Varokaat vääriä profeettoja! Elämme lopunaikoja!

Anonyymi-ap

Vääriä profeettoja tulee lopun aikoina ja eksytyksiä on monia.
Osa eksyttäjistä luulee olevansa Jumalan asialla, osa eksyttää tahallaan, kun ei tietää, ettei itsekään omista elävää uskoa. Sitten on niitä eksyttäjiä, jotka pyrkii itse hyötymään asiasta jollain tavoin. Esim myymällä heille itse kirjoittamiaan uushenkisiä, okkultistisia tms hölynpölykirjoja.
Sitten on ne, jotka ovat puhtaasti pimeyden ruhtinaan puolella.

⛧ Saatanan palvonta on lisännyt viime aikoina taas suosiota.
⛧ Saatanallisia kirjoja myydään ja kirjoitetaan yhä lisää ja lisää
⛧ ateistisen satanismikin on lisännyt suosiota
⛧ teistinen satanismi, tai pikemminkin saatanan palvonta ilmiönä on valtavirtaistumaan päin

Moni vanhoillislestadiolaisen kodin nuorikin on näihin pimeyden poluille eksynyt. Okkultistisia seuroja nousee jatkuvasti uusia. Uushenkisyys, noituus yms ovat kans niittäneet satoa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Elämme selvästi lopunaikoja ja sitäkin enemmän meidän Jumalan lasten täytyy pitää esillä pelastusta ja toivoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on itse Tie, Totuus ja Elämä. Vain hänen kauttaan voitamme osaksemme iankaikkisen elämän taivaassa!

8

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

Maailma ei pukahda sanallakaan mihin uskoo, mutta on aina uskonut puolijumaliin.
      Niiden joukkoon pyrkii myös saatana johon lapsesta asti monet ilkivaltaa tekemällä vetoaa.

Se että nyt kirjoitetaan saatanasta on pieni asia siihen verraten mikä on todellisuus.

Biblian johdanto tai esipuhe kertoo asian aivan avoimesti. Vain pahaa tekemällä lapsesta asti päätyy esivallan asemaan.

Esivalta ei turhaan miekkaa kanna. Saatana sanoi minulle on annettu valtakunnat ja niiden loisto. Palvo minua jos tahdot niihin johtoasemaan.

Myös puolijumalia palvomalla pääsee pitkälle.

• Anonyymi

Minä taas uskon että nuoret jotka uskaltaneet lähtä läpyttään naurettavalta rahalahkosta pelastuu.
      Sinäkin aloittaja voit aloittaa itsestäsi ja tunnustaa lestatiolaisten bisnes menestyksen nojaava valehteluun.

• Anonyymi

helpompi on kamelin mennä neulan silmästä kuin rikkaan jumalan valta kuntaan

• Anonyymi

Hare Krishna kirjoista jotka edustaa ABSOLUUTTISTA TOTUUTTA eli sekä hyvän että pahan tuntemusta selviää väärät profeetat sangen hyvin.

Niitä on kuusi eri instituutiota eli 3x2 paria.

Ensimmäinen pari oli Napoleon ja Hitler.
      Toinen Ravana 10 kruunuinen hirviö ja sen parina Eräs 1999 saapunut Anarkian ja Terrorin Kuningas.
      Kolmas pari on Sisupala ja Eräs toinen.

Intia on ilmeisesti käyttänyt Nostradamuksen ennustuksia hyväkseen tässä.

TULEE MUISTAA ETTÄ ARMOLLINEN ISÄ LÄHETTI JEESUKSEN PELASTAMAAN JA YHDISTÄMÄÄN MAAILMAA. JOTEN ROOLIT SAATTAA MUUTTUA JA VAIHTUA KIROTUSTA SIUNATUKSI.

mutta kaikki mitä on kirjoitettu on käytävä toteen suurta ahdingoa ja Hävityksen kauhistusta myöten.

Nostradamus ja Intian kirjat tuntemalla tietää väärät profeetat.

• Anonyymi

YLE ja HS media ovat suurimmat eksyttäjät.

• Anonyymi

Hoitokokousaikojen hoitajat ovat susia lammasten jojkossa. Niitä on vielä jopa puhujina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitokokousaikojen hoitajat ovat susia lammasten jojkossa. Niitä on vielä jopa puhujina.

Miten ihmiset jaksavat elää hoitotekoinensa. Teot, jotka eivät koskaan mihinkään katoa, vaan ovat oleva osa tekijän elämää hautaan asti ja muistoissa /puheissa myöhemminkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe