Ei mikään ole muuttunut.
Olin niin nuori silloin, viattomasti rakastunut. Joskus päästin suustani jotain pöljää, ja sinä katsoit mua kuin pöljää. Tunsin itseni pöljäksi Pöljän kylältä.
Sitten tuntui pahalta, että olin sulle yhtä kuin ne sanani, joita höpötin.
No se oli yksi hetki, jolloin toivoin, että tuntisimme toisemme paremmin. Ettet halveksisi ajattelemattomuuttani. Sitten jokin herätyksen hetki sytytti lampun, ja hoksasin, että se katseesi, kertoi omasta keskeneräisyydestäsi. Ja siitä, että olen joskus ajattematon, ihminen, kun olen.
Viet yhä jalat altani, tuot perhoset vatsaani ja aiheutat suloisen hytinän sydämeeni. Tottakai ihailen sinua. Mutta enemmän kuin minkään muun vuoksi rakastan lempeyttäsi, lämmintä sydäntäsi, sitä rentoa sinua itseäsi, joka ei pukeudu statukseen, vaan riisuu itsensä alasti, vaikka itse en siihen pystyisikään.
Sitä miestä minä rakastan, jonka lähellä elämä tuntuu.
Minun sydän on yhä hellyyttä täynnä, vaikka särkyneenä voima ei yllä kosketuksiin. On kuin en uskaltaisi rakastaa enää, en niin täydesti, enkä niin viattomasti, kuin tunnen. Sinun silmiesi syvyydessä on minun ikuisuuteni, siksi niihin on niin vaikea katsoa, ja siksi, että minä olen niin epäsymmetrinen.
Se on totta.
Olen kaukana täydellisyydestä. Onneksi. Mutta entä rakkaus? Rakkaus on lahja, jonka sain, vaikka elämme kaukana toisistamme.
Halaathan minua vielä joskus, oot ihaninta, mitä tiedän. Mitä menneistä, mitä niistä. Jutellaan ne pois, hyväillään kipeät kohdat pois, istutaan hiljaa lähekkäin. Vaatteet päälläkin olen paljaana lähelläsi, sydämeni on täysin suojaamaton. Sitä paitsi, olet nähnyt minut. Alasti.
Ajaton, iätön rakkauteni. Ihminen sinäkin vain olet.
Oon sairaana, on aikaa ajatella.
Katoin eilen "Queen of fucking everything". Sehän on suorastaan nerokas. En olis uskonut, ärsyttää niin tuo nimi. Se on kutkuttava kohtauksesta toiseen, käsikirjoitus ja näyttelijän työ erinomaista. "Kapitalismin rappio ja Danten helv etti". Miksi kirjoitan siitä, siksi, että sarjassa huumepohatta Börje (Kristo Salminen, joka on isoisänsä kopio) puhuu rakkaudesta, että siitä on järjetöntä päästää irti.
Mutta niin me elämässä teemme, rakkauden kerjäläiset, päästämme irti, sillä ajattelu voittaa tunteet ja ja joku viisas on sanonut, että joskus suurinta viisautta on päästää irti.
Ei oltais niiin suuresti viisaita. Eivätkä olosuhteetkaan. Viisaammat valinnat, turvallisuus.
Nähdään aina joskus ja halataan ihanasti. Annetaan pusu ja ollaan onnellisia.
Puhu hiljaa rakkaudesta
11
388
Vastaukset 11
- Anonyymi
Semmoinen AI stoori, ihan näppärä
- Anonyymi
Elämässä koettua. Oot mulle ventovieras ja mille on täysin yhdentekevää, mitä kirjoituksestani ajattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä koettua. Oot mulle ventovieras ja mille on täysin yhdentekevää, mitä kirjoituksestani ajattelet.
Palstalla koettua. Otsikoita ja kommentteja yhdistelty 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkitäpäs ne tähän😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkitäpäs ne tähän😂
En jaksa käyttää aikaa samoihin harrastuksiin kuin sinä, pitää lähteä lenkille kato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että ihanko palstalla koettua? Ja kommentteja yhdistelty? Luuletko tosiaan, että kaikki käyttävät tähän yhtä paljon aikaa kuin sinä, että ihan yhdistelläkseen kommentteja? Ymmärrätkö, että samankaltaisista tunteista ja kokemuksista ihmiset voivat kirjoittaa saman tyylisesti. Pyörä on pyörä. Ja voin vannoa, että lähes kaikki aloituksessa kirjoitetut sanat ovat kopioita sanakirjasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että ihanko palstalla koettua? Ja kommentteja yhdistelty? Luuletko tosiaan, että kaikki käyttävät tähän yhtä paljon aikaa kuin sinä, että ihan yhdistelläkseen kommentteja? Ymmärrätkö, että samankaltaisista tunteista ja kokemuksista ihmiset voivat kirjoittaa saman tyylisesti. Pyörä on pyörä. Ja voin vannoa, että lähes kaikki aloituksessa kirjoitetut sanat ovat kopioita sanakirjasta.
Tämä debaatti saa oloni epäsymmetriseksi 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä debaatti saa oloni epäsymmetriseksi 🥱
Olet avun tarpeessa.
- Anonyymi
No niin tehdään.
- Anonyymi00011
Ikäeroa?
- Anonyymi00012
Eroa, jos on ikäeroa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522