Kymin vatipäät haisevat jälleen

Anonyymi-ap

Kukas tällä kertaa sössi väärällä turvakytkimellä? Hyvin haisee paska ja melkonen haiku tulee piipusta. Pysäköikö sellusepot nyt omalla vastuulla, kun tuulen suunta on otollinen ja vituttaako kenties? 😂

18

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pahemmin harmita, 82 000€ viime vuonna siitä että oli työpaikalla työvuorolistan mukaisesti.

• Anonyymi

82 k€ vatipää ilmoittautui heti. 🤣 Kyllä mua harmittaisi, kun apinatarhassa pitäisi olla!

Ps. Tuon saman saa käteen ilman vuorotöitä ja paskan hajua, kun vähän viitsii kouluja käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

82 k€ vatipää ilmoittautui heti. 🤣 Kyllä mua harmittaisi, kun apinatarhassa pitäisi olla!

Ps. Tuon saman saa käteen ilman vuorotöitä ja paskan hajua, kun vähän viitsii kouluja käydä.

Ööööö ööööö, olitko se sinä se saatanan vatipää tunari, joka väänsit väärästä turviksesta? Ja sulle vielä maksetaan palkkaa! Lähtölaskenta alkakoon ja kohta sut istutaan porukalla porttien ulkopuolelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööö ööööö, olitko se sinä se saatanan vatipää tunari, joka väänsit väärästä turviksesta? Ja sulle vielä maksetaan palkkaa! Lähtölaskenta alkakoon ja kohta sut istutaan porukalla porttien ulkopuolelle!

Mietippäs kuule sitä samalla kun kirjoittelet seuraavaa työtön, työtön, työtön, työtön, työtön, työtön- lappua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs koulutusta sulla muuta oli kuin ne keskenjääneet apu- ja autokoulu? Reppanalla meni ruplat ja eurot sekaisin😁 Kyllä isäsi teki virheen kun ei ruikkinut lakanoille vaan laski sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs koulutusta sulla muuta oli kuin ne keskenjääneet apu- ja autokoulu? Reppanalla meni ruplat ja eurot sekaisin😁 Kyllä isäsi teki virheen kun ei ruikkinut lakanoille vaan laski sisään.

Sieltä ilmoittautuikin näköjään siittiö, joka oli kohdennettu verhoihin, mutta vahingossa meni väärään paikkaan. DI tutkinto on sähköalalta ja en voi olla kuin tyytyväinen. Olen myös ruplia jokus käyttänyt, mutta tunnen myös hyvin muidenkin maiden raha yksiköt työni puolesta. 😆 Koitahan jaksaa siellä aitojen sisällä, vai onko käryt tehneet jo tehtävänsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä ilmoittautuikin näköjään siittiö, joka oli kohdennettu verhoihin, mutta vahingossa meni väärään paikkaan. DI tutkinto on sähköalalta ja en voi olla kuin tyytyväinen. Olen myös ruplia jokus käyttänyt, mutta tunnen myös hyvin muidenkin maiden raha yksiköt työni puolesta. 😆 Koitahan jaksaa siellä aitojen sisällä, vai onko käryt tehneet jo tehtävänsä?

Ei mikään eikä kukaan ole niin tyhmä kuin insinööri -paitsi diplomi-insinööri🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään eikä kukaan ole niin tyhmä kuin insinööri -paitsi diplomi-insinööri🤣🤣🤣

🤣🤣🤣 Diplomi-insinöörien tyhmyydestä en tiedä, mutta kai se sitten on tyhmää vältellä vuorotöiden ja tehtaan käryjen aiheuttamia terveydellisiä haittoja. Ehkä minäkin olen tyhmä, vaikka minulla ei ole di koulutusta, mutta tienaan suunilleen saman 8-16 työpäivillä, kuin vuorotyötä tekevä tehtaalainen. Arvostan sitä, että terveys säilyy, viikonloput on vapaat ja tulot on kohtuulliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣 Diplomi-insinöörien tyhmyydestä en tiedä, mutta kai se sitten on tyhmää vältellä vuorotöiden ja tehtaan käryjen aiheuttamia terveydellisiä haittoja. Ehkä minäkin olen tyhmä, vaikka minulla ei ole di koulutusta, mutta tienaan suunilleen saman 8-16 työpäivillä, kuin vuorotyötä tekevä tehtaalainen. Arvostan sitä, että terveys säilyy, viikonloput on vapaat ja tulot on kohtuulliset.

Tottakai tienaat🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tienaat🤣🤣🤣🤣🤣

Et ainakaan näitä meidän emojia tienaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tienaat🤣🤣🤣🤣🤣

Vatipää vatipää vatipää!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ainakaan näitä meidän emojia tienaa!

Oletko sellun tunnettu kyrvänsyylä?

• Anonyymi

Aloittajalla on joku henkilökohtaien ongelma. Turha hänen kaltaistaan on kiusata suurempaan hullun hurmioon mitä nyt jo on.

• Anonyymi

Hei mites jauhaa 🐿️ ? Onko EI MITÄÄN EI MITÄÄN 👍👍👍. JIBIDII missä meet? 🤡 Flipper?

• Anonyymi

NO EI MITÄÄN!!! 🐿 sorvaa käpyjä siinä kun kerkeää viisasteluiltaan ja pätemisiltään. Täysin sama sekoilu jatkuu tivolissa.

• Anonyymi

Onko pojilla rahanpuutetta? Menkää töihin!

• Anonyymi

Pääseekö sorvaamaan käpyjä? Vai onko 🐿 tehnyt siitäkin taidetta, jonka takia sitä ei kukaan muu osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääseekö sorvaamaan käpyjä? Vai onko 🐿 tehnyt siitäkin taidetta, jonka takia sitä ei kukaan muu osaa.

Juu on, sitä ei osaa muut kuin napoleon syndrooman omaava 🐿. Joka helvetin asiaan sen pitää työntää käpälänsä js kertoa, kuinka asia olisi pitänyt tehdä näin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      62
      12168
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5181
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4738
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      471
      2381
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2250
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1823
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1481
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      94
      1328
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1236
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1215
    Aihe