AOE 3 - peli jota odotan innolla! Huhujen mukaan peli julkaistaan marraskuun ensimmäinen päivä. Löytyykö joltakin tarkempaa infoa, sillä en oikein luota omiin tietoihini..?
Screenshotteja olen pelistä nähnyt, ja se näyttää todella upealta. Vannoutuneena Age of Empires 2-fanina Age3 lienee Pakko-ostos.
Onko täällä muita Age-faneja? Kaipaisin muidenkin mielipiteitä kyseisestä pelisarjasta..
Age of Empires 3
10
1285
Vastaukset
- age of kings
On tota Age Of Kingsiä tullu jauhettua pitemmänki aikaa ja innolla odotan AOE 3:sta...Kun vaan saan eka uuden koneen niin pystyy varmaan pelaanki...
Kyllä pitää sanoo että loistava pelisarja se on! - Kuokkanen
Kysyit mielipiteitä ja täältä pesee. AoE-sarja ei mielestäni ole paras strategiapeli. Sormella osoitan talojen rakentamista että voi rakentaa sotayksiköitä ja sittenkin lukumäärä jää alhaiseksi. Myös rakennusten ja yksiköiden upgradaaminen ei innosta. Siksi Command & Conquer ja Total Annihilation ovat minun suosikkeja ja muut RTS-pelit tulevat vasta niiden jälkeen.
Vuoropohjaiset strategiapelit ovatkin sitten omaa luokkaansa mutta keskustellaan niistä omassa aiheessa. - aoettaja
age of empires 2 ja age of kings on kyl loistavii pelejä. itse hakkasin niitä joskus kauan aikaa sitte 24/7 mut nyt oon jo kyllästyny myt varmaa aoe kolmosen myötä innostun uudestaan. aoe2 huolellisesti tehty peli ja varsinki map editor on ollu hyvä juttu siinä.
- huonokone
joo tottakai ostan aoe 3!
mut sitä ennen pitäs olla semmonen kone joka sitä pyörittäs...
tietääkö kukaan minkälainen kannattas olla..?- Vaan
Sellaisen luulisi riittävän, jossa on pari gigaherziä tehoa, jonkinverran muistiakin ja uudehko näytönohjain.
- Kuokkanen
Prosessoriksi Sempron 3100 tai Athlon 64 3000 , muistia 1 gigatavu, näytönohjaimeksi Radeon 9600XT, näytöksi 17" kuvaputki ja käyttöjärjestelmäksi Windows XP. Tämä siis kohtuu halpa ratkaisu jolla pelaa jopa Doom 3:ea 800x600 resoluutiolla (tai Half-Life 2 1024x768 resolla) ja hinnaksi arvioisin 1300 €. Jos on enämpi rahaa niin voit ostaa vaikka suuremmalla mallinumerolla varustetun Athlon 64 (esim. 3700 ), pari gigaa muistia, Radeon X850 ja littunäytön.
- Kuokkanen
Kuokkanen kirjoitti:
Prosessoriksi Sempron 3100 tai Athlon 64 3000 , muistia 1 gigatavu, näytönohjaimeksi Radeon 9600XT, näytöksi 17" kuvaputki ja käyttöjärjestelmäksi Windows XP. Tämä siis kohtuu halpa ratkaisu jolla pelaa jopa Doom 3:ea 800x600 resoluutiolla (tai Half-Life 2 1024x768 resolla) ja hinnaksi arvioisin 1300 €. Jos on enämpi rahaa niin voit ostaa vaikka suuremmalla mallinumerolla varustetun Athlon 64 (esim. 3700 ), pari gigaa muistia, Radeon X850 ja littunäytön.
Ihan huvikseni testasin mitä tuo halvempi voisi maksaa. Paina linkkiä niin näet :)
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=4001,16093,19933,21012,20988,16024,723,22432,15391,25349,20046,2762
Tuo siis ihan perus kokoonpano pelikäyttöön: DVD-asema ei kirjoita, kiintolevyä monet haukkuisivat pieneksi, näyttö on pieni, hiiri ja näppis ovat halvimmasta päästä mutta kyllä niillä pelaa jne. Kotelon hinnasta arvaan että siihen kuuluu virtalähde mutta en ole ihan varma.
Emolevystä minulla ei ole juuri hajuakaan mutta monet ovat sitä suositelleet. Emolevyn tarkat tiedot tuossa:
http://www.asrock.com/product/product_939A8X-M.htm - sidariaphos
Kuokkanen kirjoitti:
Ihan huvikseni testasin mitä tuo halvempi voisi maksaa. Paina linkkiä niin näet :)
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=4001,16093,19933,21012,20988,16024,723,22432,15391,25349,20046,2762
Tuo siis ihan perus kokoonpano pelikäyttöön: DVD-asema ei kirjoita, kiintolevyä monet haukkuisivat pieneksi, näyttö on pieni, hiiri ja näppis ovat halvimmasta päästä mutta kyllä niillä pelaa jne. Kotelon hinnasta arvaan että siihen kuuluu virtalähde mutta en ole ihan varma.
Emolevystä minulla ei ole juuri hajuakaan mutta monet ovat sitä suositelleet. Emolevyn tarkat tiedot tuossa:
http://www.asrock.com/product/product_939A8X-M.htmTässä on pari linkkiä:
http://www.ensemblestudios.com/teaser.htm
pc.ign.com/articles/576/576023p1.html
www.gameseek.co.uk/productdetail/PCm7fhsb4ekznfqahf/
- pelaajeje
oon pelannut age of empiree nyt jo 2 vuotta ja ootain innolla kolmatta
- 2013
Hyvää uutta vuotta 2013!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086