Kyllä se siltä vaikuttaa että demari on se kova juttu on ollut Tarja Paavo ja Eero Sillä historialla on tosi hyvä äänestää demaria täytyy tässä ruveta miettimään äänestänkö itsekin sellaista demari Saatiin kaasua koko Eurooppaa ja tuli putken myötä sitten paljon muutakin sieltä Venäjältä Tuli Putinin hienot ajatukset ja niitä pitää juhlia niin kuin kunnon demari vain tekee että siinä mielessä on tosi hieno hangessa se kaasuputki hanke on ihmisillä Euroopassa lämmin olo kun isä puu kaasua saatiin koko euroolla Vaikka ei saada kyllä enää Tämä putin ja demari rakkaus siltä on otettu nyt vaatteet pois ja se irvokkaalta näkyy meille kaikille sitä voi vain miettiä että ketä kannattaa äänestää Palstan viisas mies äänestää demaria tai perua tai kokoomusta tai keskusta tai vihreä tai liike nyt tai vaikka kristalli puolue tai sitten kommunistia Mutta kyllä demari tietää parhaiten demari tiesi kaasuputkenkin tärkeyden ja minkälainen voima ja mahti sillä on on se hienoa Kyllä kannattaa jatkossakin lähentyä venäjää taas uudestaan että saadaan demareitten kanssa hommat mallille.
Demari on kova asia
Anonyymi-ap
2
146
Vastaukset
- Anonyymi
Demari on hieno. Mulla oli kans nuorempana demari, ku oli vielä pieni. Nykyään ei tartte, ku on köli millä veistellä
- Anonyymi
Niin uusi Bemari ei ole enää kovin hieno liian isot munuaiset on kuin teevati silmät jotka loistaa sieltä Minulla ei ollut demaria kun olin nuori Minulla oli liian iso penis siihen hommaan Mutta Onhan se hyvä jos on köli Kunhan köli ei ole niin valtava että se osuu maahan kun kävelee Tai ainakaan ei voi kävellä ilman housuja että astu oman kölin päällä se ei välttämättä tuntuisi kovin mukavalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205404Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841855Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h58802- 67749
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668