Kymin vatipäät haisevat jälleen

Anonyymi-ap

Kukas tällä kertaa sössi väärällä turvakytkimellä? Hyvin haisee paska ja melkonen haiku tulee piipusta. Pysäköikö sellusepot nyt omalla vastuulla, kun tuulen suunta on otollinen ja vituttaako kenties? 😂

18

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pahemmin harmita, 82 000€ viime vuonna siitä että oli työpaikalla työvuorolistan mukaisesti.

• Anonyymi

82 k€ vatipää ilmoittautui heti. 🤣 Kyllä mua harmittaisi, kun apinatarhassa pitäisi olla!

Ps. Tuon saman saa käteen ilman vuorotöitä ja paskan hajua, kun vähän viitsii kouluja käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

82 k€ vatipää ilmoittautui heti. 🤣 Kyllä mua harmittaisi, kun apinatarhassa pitäisi olla!

Ps. Tuon saman saa käteen ilman vuorotöitä ja paskan hajua, kun vähän viitsii kouluja käydä.

Ööööö ööööö, olitko se sinä se saatanan vatipää tunari, joka väänsit väärästä turviksesta? Ja sulle vielä maksetaan palkkaa! Lähtölaskenta alkakoon ja kohta sut istutaan porukalla porttien ulkopuolelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööö ööööö, olitko se sinä se saatanan vatipää tunari, joka väänsit väärästä turviksesta? Ja sulle vielä maksetaan palkkaa! Lähtölaskenta alkakoon ja kohta sut istutaan porukalla porttien ulkopuolelle!

Mietippäs kuule sitä samalla kun kirjoittelet seuraavaa työtön, työtön, työtön, työtön, työtön, työtön- lappua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs koulutusta sulla muuta oli kuin ne keskenjääneet apu- ja autokoulu? Reppanalla meni ruplat ja eurot sekaisin😁 Kyllä isäsi teki virheen kun ei ruikkinut lakanoille vaan laski sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs koulutusta sulla muuta oli kuin ne keskenjääneet apu- ja autokoulu? Reppanalla meni ruplat ja eurot sekaisin😁 Kyllä isäsi teki virheen kun ei ruikkinut lakanoille vaan laski sisään.

Sieltä ilmoittautuikin näköjään siittiö, joka oli kohdennettu verhoihin, mutta vahingossa meni väärään paikkaan. DI tutkinto on sähköalalta ja en voi olla kuin tyytyväinen. Olen myös ruplia jokus käyttänyt, mutta tunnen myös hyvin muidenkin maiden raha yksiköt työni puolesta. 😆 Koitahan jaksaa siellä aitojen sisällä, vai onko käryt tehneet jo tehtävänsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä ilmoittautuikin näköjään siittiö, joka oli kohdennettu verhoihin, mutta vahingossa meni väärään paikkaan. DI tutkinto on sähköalalta ja en voi olla kuin tyytyväinen. Olen myös ruplia jokus käyttänyt, mutta tunnen myös hyvin muidenkin maiden raha yksiköt työni puolesta. 😆 Koitahan jaksaa siellä aitojen sisällä, vai onko käryt tehneet jo tehtävänsä?

Ei mikään eikä kukaan ole niin tyhmä kuin insinööri -paitsi diplomi-insinööri🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään eikä kukaan ole niin tyhmä kuin insinööri -paitsi diplomi-insinööri🤣🤣🤣

🤣🤣🤣 Diplomi-insinöörien tyhmyydestä en tiedä, mutta kai se sitten on tyhmää vältellä vuorotöiden ja tehtaan käryjen aiheuttamia terveydellisiä haittoja. Ehkä minäkin olen tyhmä, vaikka minulla ei ole di koulutusta, mutta tienaan suunilleen saman 8-16 työpäivillä, kuin vuorotyötä tekevä tehtaalainen. Arvostan sitä, että terveys säilyy, viikonloput on vapaat ja tulot on kohtuulliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣 Diplomi-insinöörien tyhmyydestä en tiedä, mutta kai se sitten on tyhmää vältellä vuorotöiden ja tehtaan käryjen aiheuttamia terveydellisiä haittoja. Ehkä minäkin olen tyhmä, vaikka minulla ei ole di koulutusta, mutta tienaan suunilleen saman 8-16 työpäivillä, kuin vuorotyötä tekevä tehtaalainen. Arvostan sitä, että terveys säilyy, viikonloput on vapaat ja tulot on kohtuulliset.

Tottakai tienaat🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tienaat🤣🤣🤣🤣🤣

Et ainakaan näitä meidän emojia tienaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tienaat🤣🤣🤣🤣🤣

Vatipää vatipää vatipää!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ainakaan näitä meidän emojia tienaa!

Oletko sellun tunnettu kyrvänsyylä?

• Anonyymi

Aloittajalla on joku henkilökohtaien ongelma. Turha hänen kaltaistaan on kiusata suurempaan hullun hurmioon mitä nyt jo on.

• Anonyymi

Hei mites jauhaa 🐿️ ? Onko EI MITÄÄN EI MITÄÄN 👍👍👍. JIBIDII missä meet? 🤡 Flipper?

• Anonyymi

NO EI MITÄÄN!!! 🐿 sorvaa käpyjä siinä kun kerkeää viisasteluiltaan ja pätemisiltään. Täysin sama sekoilu jatkuu tivolissa.

• Anonyymi

Onko pojilla rahanpuutetta? Menkää töihin!

• Anonyymi

Pääseekö sorvaamaan käpyjä? Vai onko 🐿 tehnyt siitäkin taidetta, jonka takia sitä ei kukaan muu osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö sorvaamaan käpyjä? Vai onko 🐿 tehnyt siitäkin taidetta, jonka takia sitä ei kukaan muu osaa.

Juu on, sitä ei osaa muut kuin napoleon syndrooman omaava 🐿. Joka helvetin asiaan sen pitää työntää käpälänsä js kertoa, kuinka asia olisi pitänyt tehdä näin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      253
      8168
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      270
      5383
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1850
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1770
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      189
      1315
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1294
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1157
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1020
    9. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      131
      1007
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      965
    Aihe