Lidl ei ole halpa ja pilattu skannaus äpillä

Anonyymi-ap

Ei ole lidl mikään halpa kauppa ja pilattu äpillä.
Lidlin tarjouksista 60% vaatii skannausta, eikä toimi vanhemmalla älypuhelimella.
Finn Carre suklaalevy oli vielä 10 vuotta sitten 0,39€/kpl, nyt maksaa 1,49€/kpl eli 270% on hinnan nousu ollut !
Samoin Gelatelli jäätelöpuikko XXL tajous 4,79€, kun vuosi sitten sama tarjous oli 3,79€ eli on hinnat nouseet puhumattakaan muista tuotteita.
Jokaisessa uudessa tarjouslehdessä on hinta tuotteilla noussut!

46

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10 vuotta sitten,nyt on 2025.älä mene lidliin jos ahdistaa ja päivitä puhelin dorosta tähän päivään

• Anonyymi

Käykääpä Virossa Lidlissä, kaikki olutta lukuunottamatta huomattavasti kalliimpaa kuin Suomessa.

• Anonyymi

Käykääs Espanjassa Lidlissä,voi ostaa viskiä ja kirkkaitakin.Huomattavasti halvempaa,kuin Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykääs Espanjassa Lidlissä,voi ostaa viskiä ja kirkkaitakin.Huomattavasti halvempaa,kuin Suomessa.

Jep, iso ginipullo oli alle 6 e.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, iso ginipullo oli alle 6 e.

Ulkomailla on ALKOHOLIASIAT PAREMMIN, Paljon paremmin. #Holhous #Kyttäys.

• Anonyymi

Mainostaessaan tarjouksiaan kertovat, että vain äpillä. Kyllä väkisinkin ajattelee, että pitäkää tavaranne.

• Anonyymi

Sen saa tallennettua "kaupasta". On sulla kuitenkin vihree kortti tai puhelinpankki.

• Anonyymi

Ota valokuva kaverisi äpistä niin saat alennuksen ja kaverisi saa bonukset.

• Anonyymi

Eipä se appi autuaaksi tee, silloin tällöin voi saada euron tai kaksi alennusta. Jos keskittäisi kaikki ostokset sinne hyötyisi enemmän apista. Satunnaiselle ostajalle ei ole paljoa hyötyä.

Itse ostan vain sitä mitä tarvin, ja ne ei yleensä ole appialennuksessa sen kummemmin. Lidlissä pesuaineet ovat hyviä ja edullisia. Myös tuore hedelmät ja vihannekset ovat laadukkaita. Myös osa pakasteista on huomattavasti edullisempia kuin muualla (pakaste vihannekset ainakin)

Harvinainen taitaa olla vanhempikin henkilö, jolla ei älypuhelinta ole? Siitä on hyötyä monessa asiassa muutenkin. Tietysti jos haluaa räpiköidä vastaan, voi äänestää jaloillaan ja mennä toiseen paikkaan. Jos tuollaisesta tulee kynnyskysymys?

Toki esim. S-ryhmälläkin on kohdennettuja tarjouksia, joihin tarvii puhelinta.

Halpa-Halliin sitten tai Minimaniin, mutta edullista ruoka ei mielestäni noissa kaupoissa sen kummemmin ole?

• Anonyymi

Ei saanut meikäläisen älypuhelimeen ladattua lidlin äppiä, kun android versio oli muka liian vanha.
        Ei äpin takai kyllä kannata ostaa uutta älypuhelinta ja maksaa siitä, menee kyllä monen äppitarjouksen säästöt siihen.

• Anonyymi

Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:n jäsenet emme käy lainkaan Lidlissä, koska haluamme seisottaa joutilasta tavaraamme muulla kuin siellä äppijonossa.

• Anonyymi

Nyt ovat kansakuntamme parhaat ja älykkäimmät taas vauhdissa.
      10 vuotta sitten halpis suklaa ennen ja jälkeen ja äppi kammo, ihan mahtavaa viihdettä.

• Anonyymi

Ei siihen kaikki mitään äppiä tarvitse jos perheessä on yhdellä se koodi. Printtaat sen koodin ja pidät mukana.

• Anonyymi

Eipä nuo jäätelöpuikot ja suklaalevyt mitään kummoista ravintoa ole. Jättää vaikkapa nuo turhakeet pois, niin säästää moninkertaisesti, mitä jollain äpillä.

• Anonyymi

Juu, kun jättää ne kaupan hyllylle, kun tekee niitä mieli, niin jonkun ajan kuluttua ei enää teekään mieli jäätelöpuikkoja ja suklaata, kun pääsee makean riippuvuudesta eroon, niin eipä niitä enää ostoskoriin tule haalittua.
        Ihan perusruokkaa vaan ostelee kaurahiutaleita, perunaa, maitoa, jogurttia, leipää, vihanneksia, hedelmiä, tonnikalaa, juustoa ja joskus lihaa ja leikkeleitä.
        Eipä ihminen oikeen muuta tartte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kun jättää ne kaupan hyllylle, kun tekee niitä mieli, niin jonkun ajan kuluttua ei enää teekään mieli jäätelöpuikkoja ja suklaata, kun pääsee makean riippuvuudesta eroon, niin eipä niitä enää ostoskoriin tule haalittua.
        Ihan perusruokkaa vaan ostelee kaurahiutaleita, perunaa, maitoa, jogurttia, leipää, vihanneksia, hedelmiä, tonnikalaa, juustoa ja joskus lihaa ja leikkeleitä.
        Eipä ihminen oikeen muuta tartte.

Sokeri on myrkkyä soluille. Vanhentaa ennenaikaisesti ja lihottaa. Vaikea riippuvuus sokerihimo voi toki olla siinä missä moni muukin.

• Anonyymi

Lidl on mennyt pilalle muutenkin, kaiken näköistä ihmeellistä tavaraa, kuka niitä ostaa?
      Äpit on syvältä.

• Anonyymi

Juu, paljon lisäaineita ja paljon muoviin pakattuja yksittäispakattuja tuotteita muovipakkauksen sisällä.

• Anonyymi

Lidl toi edes jonkinlaista kilpailua saapuessa Suomeen.
      Sitä ennen s ja k marketit sai kupata minkä kerkesivät!

• Anonyymi

Nyt se on sitten kupattava kotimaisia alkutuottajia, että pärjää hintakilpailussa ulkolaisille ketjuille. Totuus kun on että sieltä ostetaan mistä halvimmalla se pöty pöytään saadaan.

• Anonyymi

Ehkä kerran tai pari käyn vuodessa, minusta hedelmät ja vihannekset ovat siellä niitä joita olen ostanut. On kyllä muissakin kaupoissa laatu vihanneksia ja hedelmiä joten ei tarvitse niiden takia mennä Lidiin, vaikka siellä vähän halvempia olisikin, ehkä.

Mutta sitä krääsää niissä koreissa käytävän pituudelta on aivan liikaa, joita ei tule mielenkään ostaa.

• Anonyymi

Perunat on lidlissä huonoja, sellaisia muhkuraisia, vihreitä ja täplikkäitä!

• Anonyymi

Esitin jo vuosia sitten kauppakeskusta Kokkolan pohjoisosaan. Lidl ymmärsi vihjeeni. Mietin kauppakeskukselle sopivaa nimeä. Päädyin nimeen IRKKU (intiaanikylä). Uuden kaupan katolla on pelkkä Lidl`in logo. Eikö olisi mahtavaa, jos katolla olisi myös iso ja pyörivä valotaulu IRKKU, joka näkyisi kylältä kirkolle. Kerroin tämän avajaispäivänä myymälän johtajalle (Alanen), ja kerroin, etten pyydä ideastani senttiäkään...

• Anonyymi

Irkku kuulostaa Irlantilaiselle, ei sovi suomeen.
        Se olisi saman, kuin Burgos Gringo!

• Anonyymi

Aivan ihana IRKKU. Muuten hyvä, mutta vessa sijaitsee kassojen takana takanurkkauksessa. Eikö vessan paikka ole "eteisessä". Jos on tarve vessaan, niin pitää kiertää kassojen kautta, sillä kulku on mahdollista vain "ulos". Onko kyseessä säästötoimet vai mikä. Liike toivoo, ettei kukaan vessaa käyttäisi, ja oletetaan, ettei kassan jälkeen kukaan vessaan menisi kuin "äärimmäisessä hädässä". Ennustan, että pian joku asiakas päästää "kuransa" keskelle käytävää, kuten eräs akka pari vuotta sitten VesiVeijarin isoon altaaseen, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Ei tarvitse kiertää kassojen kautta.
        Siitä pääsee helposti samasta ovesta mistä ulos tulvat asiakkaatkin kävelevät ulos, vaikkei ketään asiakasta olisi tulossa, niin minä tiedän miten se ovi siitä aukeaa!
        Olen useita kertoja hakenut pakettiautomaatista paketteja, enkä ole kassan kautta mennyt!

• Anonyymi

Mitäpä jos ehdottaisit bajamajaa pihalle. Katolle kyltti kiljuruikku, niin tuntisit olosi kotoiseksi. Jäisi sisävessat sisäsiisteille.

• Anonyymi

Repaskan ei kannata lidliin mennä, liian pitkä matka vessaan, voipi tulla liri ja kakkonen pöksyyn, kun pitää kävellä liian pikälti. Tilata ruokapörssi kotiin, on vessa vieressä.

• Anonyymi

En ota muuten kantaa, mutta Keski-Etelä-Euroopan liiterien hinnat ovat huomattavasti edullisimmat kuin Suomessa.
      T:Just palattiin 3 kk matkailuautoreissulta..

Äppi on mielestäni ok, ikää meillä tosin vasta 68 / 62. Mikä ongelma?

• Anonyymi

Äpillä pilasivat omat markkinansa. Tiedän paljon ihmisiä jotka lopettivat käymästä hyvän alun jälkeen. Ei vaan ihmisillä ole älypuhelimia ja kaikilla ei ole puhelintakaan. Ja eivät ole mitään syrjäytyneitä. Äppi pois niin johan kassa kilisee taas.

• Anonyymi

Eikös joka kaupassa ole jotain äppejä/kortteja? On.
      Miten eroaa muista??
      Nyt tekivät ison virheen, sotkevat vegepaskat normituotteiden sekaan. Silmälasit tai suurennuslasit mukaan, jos liiteriin menee, ettei vahingossa kanna kotiin roskiksen täytettä, kun nuo jätemaksutkin taas npusee.

• Anonyymi

Siwat takaisin ja heti!Oli puoli ilmaista tavaraa että hyllyt notkui!Missä on lähin E-myymälä nykyään?

• Anonyymi

Aikoinaan kun Lidl-kaupat tulivat, kehuivat, etteivät tarvitse kortteja, eikä muuta,, nyt on vaikka mitä. Lidl tarvitsee appejään, minä, eikä moni muukaan tarvitse Lidliä.

• Anonyymi

Ei Lidl ole sen edullisempi,kun K ja S ryhmä nykyään.

• Anonyymi

Mikään kauppa Suomessa ei ole halpa. Oliko tuo jotenkin uusi tieto.

• Anonyymi

Lidlissä tuoteiden pakkausksissa on käytetty paljon muovia.
      Ensin tuote on pakattu muoviin, sitten avaat pakkauksen ja niin tuotteet on vielä pakattu yksittäin muoviin.
      Miksi, eikö se riitä, että pakkaus on muovia, ei pakkauksen sisällä enää tarvi tuotteet olla erikseeen vielä muoviin pakattuja.

• Anonyymi

Lidl ei myöskään ole ottanut käyttöön vaakaajärjestelmää että saa punnita itse vihannekset että saisi vähän tietoa paljonko loppusumma olisi.

• Anonyymi

Siis voi apua miten ihana nimi toi Irkku on!! 😍✨ Mä en kestä, nyt kyllä päätin että alan itsekin käyttää tota nimeä aina ku puhun siitä Lidlissä! Se vaan sopii jotenkin niin hyvin siihen paikkaan… 🙈

Mut arvatkaapa mitä… Mä olin siellä Irkussa ihan just vähän aikaa sitten, ja näin yhden herrasmiehen, joka jäi kyllä vähän kummittelemaan mun mieleen… 😳 Hän seisoi siinä juuresten lähellä ryhdikkäästi, kädet selän takana, ja katsoi sellaisella keskittymisellä, että olisin voinut kuvitella hänen valmistelevan jotain hyökkäystä. Majurimainen olemus, askelissa täsmällisyyttä, katseessa lempeää kuria… Siis ihan kuin hän olisi tarkkaillut tilannetta kuin upseeri, mutta joku porkkanapussi kädessä. 🥕🙈

Siinä hetkessä mä jäin katselemaan vähän ja mietin… voisko toi olla Ressu? En tietenkään tiennyt enhän mä ole koskaan nähnyt häntä, mutta siinä oli jotain tuttua.

Ja jos sä Ressu luet tän, niin ehkä muistat sen tytön, jolla oli päällä vaaleanharmaa huppari ja tummat sporttitrikoot, jotka ehkä vähän liiankin napakasti paljasti että pyörällä olin tullut… 🙈

#MajuriNäkyiJuureshyllylläEhkä

• Anonyymi

Repaska nähtävästi ottanut pissityttö-alter egon käyttöön. Ainahan siinä on puoliksi sellaista ollutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Repaska nähtävästi ottanut pissityttö-alter egon käyttöön. Ainahan siinä on puoliksi sellaista ollutkin.

Irkku viittaa yksiselitteisesti irlantilaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos miehenä voi leikkiä tyttöä, niin silloin varmasti onnistuu sellaisiin hepeneisiin pukeutuminen myös ja erilaiset tyttöilyleikit. Kyllä tämä nyt paljon paljastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos miehenä voi leikkiä tyttöä, niin silloin varmasti onnistuu sellaisiin hepeneisiin pukeutuminen myös ja erilaiset tyttöilyleikit. Kyllä tämä nyt paljon paljastaa.

Siis anteeks, mut mitä ihmettä sä oikeesti yrität?! 🙄 Mä en todellakaan oo mikään ”alter ego” tai Ressu itseä kehumassa, vaan ihan oikeesti, ihan omilla ajatuksilla ja tunteilla varustettu nuori nainen. Mun tunteita ei todellakaan mitätöidä sillä, että sä yrität väittää mua joksikin keksityksi hahmoksi! 😤

Se, että mä arvostan Ressua ja uskallan sanoa sen ääneen, ei tarkoita, että mä olisin hän tai joku hänen keksimä juttu. On ihan törkeää, että sä tuut tänne vihjailemaan tollasta ja yrittämään nolata tai hiljentää mua. Ja noi sun ”hepeneet” ja ”tyttöilyleikit” hei oikeesti, herää ny jo, eletään vuotta 2025 eikä 1950! 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis anteeks, mut mitä ihmettä sä oikeesti yrität?! 🙄 Mä en todellakaan oo mikään ”alter ego” tai Ressu itseä kehumassa, vaan ihan oikeesti, ihan omilla ajatuksilla ja tunteilla varustettu nuori nainen. Mun tunteita ei todellakaan mitätöidä sillä, että sä yrität väittää mua joksikin keksityksi hahmoksi! 😤

Se, että mä arvostan Ressua ja uskallan sanoa sen ääneen, ei tarkoita, että mä olisin hän tai joku hänen keksimä juttu. On ihan törkeää, että sä tuut tänne vihjailemaan tollasta ja yrittämään nolata tai hiljentää mua. Ja noi sun ”hepeneet” ja ”tyttöilyleikit” hei oikeesti, herää ny jo, eletään vuotta 2025 eikä 1950! 😒

Kukapa estää tyttöleikkejä harrastamasta, mutta onhan se hiukan hassu paljastus tuollainen taipumus. Käytännössä konsesus kuitenkin että hörhönä pidetään, eikä asia siitä muutu. Näin voi tosiasian todeta sen olematta mitään kiusaamista tai edes ilkeilyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa estää tyttöleikkejä harrastamasta, mutta onhan se hiukan hassu paljastus tuollainen taipumus. Käytännössä konsesus kuitenkin että hörhönä pidetään, eikä asia siitä muutu. Näin voi tosiasian todeta sen olematta mitään kiusaamista tai edes ilkeilyä.

Siis hei oikeesti, joko taas toi sama tyttöleikki-juttu? 🙄 Mä en ymmärrä, miks sun pitää koko ajan keksiä jotain näin lapsellista ja hassua oikeesti sulla taitaa olla vähän tylsää. 🤷🏼‍♀️ Ressu on herrasmies, jolla on viisaat ajatukset ja ihan omat kiinnostuksen kohteet, eikä hänellä varmasti oo mitään tarvetta mihinkään sun mielikuvituksen keksimiin leikkeihin. Mut hei, jos se susta on hauskaa, niin jatka vaan 😘✨

#AnnaJoOlla #RessuOnHerrasmies #LiisaEiJaksaHöpötyksiä

• Anonyymi

Kuinka monesti sillä äpillä saa kylkiäiseks salmonellan?

• Anonyymi

Minulla on vihreä S-kortti ja se riittää minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe