https://www.is.fi/politiikka/art-2000010951251.html
Onneksi kansalaisaloite torppasi persujen vesimyyntihankkeen.
Persujen vesimyynti vesittyi
23
288
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten Putinin käskyläiset olisivat pian omistaneet juomavetemme.
- Anonyymi
Nyt riikka on vihainen kun ei saanut vettä myyntiin ja kostoksi säästää köyhiltä pari miljardia.
- Anonyymi
Ootko harjoitellut vai ihan luonnostaan tyhmä?
- Anonyymi
Ymmärtääkö uliseva punikki, mitä tarkoittaa laki vähemmistöomistuksesta ja kuinka se muuttaisi tilannetta jossa ei ole mitään lakia?
- Anonyymi
Miten on oma ymmärryksesi laita mustikki, ymmärrätkö sinä itse mistään mitään?
- Anonyymi
Punikinraato ymmärtää vain sen että, kaikkien rahat on yhteisiä paitsi omat.
Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.
Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .
On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.
Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .
On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.Mutta onneksi meillä on sinut ja punikkikommarit, miten me muuten pärjäisimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksi meillä on sinut ja punikkikommarit, miten me muuten pärjäisimme?
Osiumista presidentti, on se viisaampi kuin marsu.
- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.
Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .
On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?
ps. Monetko estot ajattelit minulle tänään antaa etten minä häiritse sinun persuvainoasi ylläpidon suojista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikinraato ymmärtää vain sen että, kaikkien rahat on yhteisiä paitsi omat.
Persuparka ottaa kuitenkin pärställään onnellinen irvistys vastaan kaiken verovaroilla kustannetun jatkaessaan verotuksesta poraamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?
Persut hyväksyvät kaikki hallituksen toimet:))
Hallituksen suunnitelmissa oli ''porsaanreikä'' jota hyväksi käyttämällä vesilaitokset olisi voitu myydä yksityisomistukseen. Tahallinen ???
Onneksi joku/jotkut sen huomasivat ja toivat asian julkisuuteen. Anonyymi kirjoitti:
Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?
Ilman persuja ja muita äärioikeistolaisia ei koko laista tarvitsisi edes puhua.
Suuri osa kokoomuslaisia ei ole kannattanut vesilaitosten myyntiä. nyt on äärioikeistolainen hallitus, ja siltä voi odottaa mitä vaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?
😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman persuja kunnat olisivat voineet myudä 100% vesiyhtiöistään onneksi persut sen estivät. Vai mitä miljoonanikki ap?
Juuri persut halusi vapaan myyntioikeuden mutta takunkääntäjien puolueen toimintahan tunnetaan.
- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Tämä laki on tarpeen siksi, etteivät kirkkoihin paskantavat persut voisi riistää vesivaroja erilaisten bulvaanien avulla.
Siellä hullujen huoneella aivan varmasti on tietoa kuinka yhteistä omausuutta voi varastaa laillisesti. KUN kunta omistaa 50,1 % ja "yksityiset " 49,9% ja tulee äänestys ja äänestämässä on kunnan edustajien joukossa myös pölhöpersuja, persudiootteja ja höpönassupersuja niin on varma, että muutamalla oluttuopilla voi ostaa koska vaan muutaman persun .
On varmasti ihanaa olla noin persumaisen tyhmä persu.Porissa on pelkästään kok ajamassa sitä et se siitä
- Anonyymi
Asiaan taisi liittyä ohjausta myös kriisienhallinnan ja maanpuolustuksen ammattilaisilta.
- Anonyymi
Mites Alatalo lauloikaan, ja herrat vei" järven". Nyt persut meinasi viedä.
- Anonyymi
Tyhmä demari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä demari?
Kommenttia on mietitty kauan ja hartaasti.
Studioraati onnittelee !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttia on mietitty kauan ja hartaasti.
Studioraati onnittelee !!!Ja kommentin esittäjä saa kavereiltaan hiekkalaatikolla lämpimän halauksen.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483