Työtön nuorukainen tukityöllistettiin hänen ollen palkansaaja 11 vuotta välittömästi parhaiten tienaava täysin ilman alan koulutusta olevana lattialiippauksen huippuammattilaisena betoniliemillä, sekä mattojen liimauksissa itse kantaen mattorullat kohteisiinsa.
Siinä puuhastelussaan samalla kun harrasti eurooppaturneita moottoripyörällään, ryhtyi markkamiljonääriksi ja rakensi ensimmäiselle exälleen omakotitalon ihan omin käsin isäpuolensa avustamana salaluukkuineen.
Sitten ryhtyi euromiljonääriksi multimiljonääri ystävänsä Ison päällikön avustamana ajaen päivittäin kavereittensa kanssa väliä Lahti-Stadi-Lahti suorittaen kaikkea mahdollista mikä rakennusalaan kuuluu ja iltapuhteinaan opiskeli rakennusteknikoksi olematta koskaan rakennusmestari, koska sellaiset on turhanpäiväisiä.
Sitten siirtyi hankintamieheksi Isolle multimiljonäärille jolla ei ollut omasta takaa hankintamiestä vaan oli tullut multimiljonääriksi ostamalla rakennusalan tuotteita ja palveluita niin ylihintaisina, että päätyi maksamaan lattialiipparilleen huikeita summia etähankintatyöstään, että vielä tänäkin päivänä betoniliemirakennusteknikko vaurastuu entisestään.
Elämän onnistuja on niin kertakaikkisen onnistuneessa tilanteessa tänä päivänä, että kaikki onnistuu, aivan kaikki, koska hän on onnistuja.
Elämän onnistuja.
Anonyymi-ap
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468