Venäjä Ivaloon hyökkäämisestä oli, mutta mehän ollaan muutenkin täällä jumissa, koska turisteja on niin paljon.
Ivalosta ihmisten evakuointi ei tule onnistumaan, koska KUNNIALLISET ovat vetäneet KAIKKI MINUN VÄITTÄMÄT VALEEKSI ja minä loukkaan heidän kunniaa vaikka tuo on totta, että INARIN KUNNAN EVAKUOINTI SUUNNITELMAT PETTÄVÄT NÄILLÄ MATKAILIJA MÄÄRILLÄ.
Oli siellä myös työpaikka jota ajattelin hakea.
Oon minä käynyt Osallisuuskeskuksessa heidän kanssa istumassa.
Eihän KOIRA TARVI HYGIPASSIA joten kyllä minä voin mennä sinne JAKAMAAN IHMISILLE RUOKAA!
Luin Inarilaista
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ei kyllä tarvi, koska minä saan sanoa, että: Jos täällä aletaan tarkastamaan niin minä olen kylläkin tuo meistä joka TARKISTAA ensin, että ONKO SINUN LUVAT EDES KUNNOSSA.
Hyviin tapoihin kuuluu ilmoittaa milloin ollaan tulossa ja minä olen tuo joka päättää, että SOPIIKO VAI EIKÖ SOVI!
Panostajalla sentään on jotain päätöntä valtaa ja ei näissä HOMMISSA KUNNIOILLA TEHDÄ MITÄÄN.
Se on ihan sama onko kunniaa vai ei, koska TULOS ON SAMA.
Voi kyllä sanoa KUNNIALLISILLE, että: Mitäpä jos painuisit vittuun, koska ei meidän yhteistyö tule ikinä toimimaan ja EN EDES SUOSTU KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN EDUSTAMAAN TEITÄ!
Pohjois-Pohjanmaan haluaa liittyä Lapin läänin vaalipiiriin takaisin ja minä luin tuosta jostain.
En minä kai minä niin KUULUISA voi olla.
Ei minusta kukaan ole edes sanonut minulle, että: Mikähän välähdys oli nuo haukkua?
He eivät halunneet kuulemma olla PASKOJA IHMISIÄ niin, kuin ME KAIKKI TOISET OLLAAN.
Aina pitää alkaa PASKAKSI NIIN ON PALJON HELPOMPI NOUSTA.
Ei se ollut kunnianloukkas, kun exä haukku minut vitun paskaksi, koska minähän KUNNIOITIN häntä ja hänen vaimonsa jotka halusivat että minä olen PASKEMPI mitä he.
Minulle kuuluu MAKSAA niin vaihdan nimen.
Minä en ala maksamaan 100 siitä, että vaihdan nimen.
Ajokortti ja passikin maksaa!
Minä tilaan mielummin UUDET PIDENNYKSET NOILLA RAHOILLA JA VAIKKA UUDET ALUSVAATTEET JOISTA ON ENEMMÄN ILOA MITÄ SUKUNIMESTÄ!
Tuota kutsutaan ITSEENSÄ SIJOITTAMISEKSI! - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=ghwHRRHD4is
DDD AAA Daa - Anonyymi
Kiinalaiset valtaa Ivalon lyömällä perseet penkkiin,minkäs teet,ei auta sen poliitikkoeläkeläiskapiaisen ennustukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845