisit miettiäkin joskus jotain. Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle?
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä aloittaja on siis kuka muu kuin trollimies, joka hän todellisuudessa on? Kerrohan ny vielä jotain kosmoksellista kun ehdit ennenkun kongi soi
Ei ole hän, siis ohi.
- Anonyymi
Kosto mistä? Niin et sinäkään anna ihmiselle mahdollisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Samoja kaleeriorjia ne ovst kaikki
- Anonyymi
Vähän liian hapokasta. Hae oikeeta apua.
- Anonyymi
Mitäs apua sulle saatais, jonka elämä koostuu tästä ponnettomasta maalaamisesta palstaäijän tekstien kautta?
- Anonyymi
En yritä kiduttaa jos oli mulle.
- Anonyymi
Oli useille eri alojen ammattilaisille. Tiedän kyllä, etteivät kaikki usko, että kyse on auttamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli useille eri alojen ammattilaisille. Tiedän kyllä, etteivät kaikki usko, että kyse on auttamisesta.
Oletko aloittaja? Minun viesti oli ystävälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tää on joku stanan sala psykologian koe niin tää on täysin laitonta!!!!
Onneksi Venäjä tulee ja vie teidät hullut vatun,vatun vattuun .Imbesillit viranomaiset ,oikeistopopulistiset silmänkääntäjä puoskarit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Venäjä tulee ja vie teidät hullut vatun,vatun vattuun .Imbesillit viranomaiset ,oikeistopopulistiset silmänkääntäjä puoskarit.Niin ja se nistin näkönen akka on pska esittään mitään nistiä.Surkea näytteleen ,täysin ala-arvonen ihmisjäte ,menis takas kouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se nistin näkönen akka on pska esittään mitään nistiä.Surkea näytteleen ,täysin ala-arvonen ihmisjäte ,menis takas kouluun.
Mikähän siinä on, että minua ainakin gubbe huvittaa suuresti tämä läyhäys, mutta monia miehiä tuntuu vaivaavan vastaavasta joku hillitön tarve kyseenalaistaa tai mitätöidä mitä joku ylikarismaattinen uuvatti sanailee netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä on, että minua ainakin gubbe huvittaa suuresti tämä läyhäys, mutta monia miehiä tuntuu vaivaavan vastaavasta joku hillitön tarve kyseenalaistaa tai mitätöidä mitä joku ylikarismaattinen uuvatti sanailee netissä
No mutta yhet pallit sama kipu tjsp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Minun viesti oli ystävälle.
Olen aloittaja. En usko, että olen oikea henkilö, koska en nyt keksi kuka ystävä olisi kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Venäjä tulee ja vie teidät hullut vatun,vatun vattuun .Imbesillit viranomaiset ,oikeistopopulistiset silmänkääntäjä puoskarit.On tämä, mutta taitaa kuule olla Venäjä tämän taustalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750