Mark. 9: 43-44
Parempi on sinun käsipuolena elämään mennä, kuin jos sinulla olis kaksi kättä ja menisit helvettiin, sammumattomaan tuleen,
Kussa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
Muutrukaa hyvänsuoviksi
13
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei voi viimeisellä tuomiolla sanoa, ’en ole tiennyt’!
- Anonyymi
Kyllä me ollaan tietty, mutta ei olla tehty niinko olis pitänyt, ainakin minä.
Matt. 25:45
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.No putin järjestää ne helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No putin järjestää ne helvettiin
Se on homojen kostalo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on homojen kostalo
Kohalo
- Anonyymi
Kohtalo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo
satanistit palaa iloisesti helvetissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satanistit palaa iloisesti helvetissä
Ne tapetaan viimeiseen mieheen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tapetaan viimeiseen mieheen
ellei nyt satu olemaan muun sukuinen eikä kuulu pedofiili sukuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.Kaiken minkä olette juutalaiset tehneet Jeesuksen omille olette tehneet Jeesukselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on homojen kostalo
Juutalaiset homot sitten kristityt homot . Ympärileikattujen kohtalo Juudas. Juudas oli varas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohalo
Seksivideoilla näkyy hyvin ketkä on ympärileikattuja. Juudas.
- Anonyymi
Niin juutalaiset , siinä puhutaan juutalaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145