Nyt on sitten tieteellisesti tutkittu ja todettu viisaat käyttävät alkon tuotteita suhteessa tyhmiin enemmän.
Viisaat ja ALKOHOLI
13
504
Vastaukset
- Anonyymi
Poikani oli älykkö jo kouluaikana. Hänellä oli vaikeata olla koulussa koska häntä kiusattiin. Onneksi opettajat ymmärsivät tilanteen ja hän pääsi jatko opiskelemaan Helsinkiin.. nyt hän on hyvässä ammatissa mutta käyttää alkoholia runsaasti. Suomussalmella näyttää myös olevan näitä viisaita sarvipäitä juottolat täynnä
- Anonyymi
Käytännössä sitten näkyy se tasaava vaikutus ...
- Anonyymi
Ilman tutkimusta on tiedetty viinan olevan viisasten juoma.
- Anonyymi
Ja taas on yksi persu viisaudessaan aiheuttanut (päissään)
Finnairin lennon tunnin myöhästymisen!
"Hän seisoi tuossa lentokoneen välitilassa ja sanaili lentohenkilökunnan kanssa, kun saavuimme koneeseen. Hän itse kertoi kovaan ääneen olevansa kansanedustaja ja entinen upseeri Tomi Immonen, lukija kertoo." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas on yksi persu viisaudessaan aiheuttanut (päissään)
Finnairin lennon tunnin myöhästymisen!
"Hän seisoi tuossa lentokoneen välitilassa ja sanaili lentohenkilökunnan kanssa, kun saavuimme koneeseen. Hän itse kertoi kovaan ääneen olevansa kansanedustaja ja entinen upseeri Tomi Immonen, lukija kertoo."Naurettavaa porukkaa nää persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa porukkaa nää persut.
Toivottavasti maksaa ite myöhästymisestä aiheutuneet kulut, pökelö.
Ketähän ja mitähän viisaeta nuoki sitten on? Oes mukava tietää!
Ite oon pöljääki pöljempi kun oon raevoraetis!
Että pitäskö kuitenki alakaa juopottelemmaan että viisastusin?- Anonyymi
Näin varmaan on. Onhan todistettu asia, että suuret johtajat ja vähän pienemmätkin hännystelijät ovat viisaista viisaimpia. Ne juovat paljon viinaa ja hyvveä konjakkie kuten sano Päätälon Herkko. Mutta mikäpäs siinä on lipittäessä kun ei itse tarvitse ostaa. Juodaan firman, valtion ja kuntien jopa seurakuntien laskuun, niin että napa vinkuu. Ja harjoitetaan jopa naisenpuolta kekkereissä.
- Anonyymi
Niinpä tosiaan . Niitä on juoppoja pappejakin. Vaikka eikös ne Jeesuksenkin aikaan viiniä kitanneet?
Puhumattakaan Rooman tuhosta.
- Anonyymi
En kyllä suosittele viinan juontia, mutta tuntemani raivoraittiit ovat usein varsin tylsiä ja näköalattomia.Liian tiukkapipoja elämässään joka asiassa.
Oon ollu koko elämän raevoraetis eikä oo pipo ollu koskaan tiukka, liianni löysä kun silimille tippuu jatkuvasti.
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa kun lukee sinun mielipiteitä 🤣
- Anonyymi
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184