Persujen vesimyynti vesittyi

Anonyymi-ap

23

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuten Putinin käskyläiset olisivat pian omistaneet juomavetemme.

    • Anonyymi

      Nyt riikka on vihainen kun ei saanut vettä myyntiin ja kostoksi säästää köyhiltä pari miljardia.

      • Anonyymi

        Ootko harjoitellut vai ihan luonnostaan tyhmä?


    • Anonyymi

      Ymmärtääkö uliseva punikki, mitä tarkoittaa laki vähemmistöomistuksesta ja kuinka se muuttaisi tilannetta jossa ei ole mitään lakia?

      • Anonyymi

        Miten on oma ymmärryksesi laita mustikki, ymmärrätkö sinä itse mistään mitään?


      • Anonyymi

        Punikinraato ymmärtää vain sen että, kaikkien rahat on yhteisiä paitsi omat.


      • Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.

        Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .

        On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.

        Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .

        On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.

        Mutta onneksi meillä on sinut ja punikkikommarit, miten me muuten pärjäisimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onneksi meillä on sinut ja punikkikommarit, miten me muuten pärjäisimme?

        Osiumista presidentti, on se viisaampi kuin marsu.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.

        Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .

        On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.

        Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?

        ps. Monetko estot ajattelit minulle tänään antaa etten minä häiritse sinun persuvainoasi ylläpidon suojista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikinraato ymmärtää vain sen että, kaikkien rahat on yhteisiä paitsi omat.

        Persuparka ottaa kuitenkin pärställään onnellinen irvistys vastaan kaiken verovaroilla kustannetun jatkaessaan verotuksesta poraamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?

        Persut hyväksyvät kaikki hallituksen toimet:))

        Hallituksen suunnitelmissa oli ''porsaanreikä'' jota hyväksi käyttämällä vesilaitokset olisi voitu myydä yksityisomistukseen. Tahallinen ???

        Onneksi joku/jotkut sen huomasivat ja toivat asian julkisuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?

        Ilman persuja ja muita äärioikeistolaisia ei koko laista tarvitsisi edes puhua.
        Suuri osa kokoomuslaisia ei ole kannattanut vesilaitosten myyntiä. nyt on äärioikeistolainen hallitus, ja siltä voi odottaa mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?

        😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?

        Juuri persut halusi vapaan myyntioikeuden mutta takunkääntäjien puolueen toimintahan tunnetaan.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.

        Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .

        On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.

        Porissa on pelkästään kok ajamassa sitä et se siitä


    • Anonyymi

      Asiaan taisi liittyä ohjausta myös kriisienhallinnan ja maanpuolustuksen ammattilaisilta.

    • Anonyymi

      Mites Alatalo lauloikaan, ja herrat vei" järven". Nyt persut meinasi viedä.

      • Anonyymi

        Tyhmä demari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä demari?

        Kommenttia on mietitty kauan ja hartaasti.

        Studioraati onnittelee !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttia on mietitty kauan ja hartaasti.

        Studioraati onnittelee !!!

        Ja kommentin esittäjä saa kavereiltaan hiekkalaatikolla lämpimän halauksen.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe